Hcg:n laskeminen vuodon alkamisen jälkeen.

Onko kukaan seurannut kotona testillä viivan häipymistä todella varhaisen km:n jälkeen?
Itse sain haaleita plussia jonka jälkeen alkoi vuoto runsaana ja hyytymien kanssa, eli "raskaus" ei ehtinyt kun rv5, tk:ssa ei otettu arvoja eikä mitään ja haluaisin nyt kuitenkin kotona varmistaa että testi on negatiivinen, mutta koska sitä kannattaa alkaa varmistelee?
 
Maira kun miulla raskaudet meni alkumetreillä kesken(rv4+3 ja 5+4)seurailin kyllä ihan R-testejä dippailemalla(melkein päivittäin)HCG:n laskua itse.

Pidemmälle meneessä raskaudessa, meni usiampi päivä, ennen kuin testi näytti negaa.

Voimia&jaksuja siulle kovasti:hug::heart:
 
Mulla on ollut oletettavasti kaks kertaa varhainen km. Ekalla kerralla plussa rv3+6, jonka jälkeen alkoi vuoto melkein heti. Siitä lähtien viivat haalistuivat, 4+4 digi näytti vielä plussaa. 4+6 nega. Tokalla kerralla testiin tuli vain haamua ja menkat alkoi ajallaan.
 
Maira: Tuo on kyllä kurja tilanne :hug: Mulla meni kesken rv 5+5 ja seurasin kyllä itse testeillä, että hCG laski varmasti pois. Sitten ainakin tietää, että kaikki on kunnossa ja voi alottaa uuden yrityksen :heart:
 
Viikko ja edelleen ollaan raskaustestin mukaan raskaana kovastikkin..Taidanpa soitella neuvolaan että kattovat verestä hcg laskun..Luulis että jos km on tullu 4+4, alkais nyt jo plussa katoamaan..Vuoto oli 3päivää erittäin rajua ja sitten loppu kun seinään, nyt alkaa epäilyttää että kaikki ei mahdollisesti ole itekseen pihalle tullutkaan..
 
Viimeksi muokattu:
Vaikuttais siltä, että kohdussa on edelleen jotain, pienikin määrä istukkakudosta voi pitää hcg:n koholla tai jopa nostaa hcg arvoja.
Itselläni meni raskaus kesken 4+2 ja hcg nousi tasaisesti niin kauan kunnes lopulta tehtiin kaavinta, raskauspussi ei ollut irronnut runsaista vuodoista huolimatta.
 

Yhteistyössä