YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Ei olla testattu, ei. Aika hyvin oon pystynyt olemaan testaamatta :whistle: No, suurin syy on se, että mulla ei ollut kotona kuin Clearbluen digitesti enkä halua sitä "haaskata" jos sieltä tuleekin nega. Toi oli kahden testin setti ja sen ekan tuhlasin just niin, että aamulla testasin ja menkat alkoi siitä 2 h päästä :ashamed:

Halpa-testin paketti tulee toivottavasti tänään, siellä on pari testiä tulossa.

Tänään on siis kp 29/31, vatsassa juilii aika ajoin ja iltalämpö 37.2 eli ei ainakaan vielä ole romahtanut alas. Alkaa jo toi vessassa käyminenkin jännittämään, että onko suojaan tullut jotain.

Huomenna aamulla ajattelin testata kyllä :)
 
Jännät paikat ksylofonilla huomenna :popcorn::)

Omassa navassa ei nyt mitääs erityisiä tuntoja. Silloin muutamana päivänä oli närästystä ja pahoinvointia, nyt ei mitään. Ei kyllä nyt niin juilikaan mahaan, välillä vähän pistää tuonne oikeelle (keltarauhanen ilmeisesti oikeella). Ostin cittarista pergchekc puikkotestejä ja kolmen tunnin pidätyksellä taas haalea haamu tuli ja sekin tuli vasta n. 5 min kuluttua. Mutta enemmän siinä oli väriä kuin siinä toissa päiväisessä apteekin testissä...:headwall:
Mutta noi Davidiv liuskat ei sitten näytä mitään, tai se 25 vahvunen näyttää sitä haalean haalea viivaa ja se herkempi ei näytä mitään... ? Että otappa noista sitten selvää. Mullakin on yks cb:n digitesti tuol oottamassa, että sen aattelin tehä ehkä viikonloppuna, jos täti ei vielä ole tullut.:whistle:
Voi että kun sitä vaan jaksas oottaa siihen tädin oletettuun saapumis päivään asti ennenku alkaa testaileen, mutku on hätänen niin on.
Mies meillä on ihan varma että oon raskaana, kun valittelin sillo et kahvi alko närästään. :p

Tänään käytiin tytön kans lääkärissä, kun epäilen että ois jotain kilpirauhasongelmia meillä kummallakin. No lääkäri kokeili molempien kauloja ja tuumas että kyllä vähän jotain suurentumaa voi olla. Joten testeihin tuli lähete molemmille. : / Toivottavasti ois väärää hälytystä eikä ois mitään vakavaa. En tullu sitten kysyneeksi että miten jos oisinki raskaana.... :confused:

Joko Sinnalenalle on täti kurvannut vai onko oireet jättäny rauhaan?
 
Peukkuja ja plussaa ksylofonille! Ihanaa, että jännättävää riittää tässä ketjussa.

Tosi hyvä Liljaana, että tutkitutat tuon kilpirauhasasian. Senhän toiminta vaikuttaa niin moneen asiaan kehossa ja raskauden aikanahan hyvät kilppariarvot ovat erityisen tärkeät.

On: menkat sitten alkoivat juuri äsken. Otin asian jo ihan rennosti, kun toivo tältä kerrolta oli hiipunut. Tai sitten syynä hyvään oloon on äskeinen endorfiinipläjäys, jonka sain tyky-jumpasta. Hyvä, että tuli nyt, niin ei tarvitse sen gyneajan kanssa taiteilla. :) Kauheasti tuli tässä loppukierrossa finnejä leukaan ja poskiinkin.
 
PERJANTAI 14.1.2011




tellervo..................3/31-36..............................yk 2
Sinnalena...............3/28...................................yk 4 (+ 1 v.)
Barbarella...............9/27-28..............................yk 15 AnniSofii...............10/28..................................yk 2 (+ 2 v.) kukkanen2011........12/28..................................yk 7 Lumihiutale73.........12/26-28.............................yk 7 *Justiina*..............15/30-32.............................yk 1
tääl taas...............17/26..................................yk 20 Sinderella..............19/28-29...........dpo 3...........yk 1 Barbamama35........23/23-28..............................yk 4 ksylofoni...............31/31...............dpo 14..........yk 5
Liljaana.................29/28...............dpo 15..........yk 4

Mukana myös:
ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
tammikuu...... ZouZou

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Otin jo testit mukaan vessaan mutta oli sen verran paljon valkovuotoa tullut suojaan niin en sitten testannutkaan. Voi enteillä menkkoja tai sitten ei :xmas:

Mutta aamulla testaan ellei menkat ala sitä ennen tai lämmöt ole illalla romahtaneet.

