Onko teistä naisen "velvollisuus" ajella kainalokarvat?

• Viestiketjun aloittaja omppusiideri
  • Ensimmäinen viesti
no ei se kaunis näky ole kun kainalokarvat rehottaa... minun mielestä. Mutta ihan sama mulle mitä muut omille kainalokarvoilleen tekee tai jättää tekemättä. En ketään lähtis VELVOITTAA ajaa kainalokarvojaan.

888
no jos pitää vastata,e ttä kyllä vai ei, niin kyllä! Jos lähtee ulos hihattomassa, ni sitten ainakin, voihan niitten antaa rehottaa talvisin, jos sheivailu tuntuu liian vaikeelta. En kyllä tajua, kuka nainen voi tuntea olonsa kotoisaksi yleisillä paikoilla hihattomassa, jos kainaloista rehottaa karvat.

omppusiideri
olen salilla huomannut, että (nuorten/nuorehkojen) miestenkin keskuudessa kainaloiden sheivaaminen on hyvin yleistä. Kun on hihaton t-paita päällä, niin onhan se miellyttävämmän näköistä.

"vieras"
Karvoilla tietyissä paikoissa on merkityksensä esim. hankauksen estämisessä. Velvollisuudesta ei voida puhua, mutta yleiset kauneuskäsitykset puhuvat karvojen ajelun puolesta. Tuhannen vuoden päästä voi rehukarvat olla muotia ja niitä voidaan ehkä värjätä, muotoilla ja letittää.

"vieras"
Ketä kohtaan tämä velvollisuus on? Ihmiskuntaa? Lopetin ajelemasta kainalokarvoja vähän yli vuosi sitten ja kuvittelin viattomasti että se on vain minua koskeva asia... No toisaalta silloin en myöskään vielä palstaillut joten olin autuaan tietämätön monista muistakin kiinnostavista asioista, kuten roiskeläppien, legginssien, rintsikanolkainten jne maailmaa saastuttavasta olemuksesta. Joka tietoa lisää se tuskaa lisää :D

• Tykkää
Reactions: Katherine Wheel
"vieras"
[QUOTE="vieras";24065962]Ketä kohtaan tämä velvollisuus on? Ihmiskuntaa? Lopetin ajelemasta kainalokarvoja vähän yli vuosi sitten ja kuvittelin viattomasti että se on vain minua koskeva asia... No toisaalta silloin en myöskään vielä palstaillut joten olin autuaan tietämätön monista muistakin kiinnostavista asioista, kuten roiskeläppien, legginssien, rintsikanolkainten jne maailmaa saastuttavasta olemuksesta. Joka tietoa lisää se tuskaa lisää :D[/QUOTE]

Lisään vielä, että en ole jättänyt vanaveteeni vielä yhtään holtittomana spyyttaavaa ihmistä, eli ilmeisesti ne ei kuitenkaan ole ihan NIIN oksettavat.

"eee"
[QUOTE="vieras";24065962]Ketä kohtaan tämä velvollisuus on? Ihmiskuntaa? Lopetin ajelemasta kainalokarvoja vähän yli vuosi sitten ja kuvittelin viattomasti että se on vain minua koskeva asia... No toisaalta silloin en myöskään vielä palstaillut joten olin autuaan tietämätön monista muistakin kiinnostavista asioista, kuten roiskeläppien, legginssien, rintsikanolkainten jne maailmaa saastuttavasta olemuksesta. Joka tietoa lisää se tuskaa lisää :D[/QUOTE]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ihmeessä päätit lopettaa kainalokarvojen ajelun?

"määvaan"
"vieras"
[QUOTE="eee";24066049]Ihan mielenkiinnosta kysyn, miksi ihmeessä päätit lopettaa kainalokarvojen ajelun?[/QUOTE]

En oikein tiedä. Olin myös nuorempana jossain vaiheessa vuosia ajelematta mitään karvoja, mutta silloin oli ehkä tavallisempaa kuin nykyään olla luonnontilainen. Sitten ajelin kainalot n 10v, ja sitten taas vain lopetin. Kainalokarvani eivät ällötä minua, toisaalta en myöskään niistä erityisesti pidä. Ne ovat lähinnä yhdentekevät. Säärikarvoistani taas en pidä, mutta aika laiskasti poistan niitäkään, en vain yleensä esiinny sääret näkösällä.

W
Ei mielestäni kenelläkään - miehillä tai naisilla - ole minkäänlaisia ulkonäöllisiä velvollisuuksia. Minä sheivaan kainalokarvat, mutta on minulla muutama naispuolinen tuttu, jotka eivät niin tee. Aivan normaaleja naisia he ovat ja seuraakin on heille riittänyt.

Yhteistyössä