Haaveena vauva 2025

vierailija
Mä oon lukenut tota samaa hormonien balanssista. Toisaalta oon jo lukenu varmaa kaiken mahdollisen netistä, joka ei kyl oo kovin hyvä asia loppupeleissä . Jotenki sit taas jännä, kun pms-oireita pidetään kuitenkin iha normaaleina. Jotenki ristiriitaista, että pms-oireet ois ihan normaaleja ja suurin osa ihmisistä niistä vissii edes jossain määrin kärsii, silti ne tulis vain, jos hormonien tasapainossa on vikaa
Monet terveyteen liittyvät asiat voivat olla yleisiä, mutta se ei tee niistä normaaleja. Esimerkiksi virtsan karkailu raskauden aikana, sen jälkeen tai ikääntyessä on hyvin yleistä mutta ei normaalia. PMS oireet tai kuukautiskivut ovat hyvin yleisiä, mutta eivät normaaleja. Jostakin syystä nämä asiat menevät sekaisin ihan terveydenhuollon ammattilaisillakin (joihin itsekin kuulun) - ihan lääkäritasolla asti. Se on myös hyvin haitallista, sillä kun jostakin tällaisesta yleisestä asiasta tuleekin normaalia siihen ei enää lähdetä etsimään juurisyytä eikä myöskään hoitokeinoja.

Haluaisin vähän udella elintavoista: onko tämä vauvahaave saanut teidät jotenkin muuttamaan elintapojanne?

Esim. syömiset, juomiset, liikkumiset, stressiin vaikuttaminen?
Olen panostanut enemmän kehon turvallisuuden tunteeseen eli pitänyt kiinni ruokarytmistä ja kunnollisista ravintoaineista (runsaasti pehmeää rasvaa, proteiinia sekä hiilihydraattia), säännöllistänyt ja panostanut uneen sekä lisännyt keholle lempeää liikettä ja stressin purkua mm. TRE-harjoitteiden ja tietoisen mikrotauottamisen keinoin. Kävin myös ottamassa talvella laajat labrat, joiden perusteella lisäsin D-vitamiinin saantia sekä rautaa. Nyt varastorauta ja D-vitamiini ovat huomattavasti paremmissa kantimissa.

- Taustailija
 
Monet terveyteen liittyvät asiat voivat olla yleisiä, mutta se ei tee niistä normaaleja. Esimerkiksi virtsan karkailu raskauden aikana, sen jälkeen tai ikääntyessä on hyvin yleistä mutta ei normaalia. PMS oireet tai kuukautiskivut ovat hyvin yleisiä, mutta eivät normaaleja. Jostakin syystä nämä asiat menevät sekaisin ihan terveydenhuollon ammattilaisillakin (joihin itsekin kuulun) - ihan lääkäritasolla asti. Se on myös hyvin haitallista, sillä kun jostakin tällaisesta yleisestä asiasta tuleekin normaalia siihen ei enää lähdetä etsimään juurisyytä eikä myöskään hoitokeinoja.



Olen panostanut enemmän kehon turvallisuuden tunteeseen eli pitänyt kiinni ruokarytmistä ja kunnollisista ravintoaineista (runsaasti pehmeää rasvaa, proteiinia sekä hiilihydraattia), säännöllistänyt ja panostanut uneen sekä lisännyt keholle lempeää liikettä ja stressin purkua mm. TRE-harjoitteiden ja tietoisen mikrotauottamisen keinoin. Kävin myös ottamassa talvella laajat labrat, joiden perusteella lisäsin D-vitamiinin saantia sekä rautaa. Nyt varastorauta ja D-vitamiini ovat huomattavasti paremmissa kantimissa.

- Taustailija
Mua kiinnostaa, mihin perustat ettei PMS olisi normaalia? Hormoonitasot laskevat kierron lopulla, joka aiheuttaa PMS -oireita ja lopulta vuodon alkamisen. Eikös se ole juuri sitä 'normaalia' kk kiertoa?

