YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Barbarella: Tänään ilmeisesti alkoi uusi kierto? Laitoin niin tuonne listalle. Kovasti onnea IVF hoitoon!!! b=)d

Me ei myöskään jätetä yhtään kiertoa väliin oli flunssaa tai mitä tahansa. Ei ole mitään väliä koska pikkuinen syntyy, jos vain sellainen onni saataisiin =) Loppuraskaus on helpompaa talvella, koska ei tarvitse kärvistellä tuskaisena ja turvonneena helteillä. Joulunpyhiä tai uutta vuotta on aika mieletöntä viettää uuden pienen nyytin kanssa. Mikä voisi olla sen parempi joululahja? En usko, että lapseni on kärsinyt loppuvuoden synttäreistä. Päinvastoin luulen hänen nauttineen synttärijuhlien ilotulituksista ;) Toki hän on luokan nuorin, mutta välkky ja pärjää erittäin hyvin koulussa. Jos lapsi ei ole koulukypsä, aloitusta voi siirtää seuraavalle vuodelle. Se ei ole mikään ongelma etenkään näiden loppuvuoden tapausten kohdalla. Nykyään on starttiluokkia ym. vaihtoehtoja tuohon. Itse olen syntynyt kesällä eikä ollut kivaa, kun kaikki kaverit olivat lomareissuilla minun synttäreiden aikaan. Luokallamme oli edellisen vuoden puolella syntyneitä, alkuvuodesta ja loppuvuodesta syntyneitä. Ei ne vanhemmat mielestäni mitenkään kypsempiä tai viisaampia olleet. Joillain koulumenestys oli itseasiassa keskitasoa huonompi. Jokaisessa on siis puolensa ja puolensa :D
 
Lilla me tervetuloa mukaan.

Barbarellalle ja muille tädin kohdanneille :hug:

Koralli Hienoa kuulla, että kaikki hyvin ja onnea loppuraskauteen.

ON Täällä tarkoituksella pidetty matalaa profiilia. Luulen, että loppukierto alkoi eilen. Pupuilu ainakin siltäosin osui oikeaan aikaan. Meillä tarkoitus katsoa tämä kierto ja pitää sitten ainakin kuukausi taukoa. Tietysti toivo on vielä korkealla tämänkin kierron suhteen, mutta tässä on tullut jo tiettyä realistisuutta, kun on tiputtu niin monesti korkealta.
 
Barbamama, eilen oli tosiaan kp1. Kiitos paljon onnen toivotuksista, sitä tarvitaan! =)

tääl taas, toivottavasti tästä kierrosta nyt tärppi käy, teilläkin niin pitkä yritys takana. Paljon plussatuulia sinne päin! :)

Meillä ei myöskään on mitään väliä milloin lapsi syntyy, kunhan vain syntyisi. On tämä raskaaksi tuleminen nyt sellaista taistelua että tuollaiset asiat ovat ihan mitättömiä. Mutta jos raskaaksi tulee suunnilleen siitä kun mieheen katsoo, niin mikäpäs sitä silloin estää suunnittelemasta. Kukin tavallaan. :)
 
Barbarella, lycka till tähän kiertoon!

Vielä tuohon kiertojen väliin jättämiseen kommentoisin, että meillä ei ole missään vaiheessa edes käynyt mielessä väliin jättäminen tarkoituksella enkä edes tietäisi jos nyt raskautuisin että milloin olisi laskettu aika.

Nykyinen kierto jäi hyödyntämättä siitä syystä, että mies kahden viikon sairastelun ja minä viikon sairastelun (monta päivää 39 kuumeessa) jälkeen oltiin sen verran toipilaita, että ei oltu siinä kunnossa että oltas kyetty pupuilla. Mikäli mulla oli ovis silloin kun kuvittelin sen olevan, niin eka pupuiliu oli parin päivänä päästä mikä lienee myöhäistä mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Tosin... mitä tuossa pari ovislaskuria kävin tsekkaamassa niin ei se mahdotonta ole... mutta mulla yleensä aina ovis on aikaisemmin kuin mitä laskurit näyttää. Silti tää oman kehon kuuntelu on jokseenkin niin sisäänrakennettu täs vuoden aikana, että vaikka tiedän raskautumisen mahdollisuuden aika minimaaliseksi, niin silti kuulostelen omaa kehoani... :saint:

Itse olen loppuvuodesta syntynyt ja ainoa kerta elämässä milloin se harmitti, oli sinä vuonna kun täytin 18... suurin osa kavereista pääsi ravintolaan ja sai ajokortit aiemmin kuin minä. Mutta eipä tuosta mitään traumoja jäänyt :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Barbarella Paljon, paljon onnea hoitoon.