Kiva kun elätte mukana tässä jännityksessä :wave:
 
Voi harmi, ksylofoni, mutta tietty illalla laimeasta tehty testi ei kerro välttämättä mitään. Jännittää taatusti. Toivotaan, että tärppää. :flower:

Tuota pinoa päivitellessä katselin, että pian olisi varmaan ovispäiviäkin muutamilla... Onnea matkaan!
 
Sinnalena :hug: Jospa tää kierto ois nyt SE kierto...

Ksylofoni, toivotaan että täti ei tule vierailuille ja plussaat parin päivän päästä.

Täällä täti tekee lähtöään. Olipa alkuun harvinaisen paljon vuotoa ja jopa kipuja, joista tosin selvisi yhdellä särkylääkkeellä. Tavallaan tuntui että pitkän helpon jakson jälkeen menkat tuntui "normaalilta". Jospa tuo ois vaan hyvä merkki... :) Nyt sitten ovista odottelemaan!
 
Eipä taida täällä olla ovistelijaa ainakaan : / Kävin seurantauä:ssä eikä kunnollista follia löytynyt... huomenna aloitan taas terolutit ja clomit nostetaan ensi kierrolle 3 x 1 kp 3-7..pelottaa tuo annos hieman ja toisaalta se, jos ei mun tooodeella laiskat munasarjani reagoikkaan edes tuohon annokseen |O ...toisaalta harmittaa sikana kroppani toimimattomuus toisaalta oon ihan ok fiilareissa, että kuumeilu saa tässä vähän tasaantua..


Liljaanalle ja ksylofonille isoooo plussapuhuri
sekä tietysti aivan kaikille muillekkin :heart:



Oon ihan kiltisti vahtinut hiilareitani, mutta nyt tekis mieli vetää isoooo karkkipussi, jäätelööö ja kunnon pullakahvit



Justis
 
Työkaveri ilmoitti olevansa raskaana. Toki onnittelin, mutta heti tuli vaan ajatukset, että miksen minäkin... No, lämmöt olivat eilen edelleen koholla (37) eikä vuoto ole alkanut. Päätin, että lauantai-aamuna sitten testaan seuraavan kerran. Ihmeen tyyni olen, kai näihin pettymyksiin alkaa tottua kun viisi kuukautta yritystä takana :kieh:
 
Heippa! Täällä 35 vee kuumeilija ja 08/07 syntyneen tytön äippä :D Olen kirjotellut nyt hieman tonne pikkukakkos-ketjuun mutta löysin tämän oman ikäluokan ketjun :) Täällä varsinaista yritystä vasta 1 kierto takana ja juuri eilen alkoi toinen eli nyt menossa kp 2/31-36...

Esikoinen sai alkunsa heti pilsujen lopettamisen jälkeen. Lääkäri totes aiemmin, että mulla on monirakkulaiset munasarjat ja raskaaksi tulo voi olla vaikeeta mutta esikko tärppäs kyllä heti. Pilsujen hormoonit hoiti kuulemma mun rakkuloita. Nyt sitten jännätään tulenko luonnollisesti raskaaksi. Kierto on tasaantunut tytön syntymän jälkeen, ennen oli mitä sattuu ilman pillereitä.

Kiva lukea toisten kokemuksia ja kaikille tsemppiä yritykseen :)
 
Hei Tellervo! :wave: Mukavaa saada tänne lisää kuumeilijoita ja mahdollisia plussaajia.

ksylofoni: eihän sitä vielä tiedä, miten sinun kävi nyt tässä kierrossa. Mutta tiedän tunteen! Tällä hetkellä tosin on sellainen olo, että kestäisin ihan kenen tahansa raskausuutiset, mutta huomenna voi taas olla toisin... Itselläni on tässä ollut pari sellaista tilannetta, joissa tuntui jotenkin epäreilulta. Ja yleensä ne tilanteet, jolloin r-uutiset kuulee, ovat vielä jotenkin hankalia tilanteita tai itse on juuri epätoivoisella mielellä omassa "projektissaan".

