Tapasin miehen ja sil lukee facebookissa vieläki sinkku

• Viestiketjun aloittaja mä taas
  • Ensimmäinen viesti
"Eee"
Joo, ehdottomasti jätä se sika! :D

(Kaikki ei halua julkistaa elämänsä jokaista pikkuyksityiskohtaa FB:ssä. Siihen on monia erilaisia mutta mielestäni hyvinkin päteviä syitä.)

!
2 kertaa nähty on vielä todella vähän! Ei kannattaisi tehdä seurustelustaan julkista ennen kuin on paljon varmemmalla pohjalla. Muuten alkaa näyttää epävakaalta huithapelilta, jos seurustelu meneekin pieleen. Laskee ainakin mun silmissä uuden hyvän parisuhteen mahdollisuutta.

W
Teillä voi olla erilaiset käsitykset seurustelusta. Toisilla on tapana sopia kasvotusten, että nyt seurustellaan ja jotkut vain alkavat kutsua toisiaan tyttö- ja poikaystäviksi ihan luonnollisesti jossakin vaiheessa. Sitten Facebook tuli ja pilasi tämän luonnollisen tapahtumasarjan.:D

"vieras"
[QUOTE="Eee";24076514](Kaikki ei halua julkistaa elämänsä jokaista pikkuyksityiskohtaa FB:ssä. Siihen on monia erilaisia mutta mielestäni hyvinkin päteviä syitä.)[/QUOTE]

Minulla ei ole edes tunnusta Facebookissa, ei ole, eikä tule.

Tosissako oot?
Mies ei luultavasti pidä teijän tapailua minään seurusteluna,parin tapaamisen perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076584:
Ja ollaan kyl oltu sillai et ei voi väittää et ei olla...
Vaikka onkin ollu sillai :D se ei tarkoita viellä seurustelua ja parisuhdetta. :)

• Tykkää
Reactions: JaJa
"Eee"
Alkuperäinen kirjoittaja mä taas;24076576:
Tulee vaan mieleen onkohan se sellanen kikolo ja siks ei haluu :( Uskallanko kysyy?
Aijaa. No mulla taas tulee mieleen, että se on sellanen täysjärkinen ja tasapainonen ihminen, jolla ei vaan ole tarvetta paljastella FB:ssä, että se on käyny pari kertaa treffeillä jonkun bimbon kanssa.

Esim. jos se ei ihan kamalasti välitä FB:stä, ja lähinnä käy sielä joskus kattelemassa, mitä ihmiset on keksiny päivittää statukseensa, ja sillä on kaverilistalla vaikka 50 työkaveria ja muutama sukulaismamma, jotka harrastaa kyttäämistä, ja sitten vielä liuta jotain satunnaisia hyvänpäiväntuttuja, joille ei vaan oo mitään mielenkiintoo tiedottaa, että oonpa käynyt treffeillä, niin ehkä se ei yksinkertasesti halua julkistaa sitä treffeillä käymistä ollenkaan FB:ssä. Joo, tähän nyt joku FB-fasisti sanoo, että mitäs on hyväksyny kaverilistalleen kaikkia hyvänpäiväntuttuja. :D

Yhteistyössä