YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

SUNNUNTAI 23.1.2011




Barbamama35..........5/23-28.............................yk 5
ksylofoni.................8/31..................................yk 5
Niisku74..................9/29-31............................ yk 4
Liljaana...................9/28..................................yk 5
tellervo.................12/31-36.............................yk 2
Sinnalena..............12/28..................................yk 4 (+ 1 v.)
Barbarella..............18/27-28......dpo 1................yk 15 AnniSofii................19/28..................................yk 2 (+ 2 v.)
Sinderella..............28/36...........dpo 6................yk 1
kukkanen2011........21/28...........dpo 10...............yk 7
*Justiina*.............24/30-32..............................yk 1
Lumihiutale73.........22/26-28..............................yk 7
tääl taas...............26/26..................................yk 20



Mukana myös:
ZouZou, ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
ZouZou stemppiä, toivotaan vuodon olevan harmitonta.

Oviksen löytäneille paljon peiton heilutuksia ja että siimahännät pääsevät (ainakin yksi) perille nopeasti.

Olispa vauva-ajatukset jäänyt reissulle eikä tullut mukaan kotisuomeen. Mies on sitä mieltä että se tulee sitten kun tulee, mutta meillä naisilla tää ajatusmaailma ei ole ihan niin samanlainen. Sitä vaan jokaista erilaista vihlaisua ja nippausta kuvittelee raskausoireeksi;) ja kuulostelee kroppaansa. Nyt sitä vaan odotellaan joko menkkoja tai plussaa. Jotenkin vaan tuntuu että kyllä ne menkat taasen alkaisi, tänään ollut tosi itkuherkkäpäivä, vaikka ollaan vasta kp20. Keskiviikkona on kp24 sillon voisi jo testailla, jos ei ole selviä menkkaoireita kuten päänsärkyä, tuhrua ja eritoten suurta kiukkua kaikkea kohtaan mikä liikkuu(eli lapset ja mies), kun jättävät jonkun tavaran/vaatteen lojumaan lattialle niin voi sitä kiukun määrää, normaalisti mua ei haittaa vaikka tavarat ei ihan ole paikallaan.
 
Sinderella: selvä, laitan. Saanko olla utelias, että miten sen laskit? Sinulla on ilmeisesti vielä kierto pidempi? Jätetäänkö nuo dpo:t? Tuo on varmaan tosi yksilöllistä taas, että miten kierto ja muu palautuu sellaisen jälkeen...:flower:

Hei kukkanen! Voit kyllä täällä kertoilla meille kaikista nippailuista ja pitää meitäkin jännityksessä! :) Toivottavasti oli hyvä loma.
 
Viimeksi muokattu:
Sinnalena, normaalisti mulla ois 28-29, mutta totesin, että nyt ku ovis oli vasta kp 22 niin siihen ku lisää luteaalivaiheen 14 päivää, niin vois kierron pituus olla aika oikein. Dpo:t on oikein. Niinku ajattelitkin, nyt on km:n ja kaavinnan jälkeen tällanen poikkeuskierto, joka toivottavasti lyhenee taas normaaliksi. Niin tai siis ens kiertoa ei tietenkään tarvis tulla ollenkaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
Sinderalla: pidetään peukkuja!

on: en tiedä, mikä nyt vaivaa. Mulla pitäisi olla ovis tässä kohta tulossa, mutta olo on kuin tätiä ootellessa kaikkine kliseineen. Olen jotenkin tosi turvoksissa, finnejä tullut naamaan, itkettää ja on sellainen kiukkuinen olo. Sain aamupäivällä ihan hirveän siivouspuuskankin, mikä ei valitettavasti ole kovin tyypillistä edes pms-aikana! Kävin äsken ihan raivohikijuoksulenkillä ja saunoin päälle. Onneksi pääsin kiukusta ja pahimmasta turvotuksesta ainakin hetkeksi. Että sitä vaan, että yritä tässä nyt sitten hyödyntää ovista, kun olo on näin hehkeä ja tasapainoinen. :LOL:

P.S. Onneksi mies oli aamun ja päivän muualla ja näki mut vasta lenkin jälkeen. :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Pikaisesti vaan omaa napaa. Tein elämäni ekan ovistestin ja siihen ilmestyi kontrolliviiva sekä ihan selkeä haalea haamu =) Nyt vasta kp11... ja kierto on aina yli 30 viimeksi 36... no voihan ovikseen vielä ollakkin monta päivää mutta on sitä pienestä ihminen onnellinen =) ei auta muu kuin alkaa peittoja heilutteleen urakalla ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille ja tsemppiä :wave:
 
Sinnalena , hormonien piikkiin voi laittaa ihan mitä vaan... jospa tällä kertaa hormonit hyrrää oviksen takia :LOL: Siitä vaan ovista hyödyntämään!