Meillä tuo mies tosiaan ei ole niin innnostunut tästä vauva-asiasta, tuntuu, että tämä on oma projekti. Olkaa te onnellisia, joiden miehet ei sanele mitään ehtoja, että ei loppuvuoden lapsia jne ja joiden miehet on innolla mukana jutussa. Ei ole mitenkään helppoa jättää kiertoa väliin, jos tämä olisi juuri se kierto, kun kaikki olisi osunut kohdalle, kun eihän se tosiaan ole mikään itsestäänselvyys varsinkaan tässä iässä.
 
MAANANTAI 28.3.




.......................... kp ........... dpo ....... yk
Barbarella .......... 2/25-29 ..................... 18
Sinderella .......... 4/25-30 ...................... 4
kukkanen2011 .... 6/28 .......................... 10
Niisku74 ............ 13/28-32 .................... 6
tääl taas ............ 16/26 ....................... 23
Barbamama35 ..... 16/25-28 ......dpo 4...... 7
Sinnalena ........... 22/28 ........................ 6 (+ 1 v.)
AnniSofii ............ 55/28 ........................ 3 (+ 2 v.)


Mukana myös:
Lumihiutale73, tellervo, ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari, Kaneli74


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy . 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja .. 19.11.2010 tyttö
Poni06 .......... 24.8.2010 poika
Tiktu ............ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ...... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Kaneli: :hug: Miehet osaavat olla toisinaan ajattelemattomia tai sitten niiden ajatukset liitelevät vain eri sfääreissä kuin meidän naisten. :confused: Toivottavasti pääsette yksimielisyyteen oli päätöksenne sitten mikä tahansa. Jaksuja sinulle! :hug: Kiitos, kun teit tuon listan päivityksen! Muuttaisitko mulle vielä dpo 4?

tääl taas: Peukutuksia! b=)d

Sinnalena ja AnniSofii: Huhuu! Mitäs kuuluu? Onko kaikki hyvin?
 
Heippa kaikille kuumeilijoille :heart:

Meillä oli tänään se kauan odotettu Rakenneultra ja pienokaisella kaikki hyvin :heart:
Painoarvio oli 450g ja kätilön mukaan vauvelista tulossa pitkä ja hoikka...kaikki elimet sun muut kohdillaan eikä mitään huomauttamista :)

...sen verran komeat vehkeet oli kaverilla jalkojensa välissä, eli saatiin POIKALUPAUS :heart:

...tästä on hyvä jatkaa ja toivottaa teille kaikille oikein ihanaa plussa pitoista kevään jatkoa ja älkää luopuko toivosta saada nyyttiä kainaloonne...se tapahtuu juurikin silloin kun sitä vähiten osaatte odottaa :heart:

Kevät olkoon siis teille ihmeiden aikaa :heart: :heart: :heart:

 
LAUANTAI 9.4.2011




.......................... kp ........... dpo ....... yk
Barbamama35 ..... 4/25-28 ..................... 8
Barbarella .......... 14/25-29 ................... 18
Sinderella .......... 16/25-30 .................... 4
kukkanen2011 .... 18/28 ........................ 10
Niisku74 ............ 25/28-32 .................... 6
tääl taas ............ 28/26 ....................... 23
Sinnalena ........... 34/28 ........................ 6 (+ 1 v.)


Mukana myös:
Lumihiutale73, tellervo, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari, Kaneli74, AnniSofii, Whisky Peat


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy . 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja .. 19.11.2010 tyttö
Poni06 .......... 24.8.2010 poika
Tiktu ............ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ...... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Sinnalena on tosiaan hukassa. Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. AnniSofiillakin on huikeat kp:t. Mitähän hänelle kuuluu?

Barbamamalle kiitos listan päivityksestä.

