Hakutulokset

1. W

kuinka monii teistä vois olla sosiaalisissa tilanteissa juomatta

Voisin ja olen ollutkin. Nuoruuteen ovat jääneet ne kaverit, jotka vetävät herneet siitä, ettei koko porukka ota kuppia samaan tahtiin.
  2. W

Tapasin miehen ja sil lukee facebookissa vieläki sinkku

Teillä voi olla erilaiset käsitykset seurustelusta. Toisilla on tapana sopia kasvotusten, että nyt seurustellaan ja jotkut vain alkavat kutsua toisiaan tyttö- ja poikaystäviksi ihan luonnollisesti jossakin vaiheessa. Sitten Facebook tuli ja pilasi tämän luonnollisen tapahtumasarjan.:D
  3. W

Kaveri suuttu Facebookissa!

Oli se lemmikki sitten minkä rotuinen tai kokoinen tahansa, se useimmiten on omistajalleen tärkeä. Kaverisi saattaa olla vielä niin heikkona tapahtuneesta, ettei sen vuoksi osaa käyttäytyä ihan rationaalisesti. Etenkään hänen kuolleeseen lemmikkiinsä liittyneissä asioissa. Eiköhän hän piakkoin...
  4. W

mitä mieltä mekosta

Hyvin voi laittaa.:) Minusta se tosin olisi häihin vielä vähän sopivanpi tuon tyllin kanssa.
  5. W

Auringossa hikoilu

Naama eikä oikeastaan mikään muu.
  6. W

Sami vaiko Samu?

Sami, ehdottomasti.
  7. W

Kuinka monelta löytyy kotoota sodastream?

:wave: Mahtava vempele. Erityisesti suosin sokerittomilla mehutilkoilla maustettua happovettä. En niistä valmismauista niinkään perusta.
  8. W

Kuinka monta kertaa teillä on jouduttu KIPSI VAIHTAMAAN?

Ei kertaakaan vaikka käsi ollut kipsissä useamminkin kuin vain kerran.
  9. W

Mistä nämä laulunsanat sinun mielestäsi kertovat?

Äidin lauluna elossa olevalle lapselleen sen mieltäisin. Mutta jos kastetilaisuudessa aikoisin tuota käyttää tarkistaisin kyllä taustat. Tulkinnat kun on aina tosiaan tulkinnanvaraisia.
  10. W

Ovatko serkukset mielestäsi läheistä sukua keskenään?

Miellän serkut läheiseksi suvuksi.
  11. W

kissa-allergiset, oletteko ottaneet koiran? kokemuksia kaipaan!

Minä en sinuna ottaisi. Sinulla on jo havaittu eläinallergiaa (kissa). Allergiat voivat aina pahentua ja mutuna sanoisin tuon kissa-allergian lisäävän myös mahdollisen koira-allergian puhkeamisen riskiä. Korjatkoon joku jolla on tarkempaa tietoa. Itselläni vain on kokemusta koira-allergian...
  12. W

Onko teistä naisen "velvollisuus" ajella kainalokarvat?

Ei mielestäni kenelläkään - miehillä tai naisilla - ole minkäänlaisia ulkonäöllisiä velvollisuuksia. Minä sheivaan kainalokarvat, mutta on minulla muutama naispuolinen tuttu, jotka eivät niin tee. Aivan normaaleja naisia he ovat ja seuraakin on heille riittänyt.
  13. W

EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

Ei toki, ajattelin vain jos sellainen on mahdollinen. En tiennyt onko vai ei. En tosiaan aiemmin ole kerhoihin kuulunut.
  14. W

Rakastuuko ihminen aina "saman näköiseen" kuin itse on?

Minusta ei. Eikä kaikkia oma peilikuva edes miellytä.:xmas:
  15. W

Minulle tuo kerhotoiminta on vielä aika vierasta. Osaisiko joku kokeneempi sanoa olisiko siellä mahdollisuutta esim. kerhon perustajan antaa tietynlaisia "oikeuksia" muille kerhon jäsenille?:confused: Sellaisia, jotka antaisivat mm. näiden "oikeuksien" saaneiden kerholaisten hyväksyä uusia...
  16. W

voisitko alkaa seurustelemaan romanin kans?

Voisin. En yleisestikkään teilaa mahdollisia kumppaniehdokkaita rotunsa tai heimonsa takia. Kyllä ne ovat muut asiat, jotka vaikuttavat koskien juuri niitä kyseisiä ihmisiä, joita tapaan mahdollisessa seurustelumielessä.
  17. W

Kerhon perustaja Wc Ankka on ainut, joka sinut ikävä kyllä voi sinne hyväksyä, kuten kaikki muutkin kerhoon pyrkivät.: / Eli odottelua kunnes hän ehtii hyväksymään.
  18. W

Jep, olisihan se hienoa saada paljon jäseniä ja siten kunnon keskustelut tuonne kerhon puolelle.:)
  19. W

Mitä nuo kuvattomat kuvat ovat?

Samaa olen ihmetellyt. Kannettavalla ja Explorerilla siis noita laatikoita näkyy.
  20. W

Miks mulla iskee lomamasennus ja mikä siihen auttais?!

Lepää hetki lomastasi ja ala sitten toimeliaaksi, kun siltä tuntuu.:) Uskoisin tuon olevan jotakin "akkujen lataamista" rankan työrupeaman jälkeen.

Yhteistyössä