(Vähän sama tuo virtankarkailu vanhuksella. Ihmiset elävät nykyään pidempään, kuin 100v sitten, jolloin tulee vanhenevaan kroppaan tottakai myös 'normaaleja' iän tuomia kremppoja jotka johtuvat vain ja ainoastan siitä, että ihminen elää pitkään ja keho vanhenee. Tämä menee toki jo aika ot:ksi liittyen vauvahaaveeseen 2025 😆)
 
Ei vitsi mä aloin miettiä, onko noi terolutit voinut estää mun ovulaation tulon. 😱
Mun kierto on 25-27pv ja olen syönyt teroluteja dpo2- dpo14. Ovis on kp11 -13 eli max 2vko terolutejen lopettamisesta. Luin, että joillain saattaa terolutit estää oviksen, jos tuo väli niiden lopettamisesta ovikseen on liian lyhyt. Ja mulla on oviskivut olleet ihan kummallisia/olemattomia sitä lähtien kun alotin terolutit! 😱😱😱 Voiko olla, että oon luullut noiden auttavat mutta ne onkin vaan estänyt koko hommaa?! SOS! Nyt lopetan heti niiden syönnin (dpo9 tnä enkä usko plussaa ) ja testaan pari seuraavaa kiertoa olla ilman.
 
vierailija
Mua kiinnostaa, mihin perustat ettei PMS olisi normaalia? Hormoonitasot laskevat kierron lopulla, joka aiheuttaa PMS -oireita ja lopulta vuodon alkamisen. Eikös se ole juuri sitä 'normaalia' kk kiertoa?

(Vähän sama tuo virtankarkailu vanhuksella. Ihmiset elävät nykyään pidempään, kuin 100v sitten, jolloin tulee vanhenevaan kroppaan tottakai myös 'normaaleja' iän tuomia kremppoja jotka johtuvat vain ja ainoastan siitä, että ihminen elää pitkään ja keho vanhenee. Tämä menee toki jo aika ot:ksi liittyen vauvahaaveeseen 2025 )
Mua kiinnostaa, mihin perustat ettei PMS olisi normaalia? Hormoonitasot laskevat kierron lopulla, joka aiheuttaa PMS -oireita ja lopulta vuodon alkamisen. Eikös se ole juuri sitä 'normaalia' kk kiertoa?

(Vähän sama tuo virtankarkailu vanhuksella. Ihmiset elävät nykyään pidempään, kuin 100v sitten, jolloin tulee vanhenevaan kroppaan tottakai myös 'normaaleja' iän tuomia kremppoja jotka johtuvat vain ja ainoastan siitä, että ihminen elää pitkään ja keho vanhenee. Tämä menee toki jo aika ot:ksi liittyen vauvahaaveeseen 2025 )

Olet oikeassa siinä, että kuukautiskierron loppuvaiheessa hormonitasot laskevat ja se aiheuttaa luonnollisia muutoksia mm. vireystilassa, mielialassa ja myös kehon fyysisissä ominaisuuksissa. Elämää häiritsevät tai sosiaalisia suhteita kuormittavat PMS oireet eivät kuitenkaan ole normaaleja, muutosten pitäisi olla varsin mietoja samoin kuin esimerkiksi kuukautisvuodon ja kipujenkin. On varsin haitallista yksilön kannalta, jos ajatellaan, ettei näihin asioihin pysty vaikuttamaan ja että niiden kanssa pitäisi vain opetella elämään.

Työskentelen itse juurikin näiden nykypäivän satavuotiaiden kanssa, joilla on meidän sukupolvemme tietoihin nähden hyvin erilainen kehotuntemus mm. lantionpohjasta ja sen harjoittamisesta. Muistisairaat ym. ovat toki asia erikseen, mutta varsin hyviä tuloksia olen saanut aikaan yli 90-vuotiaiden kanssa, jotka ovat kertoneet, että lirahtelua on alkanut tulla. Helpompaa tietenkin olisi ollut antaa vain ohjeet ostaa inkosuojia (niin minulle kuin asiakkaillekin), mutta koska he olivat valmiita näkemään harjoittelun vaivan, niin lähdettiin kokeilemaan ensin sitä, kun muut yleisimmät aiheuttajat oli poissuljettu.

