YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

Irmeli74 ja ksylofoni onnea plussasta

Tellervo pahoittelut negasta

ON: Täällä täti tuli jo tänään. Nyt kp 1 ja yk 22 alkaa. Kovat odotukset oli noiden clomifenien suhteen, mutta ei ainakaan minulla heti tehonneet. Kaikenlaisia sivuoireita on kyllä ollut kuten iho-ongelmia, kuumia aaltoja ja unettomuutta. Aikomukseni on kuitenkin aloittaa sunnuntaina toinen clomifen kierto, vaikka tuo progestoroni oli hieman yli ohjearvon. Minulle sanottiin ohjearvoksi alle 25 ja mun arvo oli hieman yli 26. Tuskin tuosta kovin paljon haittaa on. Maanantaille sain soittoajan gynelle niin pitää sitten keskustella jatkosta. Usko tässä alkaa jo hiipua.

Ovistestit loppui minultakin Viime kierrossa ja ajattelin mennä niitä ilman ihan omien tuntemuksien mukaan.
 
negapahoittelut täältäkin tellervolle. :hug:

tääl taas :hug: Turhauttavaa se vaan on, tiedän...:headwall: Toivottavasti se gynesi osaa auttaa. Minulla ei ole mitään kokemusta noista clomeista, mutta paljon ne tuntuvat sivuoireita tekevän.

Liljaana, olisin varmaan ihan samanlainen tilanteessasi ja se lienee tosi yleistä. :flower:

on: tosiaan tikuttelusuunnitelmia ei ole ja muutenkin tosi innoton ja toivoton olo vauvahaaveen suhteen, vaikka palstalla käyn useamman kerran päivässä.

Ai niin, ksylofoni: saako sutkin laittaa vain Plussanneisiin ja ottaa kp-listalta pois?
 
Viimeksi muokattu:
TIISTAI 22.2.2011




.......................... kp ........... dpo ....... yk
Kaneli74 ............ 3/28-32 .................... 3
tääl taas ........... 6/26 ......................... 22
Niisku74 ............ 7/29-32 ..................... 5
Barbamama35 .... 10/23-28 .................... 6
Sinnalena ......... 14/28 ......................... 5 (+ 1 v.)
Barbarella ......... 20/25-29 .................... 16
AnniSofii .......... 23/28 ......................... 3 (+ 2 v.)
Sinderella ......... 26/32 ........... 6 .......... 2
kukkanen2011 ... 26/26 ......................... 8
tellervo ........... 42/31-36 ..................... 2



Mukana myös:
ZouZou, ilona***, emmimaria, äiti täältä jostain, eva71, olkkis74, Katimari


:heart: Plussanneet: :heart:

2011
helmikuu .... Liljaana yk 5, Irmeli74 yk 1, ksylofoni yk6
tammikuu ... Lumihiutale73 yk 7

2010
marraskuu . Helvi-10 ?, Siobhan42 yk 2, Pilvilinna74 yk 2, Koralli73 yk 10
lokakuu ..... calumet ?
syyskuu .... Jambo yk 1, kurkkunaamio yk 2
elokuu ....... Chilipapu yk 8
kesäkuu ..... Annemaarit ?
toukokuu ... happihyppy yk 8, Onnellinenx5 yk 3, Rae34 yk 10
huhtikuu .... Minnihiiri68 yk 5, Pimpula yk 4
maaliskuu ... Lumi-Marja ?, Jääräpää ?
helmikuu .... viivi74 yk 1
tammikuu ... Puskajussi yk 3, Poni06 yk 2

:heart: Syntyneet: :heart:

happihyppy . 25.12.2010 tyttö
jääräpää ....... 7.12.2010 tyttö
Lumi-Marja .. 19.11.2010 tyttö
Poni06 .......... 24.8.2010 poika
Tiktu ............ 11.5.2010 tyttö
äiti vm70 ...... 22.3.2010 tyttö


