Kuinka usein harrastatte seksiä?

Vauvapalstoja lukeneena tää kysymys on jäänyt askarruttamaan mieltä. Varsinkin noiden ovulaatiotestien takia, harrastaako ihmiset seksiä vain pari kertaa kuukaudessa? :D Pari viikkoa on nyt oltu ilman pillereitä ja vauva tulee jos on tullakseen, seksiä harrastetaan saman verran kuin ennenkin eli joka päivä, joskus kahdestikin päivässä..
 
Fiilisten perusteella mennään eli ei ajoitella ovistestien mukaan vaikka niitä kierron aikana käyttäisinkin. Miehen reissutyön vuoksi kertoja ehtii viikossa tulla yleensä 2-3, koska esikoisen vuoksi mahdollisuuksia spontaaniin seksinharrastamiseen aamun ja päivän aikana ei viikonloppuisinkaan ole. Esikoista toivoessa olikin helppo heilutella peittoja kerran tai pari päivässä, viikonloppuisin useamminkin.
 
Miun käy kyllä kateeks teidän puuhailuja... saanko kysyä kuinka kauan olette olleet suhteessa kumppaniinne ? meillä tämä arkinen kiire ja väsymys ja kaksi lasta rajoittaa aivan kamalasti... monesti iltaisin minä menen jo ennen lapsia nukkumaan ja no sitten jää siltä illalta ja varsikin nyt kun on sairasteltu on puuhailut jätetty oviksen ajalle eli kuukaudessa noin 5 kertaa... välillä on tämmöisiä pyrähdyksiä et päivittäin mut välillä sitten taas on niin hiljaista. Ja sitten ihmettelen kuinka tämä raskautuminen on niin vaikeaaa....
 
Minnarun Älä huoli, meillä ei ole vielä edes lapsia mutta silti meillä on seksiä vaan n.4-5kertaa kuussa. Me ei kumpikaan olla mitenkään kauheesti seksin perään, muuta läheisyyttä löytyy senkin edestä ja mun mielestä se on jopa seksiä tärkeempää suhteelle. Tapansa kullakin!:)
 
Joskus saattaa mennä kuukausi-parikin ilman seksiä, joskus taas seksiä harrastetaan muutaman viikon ajan päivittäin. Joo ja yhteiselämää takana 10 vuotta ja lapsia perheessä 4. Alkuaikoina (ensimmäiset pari vuotta) seksiä tuli harrastettua paljon useammin, ihan alkuaikoina jopa se 5-6 kertaa päivässä.
Jos lapsenteko mielessä niin seksiä kannattaisi harrastaa joka toinen tai kolmas päivä, näin siittiöt ovat parhaissa voimissaan :D
 
Näin 5-vuoden yhteiselon jälkeen ei meillä tosiaankaan seksiä ole joka päivä. Joskus on kyllä ollut niinkin ettei kuussa ole tullut kuin kerran harrastettua, e-pillereilläkin saattoi olla osuutta asiaan. Alussa meilläkin oli paljon enemmän pupuilua. Nyt kun on esikoinen haaveissa, on pupuilua ollut enemmän, mutta nekin kerrat tahtovat ajoittua enemmälti sinne oviksen aikoihin, joten alku ja loppu kierto saattavat olla aika hiljaisia, kierrosta riippuen tietenkin. Läheisyyttä kyllä muuten meiltä löytyy.
 
Meillä on keskimäärin 3-5 kertaa viikkoon, mutta joskus enemmän ja joskus vähemmän. Tietty lisäks kaikkee muutakin.. :whistle::p

Ollaan oltu yhdessä kohta 6 vuotta. Ihan alkuaikoina oli väh. 1 päivään, yleensä kaksikin kertaa.. Nyt ollaan vissiin tultu vanhaksi... :LOL:
 
Me ollaan oltu yhdessä kohta kolme vuotta ja peitto heiluu pari kertaa viikossa...keskimäärin. Joskus saattaa olla pariki viikkoa väliä ja sit taas joskus joka päivä. Yhden kuukauden ihan tarkotuksella pyörittiin sängyssä joka ikinen päivä vaikkei olis huvittanu :D Kummasti kyllä silloin haluttikin useammin. Alussahan sitten tietenkin meni 2-5 kertaa päivässä.. OI niitä aikoja :LOL:
 
Nyt kun vauvahaaveillaan, oviksen aikaan joka toinen päivä suunnilleen. Muuten sillon ku jaksetaan ja huvittaa. Joskus useammin, joskus harvemmin. Viis lasta ja naimisissa ollaan oltu kohta yheksän vuotta. Sitä ennen seurusteltu puolitoista vuotta.
 