Itse siis ovista odottelen. Huomenna ajattelin alottaa testailun kun viime kierto oli 25 päivää. Nyt on alkanut nipistelllä alavatsaa oikealta. Kumma, kun taas oikealta. Kolmas kierto peräkkäin! Tulee mieleen, että jos kahtena edellisenä kiertona en ovuloinukkaan (en tikuttanu) ja nyt oikea munis koittais epätoivoisesti ovuloida. Jaa'a, mene ja tiedä. Noh, nyt on kuitenki tikut hankittu niin ehkä näkee, tuleeko ovis vai ei.
 
Mut voi poistaa listalta :|
Tammikuisen kkm:n jälkeen ehti tulla 1 kunnon kierto ovulaatioineen joka myös hyvin hyödynnettiin, mutta niin se täti vaan löysi taas tänne ja nyt on meidän tilaisuudet käytetty. Kohdunpoistoleikkaus edessä 19.4 eli enää en ehdi edes ovuloida. Mutta kuten jo aiemminkin olen todennut, meillä on 4 ihanaa tyttöstä, joten mikään maailmanloppu tämä ei meille ole, elämä jatkuu!
Mutta tsemppiä teille kaikille muille kuumeilijoille :heart:
 
ZouZou: :hug: Oikein hyvää jatkoa Sinulle!

Kylläpä täällä on hiljaista :(

Piinapäiviä elelen taas... Oireita on, mutta en jaksa uskoa raskauteen. Eilen ja tänään on ollut menkkamaista juilintaa eli eiköhän täti sieltä taas kurvaa paikalle.
 
zou zou pahoittelut ja hyvää jatkoa.

Täällä tosiaan on hiljaista. Itse olen yrittänyt olla tarkkailematta itseäni loppukierrosta, mutta kaikki oireet ja muutokset taas olen syynäillyt. En tiedä onko clomien vaikutusta, mutta rintakivut ennen menkkoja on ainakin vähentyneet. Nyt on koko päivän ollut hiostava olo, joten en tiedä meinaako tämä tädin tuloa. Toivottavasti ei, vaikka minultakin alkanut usko loppuun tähän raskautumiseen.
Mies kävi perjantaina viemässä pienen painostuksen jälkeen simppa näytteen. Ensiviikolla pitäisi tulla tulokset. Jospa se tulos jollain lailla helpottaisi tätä yritystä.
 
Kurkkimaan tulin minäkin tänne pitkästä aikaa!

Nyt menossa rv 26 ja kaikki näyttäisi sujuvan ihan normaalisti. Rakenneultran mukaan meille on tulossa tyttö, mikä on ihana yllätys. Yksi 4 v poika on ennestään.

Mun kohdalla näytti olevan kysymysmerkki noissa yrityskerroissa. No en oikein tiedä, että miten ne pitäisi laskea. Ensimmäinen raskaus tärppäsi muistaakseni yk 20, mutta meni sitten kesken 9 viikolla. Keskenmenosta toipumiseen meni kokonaiset 3 kk, minkä jälkeen ekasta hoidosta tärppäsi tämä nyt hyvin sujunut raskaus. Eli pitkä oli tie, melkein kaksi vuotta yritystä, mutta toivottavasti saadaan vielä se kovasti odotettu vauva tähän taloon! Niin ja luomuna ei siis saatu mitään aikaan (vaikka esikoinen aikanaan tuli luomuna muutamassa kuukaudessa), inseminaatio sen sijaan meillä oli tehokas hoito. Tehtiin kaksi kertaa ja molemmista tulin raskaaksi. Siksi kannustan kyllä kaikkia hakeutumaan hoitoon viimeistään vuoden yrityksen jälkeen!

Hurjan paljon toivotan teille kaikille onnea matkaan ja jaksamista epäonnistumisten kanssa. Muistan kyllä hyvin, miltä ne tuntuvat. Kovia plussatuulia puhaltelen teille kaikille!
 
tääl taas: Mennään samoissa päivissä ja samoissa tunnelmissakin. Aina sitä lopussa kuitenkin tarkkailee itseään suurennuslasilla vaikka mitä vannoisi alkukierrossa... Välillä ehti toivo nousta, mutta nyt uskon tädin kaartavan paikalle huomenna tai ylihuomenna.

