Hakutulokset

  1. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mut voi poistaa listalta :| Tammikuisen kkm:n jälkeen ehti tulla 1 kunnon kierto ovulaatioineen joka myös hyvin hyödynnettiin, mutta niin se täti vaan löysi taas tänne ja nyt on meidän tilaisuudet käytetty. Kohdunpoistoleikkaus edessä 19.4 eli enää en ehdi edes ovuloida. Mutta kuten jo...
  2. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täällähän on ihanasti plussailtu mun taustaillessa, onnittelut kaikille plussalaisille tasapuolisesti :heart: Mä olen nyt haavani nuollut ja vielä kerran teen paluun taustailijoista tänne kuumeilijoihin. Vielä ei ole tullut menkkoja km:n jälkeen eli tätiä odotellessa ja sen jälkeen alkaakin...
  3. Z

    Hcg:n laskeminen vuodon alkamisen jälkeen.

    Vaikuttais siltä, että kohdussa on edelleen jotain, pienikin määrä istukkakudosta voi pitää hcg:n koholla tai jopa nostaa hcg arvoja. Itselläni meni raskaus kesken 4+2 ja hcg nousi tasaisesti niin kauan kunnes lopulta tehtiin kaavinta, raskauspussi ei ollut irronnut runsaista vuodoista huolimatta.
  4. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Omia kuulumisia. Kävin siis eilen taas hcg kokeissa ja edelleen noussut, nyt jotain 9000, kohdusta löytyi edelleen se sama pieni raskauspussi joka ei ole muuttunut mihinkään suuntaan, vuodot jatkuu edelleen ja nyt pelkäävät että olisi tuon kohdun löydökden lisäksi kohdunulkoinen raskaus...
  5. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Taas tulen tänne avautumaan, kun ei oikein ole ketään kelle mieltä purkaa, isäntä kun ei näistä naisten vaivoista mitään ymmärrä ja kukaan muu ei tästä raskaudesta tiennyt. Eilen siis alkoi kunnon vuodot, no ne loppui ennen iltaa, pientä tuhrua edelleen, ei kipuja. Soitin sitten tänään...
  6. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Ette uskokaan kuinka lämmittää sydäntä nuo teidän virtuaalihalaukset, tuli ihan tirautettua pari kyyneltä :'( Te ootte ihania :heart:
  7. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Mut voi poistaa plussanneista,kunnon vuoto menkkakipuineen kaikkineen alkoi tänään eli kesken meni. Itse en osaa pahasti edes surra kun olin jo niin varautunut keskenmenoon eli älkää tekään surkutelko minua, elämä jatkuu. Ja mulla on jo 4 ihanaa tyttöä joten jos sitä viidettä ei ole meille...
  8. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Mut voi poistaa tästä pinosta, kunnon vuoto menkkakipuineen kaikkineen alkoi tänään eli kesken meni. Itse en osaa pahasti edes surra kun olin jo niin varautunut keskenmenoon eli älkää tekään surkutelko minua vaan keskittykää omien napojenne kasvatteluun. Kaikille teille tasapuolisesti ihanaa...
  9. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Tuon kiinalaisen kalenterin mukaan meillä pitäis olla 2 poikaa ja 2 tyttöä, mutta meilläpä on neljä tyttöä, juu ja poikaa lupaa tällä kertaa. Eli en luota kyseiseen kalenteriin, mahdollisuudet oikeeseen tulokseen näkyy olevan 50% luokkaa :laugh:
  10. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Voi noppispoppis, pidetään peukkuja pystyssä että se syke vielä löytyis :hug: Mulla tuo eilinen yksityisellä gynellä käynti ultrineen maksoi 135 euroa kelakorvausten jälkeen. Lääkärikohtaisia nuo hinnat ovat, yksityisellä puolella kun pystyvät itse vaikuttamaan palkkioihinsa. Aikaa varatessa...
  11. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Tervetuloa uudet =) Omaa napaa: Tänään kävin tuon vuodon takia yksityisellä gynellä joka ultras ja totes että jotain siellä on mutta hänen mielestään vastasi viikkoa 3 (pitäisi olla 4+4-5+0) Laittoi sitten lähetteen sairaalaan jossa otettiin hcg joka oli 1700. Sairaalaan menen uudestaan...
  12. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Nyt pelkkää omaa napaa: Kävin siis yksityisellä gynellä joka ultras ja totesi, että jotain siellä on (oli vaikea nähdä kun myooma täyttää koko kohtuontelon) mutta hänen mielestään vastaa viikkoa 3. Laittoi sitten lähetteen sairaalaan jossa otettiin hcg joka oli 1700, uus käynti sairaalassa...
  13. Z

    Kuinka usein harrastatte seksiä?

    Joskus saattaa mennä kuukausi-parikin ilman seksiä, joskus taas seksiä harrastetaan muutaman viikon ajan päivittäin. Joo ja yhteiselämää takana 10 vuotta ja lapsia perheessä 4. Alkuaikoina (ensimmäiset pari vuotta) seksiä tuli harrastettua paljon useammin, ihan alkuaikoina jopa se 5-6 kertaa...
  14. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    No niin, varasin huomisaamuksi ajan gynelle, näkeepähän ainakin että mihin alkio on kiinnittynyt.
  15. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    No niin, varasin sitten huomisaamuksi ajan gynelle, nähdään ainakin mihin alkio on kiinnittynyt.
  16. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Tätipahoittelut niille jotka se pirulainen on päässyt yllättämään :kiss: Omia juttuja: mulla on viikkoja vielä niin vähän että turha lähteä ultraamaan ja neuvolaankaan en ole vielä aikaa varannut, mulla olis se alkuraskauden ultra 10.2 jolloin viikkoja 8+ ja vasta sen jälkeen ajattelin...
  17. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Voi meitä tuhruttelijoita :| Mulla siis eilen illalla jonkin verran veristä vuotoa joka muuttui pikkuhiljaa ruskeaksi tuhruksi, vuotoa ei ole paljon mutta on kumminkin. Mun ei kannata edes ultraan vielä mennä kun viikkoja on niin vähän :( Tsemppiä kaikille muillekin tuhruttelijoille...
  18. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    No nyt alkoi sitten tuhruttelut täälläkin, aivan samanlaista vuotoa kuin menkkojen alussa. Taitaa siis olla kemiallinen kyseessä :( No, kyllähän tähän oltiin varauduttu mutta kylläpä pahasti kirpasee :'(
  19. Z

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Saattapi olla että palaan takaisin kuumeilijoihin, tuhruvuoto alkoi, aivan samanlaista vuotoa kuin menkkojen alkaessa :( No, tähän oltiin kyllä varauduttu mutta kylläpä kirpasee ja lujaa :'(
  20. Z

    Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

    Ihania uutisia Noopulla :flower: ja Punkulla myös Toivottavasti tuhruttelijoiden tuhrut loppuu Mulla on tänään ollut ensimmäinen hankala päivä. Päätä särkenyt aamusta saakka, mitään särkylääkkeitä en ole ottanut kun olen kuitenkin ilmankin pärjännyt. Pahoinvointia ei tänne ole edelleenkään...

Yhteistyössä