Nämä ovat minun näkemyksiäni aiheista (toinen ammatillinen ja toinen oman perehtyneisyyden kautta), ymmärrän myös sen, että ne aiheuttavat toisissa joskus hyvinkin kielteisiä reaktioita.

Voin tässä samalla vielä vastata tuohon Terolut pohdintaasikin: minulla ne aiheuttivat ovuloimattomuutta alkuvuodesta, kun väli ovulaatioon oli liian lyhyt. Pari kiertoa meni, että ovulaatiot taas käynnistyivät ja edelleen ne ovat heikompia kuin ennen, mutta parempaan päin ollaan menossa. Harmitti melkoisesti.

- Taustailija
 
Olet oikeassa siinä, että kuukautiskierron loppuvaiheessa hormonitasot laskevat ja se aiheuttaa luonnollisia muutoksia mm. vireystilassa, mielialassa ja myös kehon fyysisissä ominaisuuksissa. Elämää häiritsevät tai sosiaalisia suhteita kuormittavat PMS oireet eivät kuitenkaan ole normaaleja, muutosten pitäisi olla varsin mietoja samoin kuin esimerkiksi kuukautisvuodon ja kipujenkin. On varsin haitallista yksilön kannalta, jos ajatellaan, ettei näihin asioihin pysty vaikuttamaan ja että niiden kanssa pitäisi vain opetella elämään.

Työskentelen itse juurikin näiden nykypäivän satavuotiaiden kanssa, joilla on meidän sukupolvemme tietoihin nähden hyvin erilainen kehotuntemus mm. lantionpohjasta ja sen harjoittamisesta. Muistisairaat ym. ovat toki asia erikseen, mutta varsin hyviä tuloksia olen saanut aikaan yli 90-vuotiaiden kanssa, jotka ovat kertoneet, että lirahtelua on alkanut tulla. Helpompaa tietenkin olisi ollut antaa vain ohjeet ostaa inkosuojia (niin minulle kuin asiakkaillekin), mutta koska he olivat valmiita näkemään harjoittelun vaivan, niin lähdettiin kokeilemaan ensin sitä, kun muut yleisimmät aiheuttajat oli poissuljettu.

Nämä ovat minun näkemyksiäni aiheista (toinen ammatillinen ja toinen oman perehtyneisyyden kautta), ymmärrän myös sen, että ne aiheuttavat toisissa joskus hyvinkin kielteisiä reaktioita.

Voin tässä samalla vielä vastata tuohon Terolut pohdintaasikin: minulla ne aiheuttivat ovuloimattomuutta alkuvuodesta, kun väli ovulaatioon oli liian lyhyt. Pari kiertoa meni, että ovulaatiot taas käynnistyivät ja edelleen ne ovat heikompia kuin ennen, mutta parempaan päin ollaan menossa. Harmitti melkoisesti.

- Taustailija
Kiitos avamisesta, hyvin selvensi sun näkökulmaa. Ja tää on totta, ajattelen samoin. T myös terveysalanammattilainen 🤗

Ja kiitos kokemuksesta tohon terolutiin. Lopetitko kokonaan niiden käytön vai ootko vielä käyttänyt?
 
Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@possu. ★ 06/24 ★ 2.

★★★★★★★★★★★★★★★

20.6.2024 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 6/28
@Niisq kp 47/26
@Miemei kp 41/27-29
@Henskii kp 41/28-29
@Kerttumaaria kp 31/24-30
@heltsuli kp 30/29-36
@Min204 kp 7/23-30
@Päivänsäde84 kp 2/26-29
@rimpsukka84 kp 28/31
@Minnix kp 26/26-30
@Cara-mel kp 25/24-27
@possu. kp 2/25-30
@KolmattaKehiin kp 15/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@burkei DPO 18
@heltsuli DPO 14
@Cara-mel DPO 12
@Tyyn3 DPO 10
@rimpsukka84 DPO 11

