Ihanaa! Peukut pystyssä, että nyt menee hyvin loppuun asti.Täällä tänään dpo 9 ensin onni ja ilo mutta heti sitten iskee todellisuus että kesken se menee varmaan TAAS mutta yrittää nyt iloita edes vähän aikaa
Ihanaa! Peukut pystyssä, että nyt menee hyvin loppuun asti.Täällä tänään dpo 9 ensin onni ja ilo mutta heti sitten iskee todellisuus että kesken se menee varmaan TAAS mutta yrittää nyt iloita edes vähän aikaa
Täällä tänään dpo 9 ensin onni ja ilo mutta heti sitten iskee todellisuus että kesken se menee varmaan TAAS mutta yrittää nyt iloita edes vähän aikaa
Aika monesti oot joutunut kokemaan alkaneen raskauden ilon ja heti perään pettymyksen.
Ja tiedän, että ikä on tietenkin yksi asia, joka vaikittaa, mutta ootko saanut tietoon muita syitä, mistä nämä johtuu? Tai käynyt tutkimuksissa?
Oot saattanut aiemmin näistä puhuu, mutta en saa nyt mieleen mitä.. Ja ei tietenkään tarvi asioista avata, jos et halua.
Muistelin, että joskus mainitsit yrityksen lopettamisesta..muistan ilmeisesti ihan väärin, kun itse luin tän sun viestin että häh? En tienny että yritys viel jatkuu. Varmaan muistan ihan väärin.🫢
Toivottavasti nyt raskaus jatkuisi loppuun asti!
Tsemppiä! Varmasti on paljon mietteitä..
joo siis tutkimuksissa ollaan kumpikin käyty miehen kanssa ja mitään "ongelmaa" ei sinänsä ole, paitsi tämä minun ikä. Ovuloin normaalisti, kierto tasainenm, seksiä on ja ultrissa aina kaikki ollut todella hyvin. Lapsettomuuslääkäri sanoi, että tässä iässä se hedelmällisyys laskee hurjaa vauhtia ja raskaus ja sen loppuun asti jatkuminen on jo melko ihme sinänsä. Onnistumisprosentti jotain 5%. Aiemmin ei siis yhtäkään keskenmenoa ja kuopuskin sai alkunsa kolme vuotta sitten heti pillereiden jälkeen. Ollaan miehen kanssa tai ehkä jopa minä itse enemmän päättänyt, että emme enää kauaa jatka tätä yrittämistä, koska on henkisesti tosi raskasta. Ja minä en henkilökohtaisesti pysty siihen, että "tulee jos on tullakseen". Joko yritetään 100 % tai estetään 100%.Edellinen viesti meni jotenkin hassusti..En tiä mitä tapahtu.
Kaikkia on yhdistänyt alavatsan vihlasut, joista olen pystynyt ennen plussaa jo arvaamaan että raskaana ollaan. Nännien arkuus on alkanut jokaisessa vähän eri aikaan , samoin turvotus. Eli on sekä samankaltaisuuksia, että eroavaisuuksia.Te jotka ootte ollut ainakin kahdesti raskaana: onko luteaalivaiheen oireet ja alkuraskauden oireet olleet samanlaisia?
Mä oon lukenut tota samaa hormonien balanssista. Toisaalta oon jo lukenu varmaa kaiken mahdollisen netistä, joka ei kyl oo kovin hyvä asia loppupeleissä . Jotenki sit taas jännä, kun pms-oireita pidetään kuitenkin iha normaaleina. Jotenki ristiriitaista, että pms-oireet ois ihan normaaleja ja suurin osa ihmisistä niistä vissii edes jossain määrin kärsii, silti ne tulis vain, jos hormonien tasapainossa on vikaaIhanaa ja kamalaa lukea toisten onnistumisesta, tietänette Silti suuret onnet, toivottavasti jokainen meistä saa sen onnistumisen vielä kokea!
Täällä testit vain negatiivisia. Silleen hassu tämä letro-kierto, että en ole kärsinyt mistään kivuista, enkä PMS:stä (turvotus, ripuli, mieliala) sitten kuitenkaan. Tänään on vähän semmonen olo, et vuoto vois alkaa, mut ei siitä mitään merkkejä ole. Oon lukenut hormonijuttuja ja saanut sen käsityksen, et jos hormonit on balanssissa, mitään kipuja ja PMS:ää ei ole, joten mietin onko noi letrot olleet ihan osuva lisä mulla.
/toiveikastoivoton
selkeät haamut! varovaiset onnittelut!
Kiitos, varovaisesti sitä itsekin on Tänään testaan illalla tai jos malttaisi huomiseenVarovaiset onnittelut @Cara-mel ja @rimpsukka84
Oletteko tänään testailleet? Onko ollut mitään oireita?
mie olen testannut nyt tänäänkin aamulla (dpo10) ja testaan varmaan ainakin viikon joka aamu, että näen miten viiva kehittyy. Sitten jos pääsen sinne 5+ viikoille niin teen digin ja toivon, että tulee se 3+.Varovaiset onnittelut @Cara-mel ja @rimpsukka84
Oletteko tänään testailleet? Onko ollut mitään oireita?
mie olen testannut nyt tänäänkin aamulla (dpo10) ja testaan varmaan ainakin viikon joka aamu, että näen miten viiva kehittyy. Sitten jos pääsen sinne 5+ viikoille niin teen digin ja toivon, että tulee se 3+.
kiitos! joo on toinen kierto, ja otin nyt tupla-annoksen.Paljon onnea! Oliks tää teidän toka letro-kierto?
Ei juurikaan, eikä sellaiselle taaperon kanssa touhutessa tunnu kauheasti olevan aikaakaan. Oon isohko (bmi 35), joten aihetta varmaan olisi osin muutenkin, mutta elämäntavat ja ruokatottumukset yms on mulla kuitenkin aika samat kuin sillon kun esikoista aloin odottamaan. Ainoa asia mikä on eritavalla ja aion tämän mahataudin jälkeen muuttaa on sokerin määrä ruokavaliossa...eka raskaus teki musta sokerihiiren ja haluisin ihan muuten vain muuttaa terveellisempiin välipaloihin mutta ainakin toistaiseksi meen aika pitkälti sillä ajatuksella että koska raskaus on ennen onnistunut näin niin miksei uudelleen.Haluaisin vähän udella elintavoista: onko tämä vauvahaave saanut teidät jotenkin muuttamaan elintapojanne?
Esim. syömiset, juomiset, liikkumiset, stressiin vaikuttaminen?
Haluaisin vähän udella elintavoista: onko tämä vauvahaave saanut teidät jotenkin muuttamaan elintapojanne?
Esim. syömiset, juomiset, liikkumiset, stressiin vaikuttaminen?