YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Justiina Sain nuo clomit ahvistamaan tuota ovista, kun gyne meinasi että siinä voi olla syy. Mulla erittäin epäsäännöllinen kierto eikä terot pidentäneet sitä, vaan täti pyyhkäisi tupaan ennen kun tero kuuri oli loppu.
 
SUNNUNTAI 16.1.2011





ksylofoni.................1/31...................................yk 5
Niisku74..................2/29-31............................. yk 4
Liljaana...................2/28...................................yk 5
tellervo...................5/31-36..............................yk 2
Sinnalena................5/28...................................yk 4 (+ 1 v.)
Barbarella..............11/27-28..............................yk 15 AnniSofii................12/28..................................yk 2 (+ 2 v.) kukkanen2011........14/28...................................yk 7 Lumihiutale73.........14/26-28..............................yk 7 *Justiina*.............17/30-32...............................yk 1
tääl taas...............19/26...................................yk 20 Sinderella..............21/28-29...........dpo 5............yk 1 Barbamama35........25/23-28...............................yk 4


Mukana myös:
ilona***, Katimari, emmimaria, eva71, olkkis74, mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
tammikuu...... ZouZou

2010
marraskuu.... Helvi-10, Siobhan42, Pilvilinna74 ja Koralli73
lokakuu........ calumet
syyskuu....... Jambo ja Kurkkunaamio
elokuu.......... Chilipapu
kesäkuu........ Annemaarit
toukokuu...... happihyppy, Onnellinenx5 ja Rae34
huhtikuu....... Minnihiiri68 ja Pimpula
maaliskuu...... Lumi-Marja ja Jääräpää
helmikuu....... viivi74
tammikuu...... Puskajussi ja Poni06

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy... 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja... 19.11.2010 tyttö
Poni06........... 24.8.2010 poika
Tiktu............ 11.05.2010 tyttö
äiti vm70...... 22.03.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
:attn: Nimenhuuto...:attn:
mystère, Onlydream, kikkara, KaijaJoo, kevät71, äiti täältä jostain, Mahdotontako, Rosmariini -74, Taikakuu, Tsuba, Janette74, Mansku72, elli72, sisupastilli, taavi166...
Oletteko vielä siellä taustalla? :wave:
 
Tervehdys!

Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu. Tänään alkoi yk 4 ja alkoi ottaa sen verran päähän jo että liityn joukkoonne jotta saan tänne purkaa ajatuksiani. Mies ei oikein jaksa enää kuunnella :) Olen 36-vuotias 2 tytön äiti. Mies on pari vuotta nuorempi. Tytöt on 2 ja 4 vuotta.

Ovis-tikkuja käytin viime kierron muttei siitäkään sitten apua ollut. Tunnistan kyllä oviksen yleensä limaisesta vuodosta. Viime kierrossa oli oudosti kyllä limavuotoja melkein kuukautisten loppumisesta ovikseen asti. Häh?! Touhuttiin kyllä oikeaan aikaan tikkujen mukaan muttei sitten tärpännyt kuitenkaan. Eikun uutta kiertoa kohden :) Nyt ajateltiin käyttää joka toinen päivä taktiikkaa, kun nyt päästään näistä menkoista eroon :)

Olikos teillä täällä painonpudotushaastekin? Minä mukaan! Mä oon merkkaillut syömisiäni tuonne kiloklubin sivulle. 74kg oli alkupaino ja nyt viimeksi eilen 72kg. Tavoite olisi siellä 65 kilon pinnassa. Kuopuksen imetyksen aikaan paino putoikin sinne 65 kiloon, mutta nyt reilussa vuodessa ollaan tultu lähtöpainoon ja hiukan ylikin. Eli 72kg painoin alkaessani odottaa toista.

Esikoinen tärppäsi aikoinaan toisesta kierrosta ja kuopuskin heti ekasta, joten siksi oon nyt jo hiukan malttamaton kun ei vieläkään tärpännyt.

Plussatuulia kaikille :heart:

Niisku kp 1/29-31 yk 4
 
Tervetuloa mukaan tellervo ja Niisku!

Tulin kurkkimaan oisko Ksylofoni plussannut tänään....? Entä mikä tilanne on Liljaanalla tai Barbamamalla?

