YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Heipä taasen, olen ollut hiukan pimennossa täältä ja paljonhan täällä on tapahtunutkin tällä välillä.

Uusille kuumeilijoille tervetuloa mukaan.:wave:

ZouZou voin kuvitella vain, kuinka piinava tilanteesi on, toivon todella, että asiat on kunnossa! :hug:

Tädin yllättämille suuret pahoittelut. :hug:

ON: Mulla taisi olla ovis la-su aikana. Peittoja heiluteltiin vaan pikaisesti pe ja su, joten tuskinpa mitään sen kummempaa tähän kiertoon sattuu. : /
 
TIISTAI 18.1.2011





ksylofoni.................3/31...................................yk 5
Niisku74..................4/29-31............................. yk 4
Liljaana...................4/28...................................yk 5
tellervo...................7/31-36..............................yk 2
Sinnalena................7/28...................................yk 4 (+ 1 v.)
Barbarella..............13/27-28..............................yk 15 AnniSofii................14/28..................................yk 2 (+ 2 v.) kukkanen2011........16/28...................................yk 7 Lumihiutale73.........16/26-28..............................yk 7 *Justiina*.............19/30-32...............................yk 1
tääl taas...............21/26...................................yk 20 Sinderella..............23/28-29...........dpo 7............yk 1 Barbamama35........27/23-28...............................yk 4


Mukana myös:
ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
tammikuu...... ZouZou

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Nyt vaan omaa napaa. Operaatio "ollakko ovis vai eikö olla". Niinköhän on h-hetki sitteki vasta nyt? Kuluneen viikon aikana nimittäin lämmöt ei oo sittekään nousseet (tosin nousivat sillon yks päivä mutta sitte palasivat takas normaaleiksi) ja vatsaa on edelleen nipistelly. Ja nyt ois taas tulossa sitä oikeaa limailua. Ja kaiken lisäksi huomasin, että ajatukset on viime päivinä olleet hyvinki "tuhmia" - voisin käydä jokaisen ohikulkevan kaksilahkeisen kimppuun :LOL: Eli, onkohan km ja kaavinta sekoittanu kiertoa niin, että nyt tulee tosi pitkä ja ovis onki vasta nyt??? Tai sitte jos kierto onki normaalin pituinen niin voi olla ettei ovista tapahtunutkaan viime viikolla ja kroppa yrittää ovuloida nyt uudestaan. Tässä tapauksessa luteaalivaihe tulee kyllä olemaan auttamattoman lyhyt. Toissa päivänä tapahtui siipan kaato, pitänee kaataa tänään uudestaan (jahka hän töistä saapuu yhdentoista kieppeissä...)

Olkoon tuo kp-luku tuossa listassa kuitenkin tuo mikä on. Katotaan sitte, missä vaiheessa täti tulee.
 
Uskomatonta, että nyt on jo kp 26 eikä tätiä näy. :O Ei tälläistä ole tapahtunut sitten syyskuun. Silloin meni 28 päivää kaavinnasta ensimmäisiin kuukautisiin. Sen jälkeen kierrot on olleet 23-25 ja yleensä tuon 23 päivää. Ehkä kroppa alkaa vihdoin toipua kunnolla koettelemuksista. Se antaa taas toivoa jatkon suhteen. =) Mieleen on kyllä hiipinyt nytkin hiukan toivoa tärpistä vaikkei mitään järjellistä syytä siihen ole - ei raskausoireita vaan menkkaoireita havaittavissa. Eiköhän täti kurvaa paikalle viimeistään huomenna, jos ei tänään vaivaudu...
 
Nyt pelkkää omaa napaa:
Kävin siis yksityisellä gynellä joka ultras ja totesi, että jotain siellä on (oli vaikea nähdä kun myooma täyttää koko kohtuontelon) mutta hänen mielestään vastaa viikkoa 3. Laittoi sitten lähetteen sairaalaan jossa otettiin hcg joka oli 1700, uus käynti sairaalassa ylihuomenna keskiviikkona, sitten nähdään mihin suuntaan tuo hcg on kehittynyt ja samalla otetaan myös uus ultra.
 