Justiina: yritä taistella sinnikkäästi makeanhimoa vastaan! :) Ei varmaan ole helppoa ja iltapäivisinhän se usein ruokailun jälkeen iskee itsellekin. Taistelen usein noita houkutuksia vastaan sillä, että niiden popsiminen yleensä vaan väsyttää. Sellaisina kausina, kun töissä usein iskee makeanhimo, niin teen jonkun satsin rahkaa tai sitten ostan juuri tuota aiemmin mainittua luonnonjogurttia ja heittelen sinne sekaan sitten marjoja, hedelmäpaloja, tms. En nyt tiedä sitten, että sopivatko nuo hedelmät ja marjat missä määrin tuohon vähähiilariseen...

Kiitos emmimaria! En oikein tiedä, onko seuraavakaan kierto SE kierto, mutta olen jotenkin positiivisella mielellä, että on se gyne tulossa. Vaikka sitten mitä selviäisi, niin saan siis ainakin jotain selvyyttä. Olen kyllä ihan gynellä säännöllisesti käynyt, mutta en ole siellä mitään tästä yrityksestä maininnut. Viime käynnillä yritystä oli vasta joitakin kuukausia takana.

Mites Liljaana? Kävittekö jo tänään lapsesi kanssa niissä kilpirauhaskokeissa? Toivottavasti saatte ne tulokset pian.
 
Viimeksi muokattu:
ksylofonille negapahoittelut. Mutta niin kauan on toivoa kun täti pysyy pois. Peukkuja siis sinne!

Miten Liljaana?

Tellervolle tervetuloa :wave:

Itselle ei sen kummempia kuulu. Ovis hyödynnettiin ja nyt vaan ootellaan. Aattelin, että jos siltä tuntuu niin vois suunnata kaupan testihyllylle ei ens vaan seuraavan viikon alussa. Vois jo jotaki näkyä, jos on näkyäkseen. Pitkä aika on sinne...
 
Haalea haamu tuli tänäkin aamuna, ehkä kuitenkin vähän enemmän väriä kuin aiemmin. Ja kuivuttuaan näkyy ihan selvästi. Yritin ottaa kuvaakin, mut meijän kamera ei huomaa noin vähäisiä viivoja :D
Huomenna taas testataan (hain tänään uuden apteekin oman testin...:p)

Sinnalena, ei vielä käyty kokeissa tytön kans. Sain ajan vasta viikon päähän verikokeisiin... :O

Tellervolle tervetuloa ja toivotaan että pääset pian tuonne odottajiin. b:)d

Ksylofoni, elä heitä kirvestä kaivoon vielä. Jos ei tätiä vielä kuulu, testaat vaan uudestaan... :popcorn:

Nyt ei irtoa muuta, väsyttää kovasti.
Plussaonnea kaikille teille ! :heart:
 
Ksylofoni pahoittelut negasta. Toivottavasti sieltä vielä viiva irtoaisi.

Tellervo Tervetuloa

Justiina Ikävä tilanne. Toivottavasti annoksen nostolla olisi positiivinen vaikutus.

On: Piinaviikot täälläkin alkamassa. Vielä ei mitään erityisiä merkkejä suuntaan eikä toiseen. Kauheasti en tältä kierrolta odota. Uutta kiertoa jo tässä odottelenkin, jotta pääsen kokeilemaan niiden clomejen vaikutuksia.
 
Huomenta!