Täällä ovista ootellaan ja ovistestejäkin tuli ostettua tänään kauppareissulla :)
 
Viimeksi muokattu:
Olikos teillä täällä painonpudotushaastekin? Minä mukaan! Mä oon merkkaillut syömisiäni tuonne kiloklubin sivulle. 74kg oli alkupaino ja nyt viimeksi eilen 72kg. Tavoite olisi siellä 65 kilon pinnassa. Kuopuksen imetyksen aikaan paino putoikin sinne 65 kiloon, mutta nyt reilussa vuodessa ollaan tultu lähtöpainoon ja hiukan ylikin. Eli 72kg painoin alkaessani odottaa toista.
Tää painonpudotus on ihan mun oma juttu mutta jos kiloja haluaa karistaa niin mikäs siinä. Sen kun vaan etsit itsellesi sopivimman muodon (Mulla itsellä VLCD) ja alat sitä toteuttamaan. Mulla on niin reilusti ylipainoa että pakko oli ruveta tekemään asialle jotain muuten ne vähäisetkin vauvahaaveet saa haudata tuonne lumihankeen... Ja onhan se oma terveyskin aika tärkeä juttu...
 
Tervetuloa Niisku!

Täällä alko vuoto tänään : / Eli mulle voi tälle päivälle merkata kp1.
Oikeestaan ei niin hirveesti harmitakaan kun sitä osas jo oottaa et tää on kemiallinen. Ei ne viivat vahvistunu testeissä, ennemminki haaleni entisestään. Mut näin jälkikäteen voi sanoa et voi herranen aika, mitä rahanmenoa on noi testit :x Ens kiertoon en kyllä noin hirveesti testaile (enpä ehkä :D)
Ja sen huomasin et niillä erittäin herkillä testeillä en saanu yhtään mitään viivaa aikaseks, että niihin en kyllä luota enää yhtään.

Mut onnea muille, toivottavasti tulis niitä plussia nyt paljon :flower:
Onko ksylofoni testaillu enää..?
 
Pahoittelut Liljaanalle :( Me ollaan sit samoissa. Päästään yhdessä testaileen :)

Olkkis: Mä lueskelen tuota kolmatta kaipaavien ketjuakin ja siellähän se painon pudotushaaste olikin. Että tuli nyt sitten avauduttua siitäkin asiasta täällä ;) Mäkin mietin mikä tuo VLCD on?

Nyt tää rupee naputtelemaan testejä täksi kierroksi :)

Niisku kp1 edelleen
 
Tervetuloa Niisku!

Liljaanalle pahoittelut.

Pidän tässä itseänikin jännityksessä edelleen eli tänään kp 32/31 ja aamulla testi näytti täysin negaa. En vaan tajuu, koska mulla tulee menkat yleensä ihan säännöllisesti. Vatsaa jomottaa jatkuvasti niin, että on pakko käydä vähän väliä tarkistamassa, joko tapahtuu edes jotain, mutta ei. Yleensä kun mulla menkat alkaa, niin se jomotus tulee vasta vuodon myötä. Mutta nyt on jomottanut jo monta päivää. Lämmön unohdin eilen illalla mitata, se pitää vielä tehdä tänään. Tutkailin kalenteria, että viime kierrot mulla on ollut pääosin 30, viimeisin jopa 28. Eli tuo 31 oli jonkun ovispalvelun antama keskiarvo pitemmältä ajalta.

Alkais nyt se vuoto tai tulis edes se haamu testiin, niin pääsisi piinailemasta! Kaivoin vanhat odotuspäiväkirjat esille ja esikoisesta olen näemmä plussannut kp 34. Joten ajattelin tässä nyt sitten odotella tuonne alkuviikkoon ennen uutta testiä.
 
ZouZou: Toivottavasti se on vain harmitonta tiputtelua! :hug: Jos ei ole kysymys siitä, toivon teille molemmille paljon voimia suruunne.

Tervetuloa uusille! Kivaa, että porukkamme kasvaa =)

Pahoittelut tädistä Liljaana ja Niisku :hug:

Täällä odotellaan tätiä huomenna. Tänään ei vielä näkynyt. Ei mitään raskausoireita, joten ihan varma olen tädin saapumisesta lähiaikoina. Ainakin jotain hyvää - kierto näyttää pitenevän hieman =)
 
Ja niin se täti oli tullut yön aikana kylään. Tänään siis kp 1/31, yk 6.