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kiitos avamisesta, hyvin selvensi sun näkökulmaa. Ja tää on totta, ajattelen samoin. T myös terveysalanammattilainen

Ja kiitos kokemuksesta tohon terolutiin. Lopetitko kokonaan niiden käytön vai ootko vielä käyttänyt?
Lopetin kokonaan, kun huomasin asian. Pari kiertoa tosiaan lopettamisen jälkeen meni niin, ettei LH lähtenyt kunnolla nousuun, vaan jäi mietiskelemään eikä huippua tullut ollenkaan. Nyt aletaan olemaan jo paremmalla tolalla omin konstein ja nekin ongelmat, joiden vuoksi lääkkeellistä hoitoa lähdettiin kokeilemaan, ovat hävinneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
Lopetin kokonaan, kun huomasin asian. Pari kiertoa tosiaan lopettamisen jälkeen meni niin, ettei LH lähtenyt kunnolla nousuun, vaan jäi mietiskelemään eikä huippua tullut ollenkaan. Nyt aletaan olemaan jo paremmalla tolalla omin konstein ja nekin ongelmat, joiden vuoksi lääkkeellistä hoitoa lähdettiin kokeilemaan, ovat hävinneet.
Kyselyikä jatkuu 😅
Oliko sulla noita lh-huippuja sillon kun söit terolutia? Mulla on silleen outo homma, että lh huippu tulee ja ovistestit hymyilee, mutta mulle tavanomaista oviskipua ei tule tai tulee vaan jomotus. Samoin menkat (säännölliset) mutta niukat. Joten olen päätellyt ettei ovus tapahdu.
 
vierailija
Kyselyikä jatkuu
Oliko sulla noita lh-huippuja sillon kun söit terolutia? Mulla on silleen outo homma, että lh huippu tulee ja ovistestit hymyilee, mutta mulle tavanomaista oviskipua ei tule tai tulee vaan jomotus. Samoin menkat (säännölliset) mutta niukat. Joten olen päätellyt ettei ovus tapahdu.
Ensimmäisessä oli vielä, mutta sitten lh ei noussut enää ollenkaan (viivat katosi tyystin koko kierroista ja kierto typistyi aivan miniksi). Pari kiertoa katsoin korjaantuuko asia, mutta koska se meni vain huonommaksi, niin lopetin käytön ja aloin seuraamaan elpyykö ovulaatiot itsestään (kyllä, mutta monta kiertoa meni hukkaan).

-Taustailija
 
  • Tykkää
Reactions: Mollama
vierailija
Moi kaikille,
oon pitkästä aikaa palstalla :giggle: !

Tasan viis vuotta sitten tehtiin miehen kanssa yhtäkkinen päätös lapsen yrittämisestä, nyt esikoinen on 2v 8kk ja jälleen tälleen kesäkuussa tuli kuin salamana kirkkaalta taivaalta, että vois olla toisen aika. Ite oon 29v, mies 35. Liityn listoille ya 7/24 ja 2. lapsi. (Otin tänään vikan e-pillerin, niin mahdollinen ovis menis heinäkuun puolelle)...


Mistä päästäänkin siihen, että itsellä PCOS-taustaa, jonka takia esikoinen saatiin ovulaatioinduktiolla letrot+gonal f sekä lisäksi irrotuspiikki ja metut taustalla. Kovasti mietityttää saanko millään konstein omaa kiertoa pelaamaan (kun se on viimeksi toiminut ehkä 10v sitten). Onneksi kuitenkin tiedän jo ekasta kerrasta miten homma toimii ja aion marssia heti syksystä yksityiselle kartoittamaan tilannetta, mikäli menkkoja tai ovista ei näy.

Jännittävää tässä on myös se, että oon koko lähipiirille toitottanut, että sisarusta ei oo lapselle tulossa ja oispa ihanaa shokeerata koko lähipiiri jo uutisella 2025 vauvasta 😍
 
Moi kaikille,
oon pitkästä aikaa palstalla :giggle: !

