Käsittääkseni sitä saa Mary kay- konsulteilta, entiedä mistä muualta. Itse olen saanut näitä tuotteita äidiltäni joka on tilannut ne tutultaan joka myy Mary kayta.. Käy kattoo marykay.fi
Katottii yks ilta miehen kans, tai mie en kattonu kaikkii kohtii ku tiiän et sit ei taas nukuta :D :/ Yksin en kattois mitään kauhuleffaa.. Mulle myös jääny the ringistä traumat..
Käydään välillä, tai no varmaan kerran 2 kk..Joskus voi olla pidempikin aika. Lapset on säännöllisesti isovanhemmilla yökylässä, suunnilleen kerran kuussa..Yleensä on silleen että isovanhemmat ihan pyytää että saisiko ottaa kylään..Kyllä se hyvää tekee välillä saada omaa aikaa ja pitäähän lasten...
Hmm pitäsköhän itekki kokeilla tota et joka päivä vaikka joku patukka..Jotenki en vaa usko et toimii..Siitä se himo vasta yltyy ku vähän syö vaikka suklaata..Ku yleensä menee koko levy kerralla :D
Täälläkin yks herkuttelija..Vähän väliä oon jossaa lakossa mut ei oo kauaa kestäny :D Mulle ei kyl taida ainakaa auttaa mitkää jugurtit ja myslit :x en pidä niit herkkuna lainkaan..Pirtelöt on jees kyllä ja tollaset hedelmäjuomat..Mut ei nekää vie suklaan ja tälläsen himoa :P Ja mulla ei...
Onko kellään Juicy Couturen laukkua tai tietääkö mistä niitä saisi, ihan aitoa siis? Myydänköhän jossain esim. Helsingissä jossain liikkeessä..Netistä olen katsellut joitain sivuja josta voisi tilata, mutta tiedä sitten rohkeneeko tilaamaan..