Kyllä veti mielen maahan, tässä kierrossa kun yritettiin ihan tosissaan ja hyödynnettiinkin ovisviikko todella hyvin, paremmin kuin aikaisempina kiertoina. Mutta ei sekään näemmä auttanut :'(
 
ksylofoni :hug: Kirjoitit tuossa aikaisemmin, että näihin pettymyksiin alkaa tottua. Se on jännä juttu - ainakin omalla kohdallani - että sitä alkuun kuvitteli, että kunhan vaan ehkäisy jätetään pois, niin kyllä se siitä parissa kuukaudessa tärppää. Noh, nyt on meillä mennyt 10 kk eikä sitä tärppiä vielä ole tapahtunut. Nyt vasta alkaa tuntua siltä, että pettymyksiin alkaa tottua eikä ajatusmaailma pyöri enää ihan vaan vauvahaaveilusssa. Toivottavasti tää stressittömyys auttaisi...
 
Emmimaria, mä osasin odottaa muutaman kuukauden odottelua (on 2 lasta ennestään ja heissäkin mennyt sen verran aikaa), mutta kun kierukan poistatin elokuussa, kuvittelin oikeasti, että olisin vuoden loppuun mennessä jo raskaana. Mulla on siis eri mies kuvioissa kuin nykyisten lasteni isä ja kun hän niin itsevarmana kertoili, miten hänellä ja exällään nappasi kerrasta molemmilla kerroilla (heillä ei harrastettu kovin ahkerasti seksiä) niin johan tuli meikäläisellekin paineita. Ja mies vasta muutaman kierron jälkeen tajusi olla hehkuttamatta joka kierrossa, että jospa nyt....

Sitä vaan putoaa joka kerta korkealta... Nytkin kun tutkin mun "oirepäiväkirjaa" niin tässä kierrossa oli enemmän oireita kuin muissa, mutta sitten ne vaan hävisivät. Ja toki uskon, että osa oireista on ihan kuviteltuja, koska sitä niin kovasti toivoo olevansa raskaana.

Mietin ihan tosissani, josko nyt ainakin seuraavan kierron jättäisi oviksen ajankohdan tutkimatta eikä jatkuvasti miettisi, missä kohtaa kiertoa on. Voisi tehdä hyvää.

Olen miettinyt itsekseni myös sitä, että kuinka kauan haluan tätä uusperheemme yhteistä lasta yrittää. Olen nyt 37-vuotias ja nuorin lapsista täytti juuri 5. Ehkä ajattelen asiaa sitten uudestaan, kun on vuosi yritystä takana.
 
Viimeksi muokattu:
ZouZou, ookko menossa millon neuvolaan? Voikohan sua jo ultrata? Toivottavasti vuotelu lakkaa ja pysyt tuolla toisella puolella. Jaksuja :hug:

ksylofonille tätipahoittelut :( Jospa kummiski se tämä alkanu kierto ois The Kierto.

Meillä ykkönen, kakkonen ja kolmonen on tärpänneet puolen vuoden sisällä (tarkemmin en nyt muista), nelosta tahkottiinki sitte puolitoista vuotta (olin lopussa niin epätoivoinen ja varma ettei tärppää enää koskaan), viitonen tärppäs muutamassa kuukaudessa, kuutonen (joka meni kesken) heti ja nyt on sitte kaavinnan jälkeinen kierto menossa. Oon varautunu mahollisesti pitkäänki tahkoamiseen nyt. Jotenki on sellanen tunne takaraivossa.
 
Tätipahoittelut niille jotka se pirulainen on päässyt yllättämään :kiss:

Omia juttuja: mulla on viikkoja vielä niin vähän että turha lähteä ultraamaan ja neuvolaankaan en ole vielä aikaa varannut, mulla olis se alkuraskauden ultra 10.2 jolloin viikkoja 8+ ja vasta sen jälkeen ajattelin neuvolaan varailla aikaa, jos siis mitään aikoja tarvitsee varailla :(
Edelleen tulee ruskeaa tuhrua vähän, kattellaan nyt sitten miten käy :|
 
Huomenta!

VLCD on todellakin vähäenerginen dietti. Mä itse käytän tuota Cambridge-ruokavaliota mutta esim Nuttrilet, Allevo ja xtravaganza ovat tätä samaa. Nyt on kaksi viikkoa takana ja paino 8kg vähemmän kuiin vuoden vaihteessa. =)
 

Yhteistyössä