Tapasin miehen ja sil lukee facebookissa vieläki sinkku

• Viestiketjun aloittaja mä taas
  • Ensimmäinen viesti
yks mun kaveri facessa oli kuukauden parisuhteessa ja muutti sitten sinkuksi tuon statuksen. kysyin asiasta, niin nainen sanoi ettei vissiin ollu parisuhteessa ollutkaan, oli vaan luullut niin :D eikö oo edes ainut kerta. jokasen yhden yön jutun jälkeen se on taas parisuhteessa ja niin rakastunut ja sunnuntaina illalla viimestään on päivitys taas sinkku.
älkää kiirehtikö niiden kanssa hyvänenaika, säikytätte ne miehet sillä että liian nopeesti ollaan sitomassa. annan asioiden sujua painollaan.

onneks ei ollu facea ku itse alkoi seurustelemaan :D

[QUOTE="tii-";24076578]Ite en oo Facebookissa, mutta poikaystävälläni on yli puolen vuoden seurustelun jälkeen statuksena sinkku. Pitäisikö huolestua??![/QUOTE]

mun veljälläki oli. hänen tyttöystävänsä ei oo facessa ja veljellä oli monta kuukautta status sinkku, ei vaan ollu muistanu vaihtaa sitä. no nyt sillä kyllä taitaa ola päivitetty "kihloissa". ei aida miehillä olla niin tärkeitä nuo tilat ja niiden korjaaminen, ku naisille

mämämäm
Oisko provo tämä alotus? Vai onko joku oikeesti noin urpo? Ja jos on niin muakin kiinnostais kovasti tämä kysyjän ikä...
Joo, taitaa olla nuorison juttuja, oltu sillai ja niin ollaan parisuhteessa...
Mutta joo, mutkin yllätti, että ihan nelikymppisenäkin pitää oikein sopia että "ollaan".
Sitä kuvitteli, kun oli puoli vuotta jo tapaillut, että automaattisesti "ollaan", mutta sitten kun erehtyi miehelle mainitsemaan sanan "suhde", niin jopas pillastui! Eihän tässä mistään suhteesta vielä voi puhua..

minävain...
menimme nopsaan kihloihin ja heti fb.ssä tiedoteltiin. no tuli kuittailua.
sitten ei mennytkään ihan putkeen hommat.. no mies vaihtoi sinkuks ja minä vaihoin sinkuks.
sit nähtii viel muutama päivä/yö ja mies mäni taas mänöjään ja oltiin muka viel kihlois mut nyt se on edelleen sinkku... mutta JÄTIN SEN SIAN lopullisesti

Yhteistyössä