Hakutulokset

1. NinzkiII

erittäin kuiva t-alue?? meikkiapua, pliiss!!!

Käsittääkseni sitä saa Mary kay- konsulteilta, entiedä mistä muualta. Itse olen saanut näitä tuotteita äidiltäni joka on tilannut ne tutultaan joka myy Mary kayta.. Käy kattoo marykay.fi
  2. NinzkiII

erittäin kuiva t-alue?? meikkiapua, pliiss!!!

Hmm.. Mulla on kanssa välillä kuiva iho.. Mary kay on ollu ihan hyvä mulle ainakin..
  3. NinzkiII

Mies pari yötä pois.. Uskallanko katsoa illalla Paranormal Activityn?

Katottii yks ilta miehen kans, tai mie en kattonu kaikkii kohtii ku tiiän et sit ei taas nukuta :D :/ Yksin en kattois mitään kauhuleffaa.. Mulle myös jääny the ringistä traumat..
  4. NinzkiII

Galluppia miehistänne!!!!

193/95
  5. NinzkiII

Paljonko syöt karkkia ja pullaa tms viikossa?

Karkkia ja suklaata n. 4-5 kertaa viikossa..Eli aivan liikaa :/ Pullaa aika harvoin..
  6. NinzkiII

Vitsi 8-D

Joo en oo sanonutkaan että olis hauska.. Ei se mua naurattanut, mut en myöskää oo kauhuissani siitä..
  7. NinzkiII

Vitsi 8-D

Se oli vaan vitsi..
  8. NinzkiII

Vitsi 8-D

Ehkä kaikkee ei pidä ottaa niin vakavasti :D
  9. NinzkiII

kysykää kauniilta Isabellalta

Joo o.. Kerroppas jotain vinkkejä ihan mitä vaan ;)
  10. NinzkiII

Meikkauksia! *kuvia*

Tykkään eniten tosta keskimmäisestä meikistä, lähinnä rajauksesta :)
  11. NinzkiII

Laihdutuksesta ja herkkupäivistä

Minuukin kiinnostas tietää :) Ja se vielä et paljon karkkia tai suklaata voi sitte syödä kerralla et se on ok? :D
  12. NinzkiII

Käykö pienten lasten vanhemmat bilettämässä?

Käydään välillä, tai no varmaan kerran 2 kk..Joskus voi olla pidempikin aika. Lapset on säännöllisesti isovanhemmilla yökylässä, suunnilleen kerran kuussa..Yleensä on silleen että isovanhemmat ihan pyytää että saisiko ottaa kylään..Kyllä se hyvää tekee välillä saada omaa aikaa ja pitäähän lasten...
  13. NinzkiII

G:Tietokoneesi yhteysnopeus

10 megaa
  14. NinzkiII

Meneekö sinulla kokonainen suklaalevy kerralla?

Todellakin :D
  15. NinzkiII

milloin vauva ekan kerran hoitoon/yökylään?

Meillä on ollut molemmat yökylässä ekan kerran n. 2kk iässä..Isovanhemmilla ollut :)
  16. NinzkiII

Siis tiiättekö mikä on tuossa mun miehessä ärsyttävää!?

Täällä vähän sama :whistle: Tuntuu ettei mitään kontaktia saa ku toinen pelaa..Ja nimenomaa pelaa netissä online pelejä..
  17. NinzkiII

Auttakaa....herkuista ja niiden lopettamisesta...

Hmm pitäsköhän itekki kokeilla tota et joka päivä vaikka joku patukka..Jotenki en vaa usko et toimii..Siitä se himo vasta yltyy ku vähän syö vaikka suklaata..Ku yleensä menee koko levy kerralla :D
  18. NinzkiII

Auttakaa....herkuista ja niiden lopettamisesta...

Täälläkin yks herkuttelija..Vähän väliä oon jossaa lakossa mut ei oo kauaa kestäny :D Mulle ei kyl taida ainakaa auttaa mitkää jugurtit ja myslit :x en pidä niit herkkuna lainkaan..Pirtelöt on jees kyllä ja tollaset hedelmäjuomat..Mut ei nekää vie suklaan ja tälläsen himoa :P Ja mulla ei...
  19. NinzkiII

Juicy Couture

Onko kellään Juicy Couturen laukkua tai tietääkö mistä niitä saisi, ihan aitoa siis? Myydänköhän jossain esim. Helsingissä jossain liikkeessä..Netistä olen katsellut joitain sivuja josta voisi tilata, mutta tiedä sitten rohkeneeko tilaamaan..
  20. NinzkiII

millanen olo nyt??

|O

Yhteistyössä