Miulla taitaa olla tosiaan ovis tänään. Nippaillu on melkein koko päivän alavatsaa ja vielä testin tein iltapäivällä, vaikka jo päätin etten tee. Viiva on testiajalla melkein yhtä vahva kuin eilen.

En jaksa stressata, että ei päästy tekemään talletuksia tänään. Kaipa se tärppi tulee jos on tullakseen. Onhan tässä kuukausia yritetty, eikä ole onnannu vaikka kuinka oikeaan aikaan ja vaikka kuinka ahkerasti olisi pupuillu. Keskitin siis energiani tänään shoppailuun... alennusmyynteihin menin, mutta suurin osa ostoksista taisi olla ihan normihintaisia =)
 
tellervo, ovistestiin tulee ainakin mulla yleensä aina haamu. Esim. tässä kierrossa kp11 normihaamu, kp12 aavistuksen enemmän väriä, kp13 plussa. Eli varsin nopeaan tahtiin viiva lähtee tummenemaan sitten kun ovis lähestyy. Mulla kierto yleensä 29-30 pvää.
 
emmimaria Eli siis voi tulla haamu ihan millon vaan vai vaikka millon testais?
Sillä aloin tosiaan nyt jo testaamaan ku esikoinen sai alkunsa aika aikaisessa vaiheessa kiertoa. Sillon vaan oli niin eri juttu kun heti pillereitten jälkeen tärppäs ja nyt menty yli 3 vuotta ilman hormooneja :) Itse olen päättänyt olla rennoilla mielin ja en turhia stressaa, ainakin yritän :D
 
Sinnalena, kiitos peukuista :)

Mulla kans aikoinaan ku ovistikkuja käytin, viiva lähti tasasesti tummumaan kohti kierron puoliväliä. sitte taas haaleni. Tein huvikseni joskus kokeen, miltä näyttää ovisplussan jälkeisinä päivinä.

Jännää, monella h-hetket käsillä nyt. Tärppionnea nyt kovasti. Itse pitäis ens viikon loppuun malttaa olla testailematta. Sitte vois tehdä kokeita testien kanssa.....
 
Sinnalena, päivitätkö mulle tälle päivälle dpo1. Kiitos!! =)

Eilen siis ovis, olipa harvinaisen kivulias sellainen. Lämmöt tänä aamuna myös mukavassa nousussa.

Mulla tulee ennen ovisplussaa tikkuun aika tummiakin testiviivoja mutta ovisplussan tunnistaa kyllä aina, viiva tulee heti samantien näkyviin ja paljon tummempana kuin kontrolliviiva. Tosin mä tuplatestaan aina silloin digitestillä, että tulee varmasti varmistettua plussa. Sitä pilkunviilausta jälleen... :LOL:

Tsemppiä kaikille piinailijoille!
 
Ennimaria toivottavasti talletukse tuovat plussan, kun oviskin löytyi näin nopeasti
Barbarella onnea ovisplussasta.

ON: kumpa sitä osaisi oll miettimättä jokaista vihlaisua ja nipistelyä. Rinnat kipeytyi toissa yönä eli kp20 ja eilen huomasin verisuonet ihan pinnalla, mielestäni viimeksi verisuonet ei ollu pinnalla, samoin alaselkää jomottaa ja oikealta nivusesta välillä vihloo. Maha on jotenkin erilaisen oloinen ei turvonnut niinkuin aina ennen menkkoja. Ja ihan järkyttävä närästys on ruvennut vaivaamaan tässä loppuviikolla. Viime yönä tuli nukuttua tosi hyvin sellaiset reilu kymmenen tuntia ja nyt oon ollu reilu tunnin hereillä ja jo väsyttää tässä sohvalla. Vielä pitäs ensi viikon loppupuolelle malttaa mielensä ennen testausta. Viimeksi päänsärky alkoi päivää ennen kuin alkoi tuhruvuoto, ainakin molemmat on vielä pois, ja saisi pysyäkin: / Jos täti ei anna mitään merkkejä itsensä tulosta, niin voisi halpis testillä testata kp24-25, eli ke-to päivien aikoihin. En muista aikaisempien raskauksien alkuajoista mitään, siis lähinnä mitä oireita oli ennen plussaa tai heti plussien jälkeen, muuta kuin armottoman väsymyksen. Nukuin hyvät unet yöllä ja päivisin päikkärit;). Nyt siis piinailua ja jännitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Ovisplussaonnitteluja Barbarellalle

Kukkanen, täällä toinen, joka kuuntelee joka jutun omasta kehosta tällä hetkellä. Nyt on nipistellyt alavatsaa. Peukkuja sulle viikon puolen välin testailuihin! Tää koittaa malttaa perjantaihin. Noh, tai ees torstaihin...
 