Edellinen ketju: YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

dpo (days past ovulation)
dpo 0 on ovispäivä
dpo -1 on ovisplussapäivä (ovistestillä saatu plussa):)
 
Viimeksi muokattu:
Se oli muuten Sinderella, joka joutui tuohon kaameaan sappi- ja vatsatautirumbaan. Mulla vaan koki ystävä hiljattain saman ja oli tosi huonossa kunnossa välillä. Ymmärrän sekaannuksen nikeissä. Vaikka mulla tämä nikki on lähes kirjaimelleen oma nimeni, niin useamman kerran olen katsonut Sinderellan kp-lukuja omia miettiessäni. :)


Näin oli. Ja jotta varmasti muistan sairastaneeni, nousi mulle kuume ja tuli kurkku tosi kipeäksi heti ku olin vatsataudista parantunut! Tähän sain antibioottikuurin, kun tulehdusarvo oli 127. Tää menee jo komiikan puolelle, en oo eläissäni sairastellu näin paljon. Mikähän seuraavaksi?

Irmelille ja Ksylofonille plussaonnitteluja :flower: :flower:

Tää kierto tais tosiaan mennä harakoille. Ei varmasti oon irronnu hyvälaatuista munista noitten kovien kipulääkkeiden ja antsukuurin takia. Jouluvauvaa suunnittelemaan siis...

Sinnalena, laita mulle tälle päivälle dpo3, koska oon satavarma, että keskiviikkona oli ovis. Ovisplussanhan tosin sain ke-aamuna aikaisin, mutta tiistaina en tikutellu ollenkaan ja ke-aamuna vahva plussa tuli ihan saman tien. Illan testissä viivat oli enää tasavahvoja ja to-aamuna testiviiva oli hailakampi entä kontrolli. Keskiviikkona myös tunsin selvät oviksen oireet, mitä torstaina ei tuntunut.
 
Sinderella: Meillä oli mies kanssa jossain flunssassa, johon liittyi kova kurkkukipu. Sellaista on liikkeellä nyt. Ohi on jo menossa ja onneksi sitä kuumetta ei sitten tullut.

Päivitän tuota listaa jo huomiselle, kun huomenna en varmaan käy täällä kuin vasta illalla.

Mitä listan loppupäässä oleville kuuluu? :wave:
 
minä pönttö :headwall: sitten menin kuitenkin tekemään yhen ovistestin tänään vaikka itselleni ja teille lupasin etten tästä kierrosta testaa. vain noin 1,5 tunnin pidättelyn tuloksena ja aikaisin iltapäivällä sain melkein tasavahvat viivat eli todnäk ovisplussa tälle päivälle. jomottelee silleen kivasti - harvinaista kyllä - oikealle puolelle... yleensä aina kaikki jomotukset on aina ollu vain vasemmalla puolella. talletuksia on tehty, nyt sit oottelemaan taas pari viikkoa josko nyt tällä kerta.... yritystä kohta yksi vuosi täynnä.
 
emmimaria: no, mutta hienoa, että tuli sitten kuitenkin lupaava testitulos! :flower:Toivotaan, että nyt on sinun vuorosi! Minäkin täällä yritän olla turhautumatta ihan täysin yrityskiertojen määrästä... Tähän asti ovistestit kaapissa eivät ole edes houkutelleet. Toisaalta on nyt niin toivoton olo ollut välillä, että yrittäminen ylipäätään tuntuu ihan liikaa jo yrittämiseltä - tikutti sitä ovista tai ei. Yritän silti pitää mielessä ksylofonin rennon kierron ja sen positiivisen tuloksen, josko vaikka itsekin joskus pystyisi siihen...
 
Onnittelut Liljaana, Ksylofoni ja Irmeli plussasta=)

Tääl taas ja Niisku suuret pahoittelut tädin tulosta:hug:

Tellervo, mikä on tlanteesi tällä hetkellä?

