Voiko sairaalalääkärille laittaa sähköpostilla kysymyksia,jotka jäivät avoimiksi osastohoidon aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "manna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
On kyllä hyvin mahdollista, että vastausta et sähköpostitse saa tietosuojajuttujen vuoksi. Pyydä siis lääkäriä soittamaan tai lähettämään vastaukset kirjeitse.
 
"VOI"
mä oon jopa skannannu hermoratatutkimuksen tulokset ja lausunnon kirurgille ku ne ei jostain syystä ollu sille menny ku hermoratatutkimus tehtiin yksityisellä maksusitoomuksella ja kotiin tuli kuitenki vastaukset enkä tajunnu ottaa niitä mukaan, oletin niiden olevan keskussairaalassa ku puhe oli näin että sinne menee vastaukset myös :D
 
"VOI"
[QUOTE="vieras";24098298]On kyllä hyvin mahdollista, että vastausta et sähköpostitse saa tietosuojajuttujen vuoksi. Pyydä siis lääkäriä soittamaan tai lähettämään vastaukset kirjeitse.[/QUOTE]

joku hoitaja sano joskus et ne ei saa lähestyä potilasta sähköpostitse mut mikään ei estä eikä kiellä potilasta ottamasta heihin yhteyttä ;)
 
J-Lo
Mulle taas on käyny nii ettei sähköposteihin vastattu olenkaan. Toisaalta ymmärrän, eihän niille tuu palkkaa mistää jos netissä ilmaseks hoitaa potilaat. Koita ennemmin soittaa! :)
 
"vieras"
Tietosuojan vuoksi ei voi ainakaan vastata sinulle sähköpostilla.

Mut jos laitat kysymykset etukäteen ja soittopyynnön, hän voi soittaa sinulle tai antaa soittoajan jolloin tavoitat.
 

Yhteistyössä