Miksi joku soittaa jatkuvalla syötöllä, jos ei vastata?

  • Viestiketjun aloittaja kälyinen
  • Ensimmäinen viesti
kälyinen
Eikö mene jakeluun, että numero jää muistiin ja siihen soitetaan, KUN ehditään?? Asia kun on vielä tyyliin minä-minä ja mun typerät kuulumiset. Ystävänsä valitsee itse, suvun valitsee piru, sopii tähän kessukkaan, enemmän, kuin hyvin.
 
.....
Äitini on juuri tuollainen, jos ei heti saa minua kiinni niin soittelee hermoromahdukseen asti.

Viime viikonloppuna puhelin alkoi soida ennen yhdeksää lauantai-aamuna KOKO AJAN, siis ihan muutaman minuutin välein. Lopulta soitin hyvin kiukkuisena että mikä maailmanloppu nyt tulee, täällä nukutaan.
Äiti toisessa päässä "Voi kun niin huolestuin että mitä siellä on sattunut kun ei kukaan vastaa" ???? Puhui viimeksi kanssani edellisenä iltana, ja huolestuu kun aikaisin aamulla lauantaina ei heti vastata?? Huoh
 
"Joo"
Äitini on juuri tuollainen, jos ei heti saa minua kiinni niin soittelee hermoromahdukseen asti.

Viime viikonloppuna puhelin alkoi soida ennen yhdeksää lauantai-aamuna KOKO AJAN, siis ihan muutaman minuutin välein. Lopulta soitin hyvin kiukkuisena että mikä maailmanloppu nyt tulee, täällä nukutaan.
Äiti toisessa päässä "Voi kun niin huolestuin että mitä siellä on sattunut kun ei kukaan vastaa" ???? Puhui viimeksi kanssani edellisenä iltana, ja huolestuu kun aikaisin aamulla lauantaina ei heti vastata?? Huoh
Joo mulla on kans muutama tollanen sukulainen, joka "huolestuu hirveesti" jos kukaan ei vastaa. Ja sitten pommitetaan viiden minuutin välein soitolla että voi kauhee paikka, mitä ny on käyny. No, olin kuule hammaslääkärissä.

Mitenköhän nää ihmiset arvelee mun pysyvän hengissä sen kahden kuukauden aikana jollon eivät soita, jos puolen tunnin viive puheluun vastaamisessa tarkottaa että oon hengiltä jossain?
 
"torsti"
Mua kans ÄRSYTTÄÄ!!! Jos mies ei vastaa isänsä tai veljensä puheluun niin heti tulee uutta puhelua perään, sitten soitetaan esim mun kännyyn ja parasta on se kun soittaa takaisin niin ne tivaa heti miksi ei vastattu.

Meillä ei kasva kännykkä kädessä kiinni ja kahden lapsen kanssa on paljon työtä, ei aina ehdi jaaritella tai edes halua. Joskus vielä, jos ne tivaa miksei vastattu ni sanon että oltiin N*SSIMASSA! :D
 

Yhteistyössä