Omasta navasta sen verran, että taas ollut viikolla lupaavia oireita, palelua, flunssaista oloa jne. Tänään aamulla vessapaperiin tuli hentoa vaaleanpunaista suhrua, voisikohan olla kiinnittymisvuotoa vai onko menkat kuitenkin alkamassa... En viitsi mitään testejä tehdä, ennenkuin kp 33/28-32. Jos nyt edes sinne asti päästään.
 
Viimeksi muokattu:
Tädin löytämille pahoitteluja :hug: Tääl taas:lle ja näemmä Niiskullekin oli onneton tullut :(

Tosiaankin, onko Tellervo testannut uudestaan? Toivottavasti ei oo täti hyökännyt.

Kanelille kovasti peukkuja. Onko sulla normaalia tuo, että ennen tätiä tulee vähä tuhrua? Jos ei niin sitte kyllä kuulostaa tosi lupaavalle :)

emmimarialle vielä onnitteluja lähestyvästä oviksesta!
 
Viimeksi muokattu:
Kanelille peukkuja,kohta pääsetkin testailemaan :)

Emmimarialle onnea oviksesta! Jospa sieltä oikealta tärppäis :)

Tääl taas Suuret pahoittelut tädistä! Onpa teillä yritystä takana :( Jospa seuraava olisi teidän kiertonne :) Tsemppiä!

Sinderellalle pikaista paranemista!

).(
Tylsää alkukiertoa mennään.Kohta vois jo alkaa harjoitella,kun täti tuntuu pakkailevan kamppeitaan. Ovis sijoittunee tuonne kuun vaihteeseen, jolloin meillä on yövieraita ja sitten lähden lasten kanssa itse yökyläilemään,joten touhuilu voi olla hankalaa. Tuskin ehditään / pystytään hommailemaan kuin kerran max.kaksi oviksen aikoihin. Toivotaan että se riittää ...
 
Täällä aletaa nyt vasta olemaan elävien kirjoilla, ihan kaamee tauti ollu :O
Ei oo tätiä eikä plussaakaan, toissapäivänä viimeksi testailin... en etes muista millon ois näi paljo ollu menkat myöhässä :kieh: Tulis nytten ni pääsis sinne lekurille ja sais vastauksia. Alamaha kivut on ollu poijes tän ja eilisen päivän.
Kanelille tsemppiä, jännät päivät menossa! Ja muillekkin plussatuulia sitten aikanaan :D
 
Nyt kun vauhtiin pääsin niin teinpä tänään alkuillasta taas o-testin eli reilu vuorokausi edellisestä testauksesta. Alkuun näytti, ettei testiin tule toista viivaa ollenkaan mutta kyllä sieltä viiva piirtyi hitaasti mutta varmasti, mutta haaleampi viiva kuin eilinen. Mulla varmaan ollu ovis viime yön aikana tai sit varhain tänä aamuna, koska aamulla tuli mehevät limat mutta ei enää sen jälkeen. Tuo ajoitus kyl sopis mulle... :p

Kaneli, toivotaan että vuoto oli kiinnittymisvuotoa ja pääset muutaman päivän päästä plussaamaan :flower:
 
Niinhän siinä sitten kävi, että täti porhalsi illalla paikalle, eikä enää ollut mitään epäilyä minkään suhteen:( Nyt ottaa kyllä kunnolla päähän, vaikka eihän mulla vielä ole kun nämä kaksi yritystä takana. Tämä on yllättävän raskasta aikaa, kun kuvittelee innoissaan kaikkia oireita ja sitten taas saa pettyä. Tässä tulee myös pieni paniikki, että pystynkö ylipäätään saamaan lapsia ja ehdinkö saada kahta lasta...
Mulle voi nyt siis laittaa listaan kp 2 ja yk 3.