Barbarella, onnea ovisplussasta. Toivottavasti tällä kertaa onnistaa.

tellervo, minä olen onnistunut ennen ovista saamaan hailakat haamut joka kerta liian aikaisin testatesssa. Ovisplussan jälkeen en ole enää testaillut. Sitten taas menkkojen alkaessa ovistestiin tulee enemmän väriä. Kerran jopa plussaksi asti, mikä laittoi ah niin vilkkaan mielikuvitukseni laukkaamaan... mutta sitten tuli täti ja palautti maan pinnalle...

Mie sitä surffasin netissä ja jahkailen tässä että näinkö sortuisin tilaamaan r-testeja netistä... Tuo testaaminen on vain pysynyt jotenkin hallussa kun yhden pregcheck-paketin (okei joskus kaksi) käyttää kiertoa kohden... :saint:
 
Liian aikaisessa varmasti olin noiden ovistestien kans :p Kierto on ollut niin pitkä että tuskin vielä pariin päivään voi olla aika koska tänään oli samanlainen haamu ku eilenki. Hyvä vaan sillä alkuviikosta on aikaa paremmin puuhastellakkin :whistle:

Mulla kans joka nippailu mahassa on muka jokin merkki :LOL: eli heti kaikki ovisoireet nyttenkin vaikkei se kyllä nyt ole, kummasti limatki tänään pysyneet poijes eli samanlain käy varmasti ku viime kierrosta että tulee ns. toinen limakausi (jonka jälkee puuhastelut jäi melkee kokonaan :O ), toivotaan et se toinen olis ny se OIKEA :kieh:

Mä tilasin kotitestiltä semmosen paketin missä on sekä ovis- että r-testejä. Mulla helpottaa kummasti et niitä on tuolla jemmassa =)
 
Barbarella onnea ovisplussasta

ON itsekin yllätyin, kun katsoin noita omia kiertopäiviä. Loppukierto on mennytkin vauhdilla. Testaillut en ole. Edelleen on sellainen tunne, ettei olisi tärpännyt. Odottelen tätiä parin päivän sisällä. Loppuviikosta varmaan testaan, jos täti ei ole tullut kylään.
 
"Irtiotto" oviksen bongaamisesta on sujunut yllättävän hyvin. Meillä siis yk 6 käynnissä ja koko tuo aika kytätty tarkkaan kiertopäiviä, ovista, käytetty testejä ja pupuiltu just oikeina päivinä. Mä tarvitsin itselleni vähän lomaa tuosta, joten tää kierto mennään ilman testejä. Nyt näyttäisi olevan kp 8. Jospa tämä stressaamattomuuskin osaltaan auttaisi - ainakin sitten jatkamaan eteenpäin jos ei muuta.
 
MAANANTAI 24.1.2011




tääl taas.................1/26................................yk 21
Barbamama35..........6/23-28............................yk 5
ksylofoni.................9/31.................................yk 5
Niisku74................10/29-31............................ yk 4
Liljaana.................10/28.................................yk 5
tellervo.................13/31-36.............................yk 2
Sinnalena..............13/28..................................yk 4 (+ 1 v.)
Barbarella..............19/25-29......dpo 2................yk 15 AnniSofii................20/28..................................yk 2 (+ 2 v.)
Sinderella..............29/36...........dpo 7................yk 1
kukkanen2011........22/28...........dpo 11...............yk 7
*Justiina*.............25/30-32..............................yk 1
Lumihiutale73.........23/26-28..............................yk 7


Mukana myös:
ZouZou, ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
NIMENHUUTO! :attn: :wave:

mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166...

Oletteko vielä mukana? :wave: Mukana myös -listaa päivitetään helmikuussa, joten ilmoittele, mikäli olet vielä siellä taustalla. Takaisin listallehan pääsee aina, mikäli nyt nimehuuto jää huomaamatta. :)
 
Viimeksi muokattu:
ksykofoni toivottavasti tämä kierto toisi toivotun tuloksen

On täti tuli odotetusti vierailulle. nyt kp 1 ja yk 21 alkaa. Keskiviikkona aloitankin nuo clomit, joten ensi kierto tulee täällä olemaan hyvin mielenkiintoinen.
 

Yhteistyössä