Tasan viis vuotta sitten tehtiin miehen kanssa yhtäkkinen päätös lapsen yrittämisestä, nyt esikoinen on 2v 8kk ja jälleen tälleen kesäkuussa tuli kuin salamana kirkkaalta taivaalta, että vois olla toisen aika. Ite oon 29v, mies 35. Liityn listoille ya 7/24 ja 2. lapsi. (Otin tänään vikan e-pillerin, niin mahdollinen ovis menis heinäkuun puolelle)...


Mistä päästäänkin siihen, että itsellä PCOS-taustaa, jonka takia esikoinen saatiin ovulaatioinduktiolla letrot+gonal f sekä lisäksi irrotuspiikki ja metut taustalla. Kovasti mietityttää saanko millään konstein omaa kiertoa pelaamaan (kun se on viimeksi toiminut ehkä 10v sitten). Onneksi kuitenkin tiedän jo ekasta kerrasta miten homma toimii ja aion marssia heti syksystä yksityiselle kartoittamaan tilannetta, mikäli menkkoja tai ovista ei näy.

Jännittävää tässä on myös se, että oon koko lähipiirille toitottanut, että sisarusta ei oo lapselle tulossa ja oispa ihanaa shokeerata koko lähipiiri jo uutisella 2025 vauvasta 😍
Tämän kirjoitin siis minä, taikinatonttu. Jostain syystä lensin tililtäni ulos kesken kirjoittamisen... Eli ya 7/24 ja 2. lapsi.
 
Täällä alkoi vuoto eli to kp 1, eli huomenna pe kp 2. Oon niin menettänyt uskon vauvaan. Nyt alkaa taas luomu kierrokset. Kolme kiertoa menty letroilla ja kahden napin annoksella, ei tullu tulosta. Ollaan taas tyhjän päällä. KYS ei oo vieläkään laittanut meille aikaa. Ois kai pitänyt pysyä ovumialla huonossa palvelussa ja saada edes jotain apuja ku olla ilman mitää. Tää on niin turhauttavaa. Onko meidän vuoro koskaan? Oon jopa puolisolle synkistelly, et jos en voi lapsia saada niin hänen täyttää vaihtaa kumppania. Ottaa sellainen puoliso joka voi toteuttaa hänen kanssaan perhettä. 😞😔 Pian kaksi vuotta, ilman ensimmäistäkään positiivista raskaustestiä. Siivosin eilen kylppörin laatikkoa, miten järisyttävä näky oliko 5-8 digi testi laitetta laatikossa käytettynä. 😞😞

Primaari lapsettomuus
 
Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.
@possu. ★ 06/24 ★ 2.
@KolmattaKehiin ★ 05/24 ★ 3.
@possu. ★ 06/24 ★ 2.
@taikinatonttu ★ 07/24 ★ 2.
★★★★★★★★★★★★★★★

21.6.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 7/28
@Niisq kp 48/26
@Miemei kp 42/27-29
@Henskii kp 42/28-29
@Kerttumaaria kp 32/24-30
@heltsuli kp 2/29-36
@Min204 kp 8/23-30
@Päivänsäde84 kp 3/26-29
@rimpsukka84 kp 29/31
@Minnix kp 27/26-30
@Cara-mel kp 26/24-27
@possu. kp 3/25-30
@KolmattaKehiin kp 16/?

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@burkei DPO 19
@Cara-mel DPO 13
@Tyyn3 DPO 11
@rimpsukka84 DPO 12

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3. ★ 05/24
 
Väliheipat tänne kaikille 😊 Onnea plussanneille 😍

@Cara-mel -ihanaa että teillä tärppäsi vihdoin ❤ ja @rimpsukka84 täällä on peukut pystyssä että tällä kertaa pysyisi matkassa ❤

Täällä ei mitään uutta, kp 9 menossa ja tätä kiertoa emme pääse kunnolla hyödyntämään, kun ovis todennäköisesti osuu niin, että ei olla samalla paikkakunnalla. Yritän ottaa tästä kierrosta ns kaiken irti, ja antaa mielen levätä, kun ei ole sitä mahdollisuutta, että mitäs jos tärppäisikin. Tulee tarpeeseen, luulen.