Kylläpäs ZouZouta nyt pidetään jännässä... Toivotaan et kaikki ois ok keskiviikkona.=)

Barbamamalle peukkuja täältäkin ettei se täti ois kuitenkaan tulossa vaan oiski tärpänny. d=)b

Sinderellalle tsempit siipan kaatoon ;)

Ei oikeen oo nyt muuta...Itellä vain tylsääkin tylsempää alkukiertoa : /
 
ZouZou: toivotaan parasta :heart:. Eikö tuo sinun HCG-arvosi ole vielä ihan hyvä...

Barbamama: jännittävää... =)

AnniSofii: ilmoita vaan, jos haluat tuohon kp-pinoon jonkun tietyn dpo:n itsellesi. Peukkuja...!

Sinderellalle plussatuulia!
 
Barbamama, ootkos testaillu....?

Tsemppia ZouZoulle.

ON: Mielikuvitus tai kroppa tekee nyt kepposia. Tänään vasta kp10/29-30 ja jo ollut oviksen kaltaisin oireita viikonloppuna. Luultavasti ovis ei kuitenkaan vielä ole ollut, koska lämmöt ei ole dipanneet alas eikä ylös. Olen aika laiska lämpöjen mittaaja ollut, mutta sen verran kuitenkin että tiedän miten mulla lämmöt käyttäytyy.
 
Tervetuloa uusille. Ja lämpimiä plussatuulia.

Nopeasti luin viestit kun koko viikon olen nettipimennossa ollut, tai olisi reissussa päässyt nettiin, mutta ei otettu läppäreitä mukaan, kun kerran oliin lomalla. Oli ihanan lämmin ja rentouttava loma. Ovista en tikutellut reissussa, enkä laskenut päiviä milloin ovis mahdollisesti voisi olla. Kuitenkin tuntemuksia ja nipistelyjä olen lomallakin tutkaillut. Nippailut oikealla puolella alkoivat jo kp 10, mutta en usko että ovis olis ihan niin aikasin tullut. Tai eihän se ole mahdotonta, nythän mulla on kierrot lyhentynyt 26-27päiviin. Limoja ei tullut kuin yhtenä päivänä tosin limaa oli vaikea erottaa kun joka toinen päivä tosiaan heiluteltiin peitoa=), josko se näillä nyt onnistuisi. Ilman stressiä. Oletan oviksen tapahtuneen kp11. Näin ihmeellisiä unia reissussa ja dpo4 oli vauvauni:LOL: Kotiin kun tultiin niin pitihän sitä kalenteri kaivaa esille ja laskea päiviä.Tämän kierron jälkeen jos ei onnistu varaan ajan gynelle ja tämä saa tutkia missä vika. Mihinkään kovin isoihin tutkimuksiin ei lähdetä, mutta eihän sitä koskaan tiedä, sanoo se joka sanoo ei ikinä.

Nyt siis mennään kp16 ja dpo5.
 
ZouZou, toivottavasti kaikki on ok, tsemppiä huomiseen.

Pahoittelut tädin yllättämille. :hug:

ON: eilen oli lääkäri ja ultra, jossa näkyi vain yksi johtofolli, jihuu!! Huomenna kontrolliultra ja (toivottavasti) inssi perjantaina.

Paljon plussatuulia kaikille!
 
Barbarella, jännää :) Peukut pystyyn, että pääset perjantaina operaatioon!

Tämä otti ja tilas 10 kpl r-testejä verkkoapteekista. Onpahan millä alotella ens viikolla. Aattelin nimittäin, että testaillaan eka sen ensimmäisen ovisepäilyn mukaan ja sitte jos aihetta on niin ei ens vaan sitä seuraavalla viikolla eilisen ovisepäilyn mukaan. Ne ei muuten olleet kalliita, 3,50 plus 1,90 postikulut. Tosin ovat herkkyydeltään 25, mutta mun mielestä oon ennenki saanu tuon herkkyisillä haamua vähän ennen tädin tuloa.
 