Sinnalena Jep, en repsahtanut hiilareihin, taistelu jatkuu..tai siis ei nyt taas oo taistelua, mutta mulla toi karkki- yms. makeanhimo iskee heti kun fiilikset laskee...siis lohtusyömistä


tääl taas Aloitat clomit? Saanko udella....mikä sun kohdalla on syynä clomeihin? Tervetuloa sitten vaan clomittariin jakamaan niiden aiheuttamia ihania tuntoja


Omassa navassani on nyt melkoinen ihmetys päällä...enkä tosiaan nyt oikein tiedä mitä pitäis tehdä noitten terolutien kanssa :confused: Mulla on oikeella puolella siis se "liian pieni" folli kp 14 ja clomeillakin siis ovis aina aika myöhään kp 17-19 yleisimmin, joskus on sitten välissä näitä 30 pvän kiertoja...No asiaan, mulla siis tuli eilen illalla voimakkaat juilimiset alavatsalle ja alkoi mieletön palelu, mittasin lämmön 35,8c :O mulle tosi alhainen ja muutenkin selvät oviksen ajan oireet on ilmassa (rinnat+ finnit naamassa)...siis voisko olla, että mulla kuitenkin eilen ovis ois ollut tai tulossa?
Nyt sit mietin etten vielä aloittaiskaan noita teroja koska pieni mahdollisuus on, ettei ultra kertonut totuutta, sillä oikeessa munatorvessa on muutaman millin kokoinen kysta ja folli kuulemma sen vieressa ja hitto kun alan miettii et jos se gynen näkemä folli ei sit ollutkaan se ainoa..ja...ja..voi hitto kun tuli nää oireet näin voimakkaana ja sekoitti taas mun pään


Justis :wave:

muoks* Liljaana
 
Viimeksi muokattu:
Eipä ole selvinnyt. En ole oikein jaksanut edes niitä lämpöjä mittailla tässä loppukierrossa, kun tuntui ettei sitä ovista vain tule. Tätiä odottelen saapuvaksi viikonloppuna. Selkää jomottelee jo siihen malliin eli eiköhän se ihan ajallaan saavu...
 
Liljaana :hug:

Tervetuloa Tellervollekin! Taisin unohtaa toivottaa viimeisimmän viestini kun oli kovin omanapainen.

Kp 30 eikä edelleenkään vuotoa. Muutama päivä oli sellaista kellertävää valkovuotoa mutta nyt ei sitäkään. Vatsaa jomottaa aina välillä, joten tulee tiheästi käytyä tarkistamassa tilanne... Katselin kalenterista, että vuodot ovat alkaneet täsmällisesti 14 pv ovulaatiosta ja se olisi tänään. Kierto on vaihdellut syksyllä 28-30 ollen useimmiten 30. Pieniä oireita on nänniarkuuden lisäksi kuten iltalämpö, joka on edelleen 37:n pinnassa eikä romahtanut kuten edellisissä kierroissa pari päivää ennen vuodon alkua.

Pieni toivon kipinä siis nousi näiden havaintojen myötä, huomenna testataan sitten ellei täti ryntää kylään sitä ennen.
 
Sinnaleena: Mukana ollaan vaikka hiljaisestikin. Aloitin tässä elämäntapamuutosprojektin jossa yhtenä osana painon pudotus niin ei ole ollut hirmusti aikaa kuumeilla. Tuo painon pudotus tapahtuu vlc-ruokavaliolla ja paino pudonnut 3.1. jälkeen 7,5kg. =) Ilmoittelen kyllä kun taas tämä projekti on ohi. Auttaahan se painon putoaminen raskautumiseenkin. :D
 
Heips taas kaikille ja kiitti tervotulotoivotuksista :)
En ole koskaan tehnyt noita ovistestejä mutta ku menkat alko ni päätin heti hommata :)
Viime kierrolla olin bongaavinani ja mutta se olikin jotain välijuilintaa masussa&limailua kun vasta useita päiviä myöhemmin tuli kunnon limakausi... ja menkatkin oli 5 päivää myöhässä ni kiertohan se taas venyi. Ja petipuuhat jäi vähiin juuri silloin, kiitos 3vuorotyön yms.... :kieh:
Kohta on onneksi loma ja oviskin taitanee sattua juuri siihen ajankohtaan... pitää ittensä rentouttaa jo hyvissä ajoin lomafiilikseen että jos vaikka se auttas asiaa :whistle:
Kaikille positiivisia fiiliksiä ja tsemppiä joka päivälle :heart: , ku tää odottavan aika on niiiiiiiiiiiiiiii pitkä :ashamed:
 

Yhteistyössä