Lapsettomuuspolilta ei ole kuulunut vielä yhtään mitään. Olin ajatellut, että juhannukseen mennessä saataisiin edes jotain tietoa, joku ensikäyntiaika syksylle tms, mutta ei. Hidasta tuntuu olevan.

Hyvää juhannusta kaikille, yritetään kukin nauttia siitä sen mukaan mihin voimavaroja on ❤
 
Väliheipat tänne kaikille Onnea plussanneille

@Cara-mel -ihanaa että teillä tärppäsi vihdoin ja @rimpsukka84 täällä on peukut pystyssä että tällä kertaa pysyisi matkassa

Täällä ei mitään uutta, kp 9 menossa ja tätä kiertoa emme pääse kunnolla hyödyntämään, kun ovis todennäköisesti osuu niin, että ei olla samalla paikkakunnalla. Yritän ottaa tästä kierrosta ns kaiken irti, ja antaa mielen levätä, kun ei ole sitä mahdollisuutta, että mitäs jos tärppäisikin. Tulee tarpeeseen, luulen.

Lapsettomuuspolilta ei ole kuulunut vielä yhtään mitään. Olin ajatellut, että juhannukseen mennessä saataisiin edes jotain tietoa, joku ensikäyntiaika syksylle tms, mutta ei. Hidasta tuntuu olevan.

Hyvää juhannusta kaikille, yritetään kukin nauttia siitä sen mukaan mihin voimavaroja on
Olen kyllä huomannut saman, että julkisella ei asiat etene kovin nopeaa. Taitaa olla kesäsulkukin nyt. Tsemppiä odotteluun!

Välikierto voi tehdä ihan hyvää mielelle, kun ei tarvi neuroottisesti kytätä jokaista tuntemusta eikä tule pettymys menkkojen alkaessa. Meillä vähän sama tilanne, että ovis pitäisi tulla lähipäivinä, mutta ei päästä täysillä hyödyntämään, kun lähden reissuun. Tässä vaiheessa yritystä tuntuu, että ihan sama, ei siitä kuitenkaan mitään tulisi.

Omien tutkimusten tilanteesta sen verran, että mulla kontrolloitiin prolaktiini ja koholla on edelleen. Lääkärin soittoa odottelen. Googlesta lukenut kaiken mahdollisen prolaktinoomasta (aivolisäkkeen kasvain) lähtien. Toivon kuitenkin, ettei niin vakavaa olisi ja että tutkittaisiin kunnolla kaikki mahdolliset syyt.

Onnittelut plussista @Cara-mel ja @rimpsukka84 ♥ onhan plussia jo odotettukin. Rentouttavaa keskikesän juhlaa kaikille! 🌺
 
vierailija
Täällä alkoi vuoto eli to kp 1, eli huomenna pe kp 2. Oon niin menettänyt uskon vauvaan. Nyt alkaa taas luomu kierrokset. Kolme kiertoa menty letroilla ja kahden napin annoksella, ei tullu tulosta. Ollaan taas tyhjän päällä. KYS ei oo vieläkään laittanut meille aikaa. Ois kai pitänyt pysyä ovumialla huonossa palvelussa ja saada edes jotain apuja ku olla ilman mitää. Tää on niin turhauttavaa. Onko meidän vuoro koskaan? Oon jopa puolisolle synkistelly, et jos en voi lapsia saada niin hänen täyttää vaihtaa kumppania. Ottaa sellainen puoliso joka voi toteuttaa hänen kanssaan perhettä. 😞😔 Pian kaksi vuotta, ilman ensimmäistäkään positiivista raskaustestiä. Siivosin eilen kylppörin laatikkoa, miten järisyttävä näky oliko 5-8 digi testi laitetta laatikossa käytettynä. 😞😞

Primaari lapsettomuus
Suuren suuri halaus sinulle ❤Niin toivon että teilläkin vielä onnistuu 🙏
 

Yhteistyössä