Lämmin ajatus kaikille teille kauan yrittäneille ja tsemppiä:hug:
 
Kaneli74: pahoittelut :hug:. No, ainakin sinulla on nyt paremmin aikaa tankata niitä vitamiineja foolihappoa ja muuta. Toivotaan, että sinulla pian tärppää.

emmimaria: toivotaan, että ajoitus meni, kuten arvelet. Voi, kun se olisi nyt plussan paikka parin viikon päästä.

on: luulen, että ovis on nyt mullakin jossain lähellä. En ole tikutellut, mutta näillä main se on aina tikkujen mukaan ollut.
 
Kaneli74 Voihan täti sentään :hug:

Emmimarialle onnea ovisplussasta!

Tänään kerhossa oli kuukauden ikäinen pieni vauva ja vauvakuume nousi taas ainakin sata astetta. Aivan ihana nyytti :heart: Välillä on ristiriitaisia ajatuksia raskautumisen suhteen, välillä tuntuu että nämä kaksi riittääkin. Jotenkin se kolmas tuo niin paljon muutoksia, tarvitaan isompi auto, talo tms. Tai no, enpä tiedä. Välillä vaan ajattelee kaikenlaista. Mutta kyllähän plussa raskaustestiin ois ihana asia. Ja tänään tosiaan taas tuntuu siltä että meille se ihana tuhiseva nyytti heti :)
 
kaneli74 pahoittelut tädistä :hug:

emmimaria onnittelut oviksen pongaamisesta

niisku74 samanlaisia ajatuksia on ollut itselläkin. Kaksi ihanaa lasta on itselläkin. Tällä hetkellä vauvakuume vie voiton.

ON Harmaata alkukiertoa täällä eletään. Gyneltä kyselin tuota terojen käytöstä samanaikaisesti clomien kanssa. Sanoi kummallakin olevan puolensa. Ei kuitenkaan suositellut kaksoisraskautumisen vuoksi yhtäaikaista käyttöä ainakaan vielä. Sanoi clomeilla olevan samaa kiertoa sännöllistävää vaikutusta kuin teroilla. Joten taidan jatkaa noiden clomien popsimista sivuvaikutuksista huolimatta.
 
[
Tänään kerhossa oli kuukauden ikäinen pieni vauva ja vauvakuume nousi taas ainakin sata astetta. Aivan ihana nyytti :heart:
Uimahallissa oli tänään äitinsä kanssa sellainen pikkuinen uimarivauva. Olen nähnyt tuon tyttövauvan jo melko monta kertaa siellä ja aina nousee kuume ihan huippulukemiin. Oma mieli on vaan tosi latistunut tämän vauvahaaveen kanssa. Nyt pitäis vielä yrittää tuota ovista hyödyntää, mutta tuntuu, että parempi olisi olla edes yrittämättä, ettei taas tarvitse valmistautua seuraavien kahden viikon ajan siihen pettymykseen.
 
Juu, ei tee hyvää vauvakuumeelle nähdä ihania pikkuihmisiä... Roihuaa miljaardissa asteessa.

Miten musta tuntuu, että mulla ei oo lämmöt noussu? Oviksen jälkeenhän ne nousee ja jos ei nouse niin soro noo, ei ovista. Eli ilmeisesti ne mun sairastelut sitte vaikutti näin. Hohhoijaa, onpahan pitkä aika ootella seuraavaa ovista. Pah.
 
Täällähän on ihanasti plussailtu mun taustaillessa, onnittelut kaikille plussalaisille tasapuolisesti :heart:
Mä olen nyt haavani nuollut ja vielä kerran teen paluun taustailijoista tänne kuumeilijoihin.
Vielä ei ole tullut menkkoja km:n jälkeen eli tätiä odotellessa ja sen jälkeen alkaakin hirmuinen loppukiri tän kuumeilun suhteen, todennäköisesti vain pari kuukautta aikaa plussata ennen suunniteltua kohduspoistoa ja aion näistä parista kuukaudesta otttaa kaiken irti :D
Eipähän tarvii sitten jälkikäteen surra yrityksen puutetta.
 

Yhteistyössä