Nyt reilu 2v yhdessä ja joka päivä tai joka toinen päivä..mut huom; ei lapsia ;)
Edellisessäkin suhteessa 2-3 krt viikossa vielä 6v jälkeenkin.
Aika yksilöllistähän se tosiaan on ja elämäntilanne vaikuttanee paljon.
 
sama tahti täällä :D Onpa sitä päivässä viidestikin harrastettu :D :D Eli ihan oman fiiliksen mukaan mennään :D
mulla on 2 lasta vanhasta liitosta, ja yli vuosi uuden miehen kanssa yhteiseloa takana virallisesti (epävirallisesti puolisentoista vuotta...) ja ainakin kerran päivässä... välillä muutaman päivän taukoja, välillä useasti päivässä, todella ihan fiiliksen mukaan. Onneksi noi mieltymykset ja halut kohtaa täysin:heart: Välillä on ihan kivakin pitää päivän parin tauko, mies hyökkää ihan uudella innolla kimppuun :D :D :D :D, varsinkin kun ne taukoajat tekstailee sille härskejä :D :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Ilokseni oon huomannut, että pillereiden poisjättäminen lisäsi mun haluja huomattavasti. Nyt yritysaikana meillä on ollut siis paljon enemmän seksiä ihan senkin takia, kun tekee mieli, mutta tietysti vauvahaaveetkin vaikuttaa jonkin verran. Menkkojen aikaan ei kumpaakaan kiinnosta touhuta, joten se on meilläkin lepoviikko :D Yleensä seksiä harrastetaan nykyisellään ehkä noin joka toinen päivä, välillä useamminkin ja välillä voi olla pidempiäkin taukoja. Kovin pitkään ei mun paikat kestä sellasta joka päivä, kerran tai kaks -tahtia :/
 
Mä mietin sitä, että vaikuttaakohan tää mun pillereitten poisjättäminen haluihin. Normaalisti mua ei haluta melkein koskaan. Tosin sekin vaikuttaa, että jos sitä on saatavilla niin haluttaa vähemmän kuin sillon kun sitä ei saa :D Niin tosiaan jätin pillerit tasan kuukausi sitten pois ja avokki lähti 3 kuukaudeksi reissuun heti sen jälkeen. Nyt alkanu monta kertaa miettimään, että olispa ihanaa päästä heiluttelemaan peittoja sen miekkosen kanssa. Mutta juu tosiaan, meillä vaihtelee ihan hirveesti toi kertojen tiheys. Useimmiten pari kertaa viikossa, välillä pari kertaa päivässä ja on semmosia kahden viikon taukojakin ollu. Ihan vaan siksi, että mua haluttaa niin harvoin. Kamala stressi koko ajan tosta asiasta kun mies on ihan suoraankin sanonut, että häntä haluttaisi paljon useammin. Onneksi se ei kuitenkaan painosta yhtään ja pitkän aikaa mennyt niin, että mä oon yleensä se, kumpi sinne makuuhuoneeseen menoa ehdottaa. Meillä ollut tää tällästä ihan suhteen alusta asti. Nyt yhdessä 1v2kk.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ainakin pillereiden jättäminen vaikutti haluihin melkoisesti... Suhteen alussa seksiä oli vähintään kerran päivässä. Sitten alkuhuuma haihtui ja seksiä oli kerran kaks viikossa ja joskun jopa kuukausi ilman. Nyt ehkä pari kolme kertaa viikossa tekis mieli mut mä en jaksa aina olla aloitteen tekijä joten...
 
Minnarun > Mulla ja miehellä on yhteistä taivalta viisi vuotta. Ilmeisesti pco aiheuttaa mulle jossakin määrin haluttomuutta, mutta koitan silti houkutella kropan mukaan petipuuhiin mahdollisimman säännöllisesti. Annan siis mahdollisuuden tilanteen edetä ja koitan pyrkiä kohti innostumista, mutta ilman mitään paineita. Jos ei löydy fiilistä, niin sitten ei. Menkkojen aikaan on aina "lomaa" eli silloin tulee pakosti pitempi tauko ja oviksen jälkeen on usein halut pienellä liekillä. Silloin enemmänkin kaipaan ihan vain läheisyyttä.

Hormonaalinen ehkäisy toimii mulla loistavasti juurikin sen takia, ettei tee yhtään seksiä mieli. :D Muutenkaan se ei tunnu sopivalta, joten en edes kokeile enää.
 
t84
Voin kyllä myöntää että näin 10v yhteiselon jälkeen, noi petipuuhat on kyllä harventunu, alkuaikoina oli tyyliin joka päivä, joskus parikin kertaa.
Normisti nyt ehkä 2 kertaa viikossa, oviksen aikaan sit päivittäin. Tuleehan niitä välillä kausia jolloin ei harrasteta viikkoon-pariin ollenkaan, stressiä, työkiireitä tms, onneks näitä nyt ei usein oo :D
 

Yhteistyössä