Mitäs mieltä olette tästä kihlasormuksesta? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja "mmmmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei sovi kihlasormukseksi ainakaan. Itse en pitäis tuollaista lainkaan, tykkään pelkistetyistä enemmän.
Mutta ymmärrän toki ap:n tilanteen, kun mies on sen yllärinä antanut...mitä siinä voi toiselle sanoa...kun ei varmaan halua loukata, mutta omituinen valinta kyllä vaikka rakkaudella varmasti hankittu.

Me valittiin kihlat aikoinaan yhdessä ja otettiin perinteiset kultaiset ja sileät.
 
[QUOTE="vieras";24076266]Ai, oliko se sun mielestä kehumista? Liian paksu perhoseksi...[/QUOTE]

Mä kerroin, mitä mä ajattelin sormuksesta ja millaisia tunteita se olisi mussa herättänyt jos olisin sen mieheltäni saanut. Liian paksu perhoseksi on yksi parhaita tarinoita hiljaisesta rakkauden voimasta. Ja se, että MUN mieheni olisi tiennyt ja ajatellut sitä sormuksen hankkiessaan, se olisi tuntenut mut läpikotaisin.

Mä en sanonut, että kun joku mulle tuntematon mies ostaa mulle tuntemattomalle naiselle tuon sormuksen, niin se väistämättä haluaa viestittää, että se nainen on miehen mielestä lihava.
 
En pidä,ei ole miun tyylinen.Näyttää joltain leikkisormukselta tai rihkamalta.Tärkeintä on tietenkin,jos itse pidät siitä.:)
Onnea kihloihin menosta. :)
 
Viimeksi muokattu:
"hankey"
[QUOTE="mmmmmm";24075915]Noh tulipa paha mieli , pitikin tulla täältä kyselemään.. Mies kun toi ulkomailta tämmöisen yllärin.. Itsekkään en olisi valinnut juuri tämmöistä jos oisin saanut valita. Mutta olen kyllä pikkuhiljaa alkanut tykkäämään siitä...[/QUOTE]

Äläs nyt. menette nopsaan naimisiin ja silloin siirrät tämän sormuksen korulippaaseen ja käytät silloin tällöin. Kun lähdette syömään tai on joku merkkipäivä :)
 
"xxxxxxx"
Niin teinimäinen. Ajattele jollain vanhemmalla rouvalla vastaavaa :) Ei sovi ei. Parikymppiselle ok mutta eikös tarkoitus ole pitää tuota loppuelämä. Sulla on kinkkinen tilanne edessä jos et itsekään ole varma tykkäätkö.
 
"joku"
[QUOTE="joku";24076800]Minä ajattelisin tuollaisen sormuksen nähtyäni, että olet eronnut ja peittelet perhossormuksella valkoista raitaa entisen sormuksen kohdalla.[/QUOTE]

Rusketusraitaa siis.
 
"vieras"
[QUOTE="mmmmmm";24076018]Juu ei tulis kyllä mieleenkään pitää edes työssä tätä sormusta sormessa saatikaa leipomisessa ym... Vielä ei muodoltaan tämä sormus häirinnyt..[/QUOTE]

Et käytä töissä sormuksia? Miksi? Mulle tulisi ihan orpo-olo jos ottaisin sormukseni pois, muuta kuin ruuanlaitossa/leipomisessa.

Mutta kysymykseen. Sormus on aivan kamala. Ja kuten muutkin jo todenneet, toi jää kiinni kaikkeen, tosi epäkäytännöllinen. Miksi et vain sano sille miehellesi, et nyt kyllä meno sormuksen ostaminen pieleen...Vai minkä ikäinen olet?
 
JONSERED Karhunkantaja
Ällösöpö. :heart:
Jotain, joka sopisi minullekin. Omalla tavallaan uskomattoman ihana ja saisi minut hyvälle tuulelle kauan. Varsinkin thaimaalaiset ystäväni ratkeaisivat riemusta symboliikan vuoksi. Perhonen lentää kukasta kukkaan, mutta tuo perhonen on löytänyt oman kukkansa.
 
Persoonallinen, hauska ja kaunis. Tykkään tuosta, ei ihan jokaisella tule vastaan :p
Sievä, melkein voisin itsekin pitää tuommoista. (Syy miksi en pitäisi? Siksi koska minua häiritsevät normaaleissakin sormuksissa olevien "ulkonevien kuvioiden" -äh en osaa sanoa oikeaa sanaa :D- tuntu sormessa.
 
Kihlasormus voi olla minkälainen sormus vain! Tylsää, jos antaa valtavirran päättää mitä sormeensa pistää, ettei olisi "nolo" tai liian erikoinen.

Jos sormus on mieleisesi, ota se kihlaksi. Jos ei, laita toiseen sormeen.

Onnea kuitenkin :)
 

Yhteistyössä