Helvi-10: Kiva kuulla sinunkin kuulumisia =) Onnea hienoista ultrakuulumisista! :flower:

Whisky Peat: Tervetuloa mukaan tähänkin pinoon! Laitapa tänne tietojasi, niin lisään sinut tuonne listalle mukaan.
 
Tervehdys pitkästä aikaa:wave:

Vielä en tule listoille, tätiä täällä odottellaan 3/11 tuulimunan jälkeen. Viikkoja oli silloin 7. Tällä hetkellä selkä oireilee ja olen saikulla. Toivon mukaan tästä tokenen, ja pääsemme vielä raskautta yrittämään ja tietty mahdollisimman pian.

Plussa tuulia kaikille =)
 
Helvi-10 Onnea loppuraskauteen. Hienoa, että kaikki on menneet hyvin.

Whisky peat tervetuloa mukaan

Lumihiutale :hug: ja pikaista paranemista

Barbamama35 Täällä taitaa myös täti tulla tänään tai viimeistään huomenna. Ennakko-oireet viittaavaat siihen ainakin. Yritän vielä utopistisesti ajatella niiden olevan raskausoireita. Jos tuo täti tänään tulee niin aika tasainen tuo minun kierto on ollut. Viimeiset kolme kiertoa kp 24 ja ovis tullut kp 14. Minulla tuo kierron loppuvaihe jää aika lyhyeksi. Tähän kiertoon olisin odottanut tuota tärppiä, koska seuraavat kaksi kiertoa pidän taukoa perussairauksien lääkemuutosten vuoksi. Sain lääkkeen, jossa ei suositella raskauden yritystä olenkaan. Epähuomiossa en muistanut mainita tästä yrityksestä laisinkaan. Vasta kotona pakettia tarkemmin tutkiessa huomasin asian. Ajattelin kokeilla lääkettä kuukauden ja käydä kokeissa. Niistä kokeista on apua tähän yritykseen ja oikeastaan vain sen vuoksi kokeilen lääkettä.
 
Lumihiutale :wave: Toivottavasti tervehdyt pian ja pääset mukaan kuumeilemaan! b=)d

tääl taas: Toivottavasti nyt tärppää ennakkoaavistuksista huolimatta! b=)d

Omaa napaa... Täti tuli aamusella kylään eli kp1 ja yk8 alkoi : / Olen taas koittanut etsiä tästä niitä positiivisia puolia. Ainakin selviää nyt kokonaistilanne siellä lapsettomuus tutkimuksissa. Perjantaina olisi viimeinen verikoe edessä ja sitten käydään uudestaan vastaanotolla keskustelemassa tuloksista ja jatkosta. Taloudellisestikin on ihan hyvä, jos raskaus hieman lykkääntyy. Siispä ylös ja eteenpäin taas! =)
 
Zou Zou :hug: Kaikkea hyvää sinulle!

Helville tervehdys. Ja onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista. Niistä on aina kiva kuulla.

tääl taas, toivottavasti ovat raskausoireita. Kurjaa, jos joutuu pitämään parin kuukauden taukoa. Mutta toisaalta, jos lääkitys auttaa raskautumiseen, on se hyvä asia.

Whisky peat :wave:

Lumihiutaleelle pikaista tervehtymistä täältäkin.

Barbamamalle tätipahoitteluja tännekin. Toivotaan nyt, että jatkosuunnitelmat tuovat tulosta.

Täällä testailtu tällä viikolla vahvenevaa viivaa ovistikussa. Nyt sen jo erottaa selvästi, muttei oo vielä kontrollin vahvuinen. Tänään alkanu nipistellä vasemmalta puolelta ja valkkaria, joka on osittain kirkasta ja venyvää, havaittavissa. Ovis on siis toivoakseni lähestymässä...
 
Viimeksi muokattu:
Minä ostin nyt sen Donna -ovulaatiotesterin. Mulla on pari kolme päivää tullut sellaista veristä "juttua", joten jonkinlaiset menkat ne kai nyt sitten on. Ainakaan ovis-mittarissa ei näyttänyt olevan mitään ovikseen päinkään, joten sovitaan sitten niin :) Kierukan poistosta ei ole kuin se 4 vrk, ja edelliset menkat mulla on ollu joskus pari vuotta sitten...
 

Yhteistyössä