Sinderella: Kuulostaa vähän samanlaiselta pähkäilyltä mitä itsellä oli vähän aikaa sitten. Ajattelin, ettei koko ovista tullut ollenkaan, kun lämmöt eivät nousseet. Lopetin sitten lämpöjen mittaamisen turhautuneena, mutta nyt olen muutaman kerran mittaillut ja ovat ne olleet korkeammalla. En tiedä oisko ovis tullut sitten kuitenkin vähän myöhemmin (mikä selittäisi kierron pitenemisen) tai sitten tuo lämpöjen mittaaminen ei toimi minulla niinkuin pitäisi. Olen tosi vilukissa ja ulkolämpötilan laskiessa vedän illalla villasukat jalkaan ja joskus parikin peittoa päälle. Yleensä kyllä potkin jotain niistä yön mittaan pois, mutta en aina. Siksi en oikein tiedä onko nuo lämmöt sitten kuitenkaan vertailukelpoisia. Olosuhteet eivät ainakaan ole ihan samanlaiset joka yö... Tuli mieleen myös, että voihan sinulla olla nyt jotain kiinnittymis nippailuja, jos ovis oli viikko sitten. Toivotaan niin! =)

ZouZou: Hyvältähän tuo äkkiseltään kuulostaa. Kovasti jaksamista näihin epätietoisuuden päiviin! Toivotaan, että kaikki on hyvin =) :hug:

Barbarella: Jännät paikat sielläkin =) Kovasti onnea inssiin! bd

En ole testannut. En ole itse asiassa tehnyt yhtään raskaustestiä vielä näiden neljän yrityskierron aikana. Nyt mietin sitä ensimmäistä kertaa ihan tosissani. Tässä alkaa mennä jo pää sekaisin, kun niin toivoo, vaikkei tämä todennäköisesti ole muuta kuin pidentynyt kierto. Odottelen rauhassa tätiä vielä tämän ja huomisen päivän ja mietin sitä testaamista aikaisintaan torstaina. Yritin viimeiseen asti välttää toivon heräämistä tässä kierrossa, mutta nyt en voi itselleni mitään... :stick: Pieniä juttuja on mitkä voivat EHKÄ olla oireita, mutta myös jotain muuta. Menkkajuilintaa on ollut jo monta päivää eli todennäköisesti kuitenkin täti kurvaa piakkoin paikalle...
 
ZouZoulle paljon lämpimiä ajatuksia ja tsempiä täältä huomiselle sairaalakäynnille.Toivottavasti nuo (ilmeisesti ihan hyvät) hCG-arvot ovat nousseet ja muutenkin kaikki on hyvin. Tulethan sitten kertomaan meillekin. :flower:

Barbamamalla
on kyllä kieltämättä jännät ajat! Olisi se hienoa, jos nyt plussaisit. Olet ilmeisesti malttanut olla kuitenkin testailematta...? :)

Barbarella: kuulostaapa hyvältä! =)

emmimarialle suotuisia ovisaikoja. Pidän sulle kovasti peukkuja täällä. d:)b


kukkanen
: lomanne kuulosta mahtavalta! Nyt vaan ootellaan sitten, tepsikö tuo stressittömyys... :heart:


Liljaana: samaa tylsää alkukiertoa täälläkin... onneksi täällä on melkein aina jollakulla jännät ajat. Nyt ainakin näyttää siltä. :cool:


Laittelen jo tuon huomisen listan, kun siihen on nyt uusia tietoja tullut... huomenna on luvassa niin kiireinen päivä, että iltasella pääsee varmaan vasta tänne.. aatellahan näitä juttua toki voi...
 
KESKIVIIKKO 19.1.2011





Barbamama35...........1/23-28.............................yk 5
ksylofoni.................4/31..................................yk 5
Niisku74..................5/29-31............................ yk 4
Liljaana...................5/28..................................yk 5
tellervo...................8/31-36.............................yk 2
Sinnalena................8/28..................................yk 4 (+ 1 v.)
Barbarella..............14/27-28..............................yk 15 AnniSofii................15/28..................................yk 2 (+ 2 v.) kukkanen2011........17/28...........dpo 6................yk 7 Lumihiutale73.........17/26-28..............................yk 7 *Justiina*.............20/30-32...............................yk 1
tääl taas...............22/26...................................yk 20
Sinderella..............24/28-29.......dpo 8 (dpo 2).....yk 1


Mukana myös:
ZouZou, ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Barbamamalle tännekin tätipahoittelut.

Juu, oviksen metsästys (ilman tikkuja) on kyllä sellanen tieteenlaji, että. Nyt kuitenkin tuntuu, että se ois voinu olla sillon toissapäivänä. Mutta katotaan nyt, mitä (ensimmäinen) testi sanoo ens viikolla. Paitsi että taidan ekan kerran testata tänään jo heti ku testit tulee, kun en ole vielä tehnyt km:n jälkeen varmistusnegaa. Sitte jää yheksän testiä käytettäväksi ;)
 
Barbamama :hug:

Oviksenmetsästys täälläkin käynnissä. Ovistestailun aloitin jo eilen, kun mitä ihmeellisimpiä oireita on ollut, mm. eilen iltapäivällä vihloi kohtua aika mojovasti, mikä on mulle ihan uutta. En näin aikaisin (eilen kp10/29-30) ole ikinä testannut, kun mulla tulee ovisplussa aina kp 13 tai 14. Eilen siis nega kuitenkin ja jäi vähän vaivaamaan mistä nuo vihlomiset johtuu. Vaikka monet sanoo, että ovistestit stressaa, niin minua kyllä stressaa enemmän jos en tiedä milloin ovis on :LOL:
 
emmimaria :LOL:

Testit tuli postilaatikkoon. Ihanan nopeaa toimitusta. Tyylipuhtaan negan testasin äsken. Ei siis enää raskaushuuruja jäljellä. Suunnitelma B siis alkakoon. Ens viikolla käytän toisen testin ihan vaan siltä varalta, että jos nyt oiski jo dpo8. Sitten ens viikon viikonloppuna vois käyttää kolmannen, sitte siitä eteenpäin aina sillon tällön. Kymmenen liuskaahan mää tilasin niin niitä kyllä riittää :D
 
Mut voi poistaa plussanneista,kunnon vuoto menkkakipuineen kaikkineen alkoi tänään eli kesken meni. Itse en osaa pahasti edes surra kun olin jo niin varautunut keskenmenoon eli älkää tekään surkutelko minua, elämä jatkuu. Ja mulla on jo 4 ihanaa tyttöä joten jos sitä viidettä ei ole meille tarkoitettu niin ei se maailma siihen kaadu. Positiivisella mielellä katson eteenpäin :)
Mä varmaan hetken aikaa taustailen ja palaan takas sitten kun aika on kypsä. Mä toivon sydämeni pohjasta teille kaikille paljon plussia ja tarrasukkia ja vauvaliimaa ja ja ja ja ja....... no kaikkea hyvää :heart:
 
Zou zou::hug:

Monilla on oviksen metsästys meneillään. Mä tunnen oviksen aika hyvin haluista ja limoista ;) mut silti tykkään testakin. Täksi kierroksi on vielä jäljellä ja mietinkin että pitäisköhän sitä tilata lisää. No, taidan kuitenkin malttaa ja tilata vasta kun tiedän tuleeko tulosta tästä kierrosta.

Omaan napaan ei uutta. Kp 5 meneillään ja vuoto loppumaan päin. Sitten alkaa se oviksen metsästys minullakin :)

Pahoittelut tädin yllättämille :(

Niisku
 

Yhteistyössä