Mies pari yötä pois.. Uskallanko katsoa illalla Paranormal Activityn?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
älä katso ollenkaan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi vitsit, kun se leffa olis nyt tässä. Mitä siinä on sitten niin kauheaa, etten voisi katsoa?
Jos on ringistä mennyt viikoksi unet, niin ei kannata itseään tuolla leffalla kiusata. Häiritsevä ja inhottava elokuva.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ert:
Voi vitsit, kun se leffa olis nyt tässä. Mitä siinä on sitten niin kauheaa, etten voisi katsoa?
No katso se, äläkä täällä etsi koko leffan spoilaavia paljastuksia. Muutkin haluaa sen nähdä
En halua mitään paljastuksia, vaan haluan kysyä minkälainen tunnelma siinä leffassa on? Mikä siitä tekee niin pelottavan.

Jos se on joku "veri roiskuu"-leffa, niin en halua edes nähdä sitä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja älä katso ollenkaan:
Jos on ringistä mennyt viikoksi unet, niin ei kannata itseään tuolla leffalla kiusata. Häiritsevä ja inhottava elokuva.
Mä taidan olla jonkin sortin masokisti, kun haluan sen leffan kuitenkin nähdä. Onhan mulla nämä lapset täällä, olisko niistä jotain turvaa yöllä ;)

wer
Alkuperäinen kirjoittaja ert:
No katso se, äläkä täällä etsi koko leffan spoilaavia paljastuksia. Muutkin haluaa sen nähdä
En halua mitään paljastuksia, vaan haluan kysyä minkälainen tunnelma siinä leffassa on? Mikä siitä tekee niin pelottavan.

Jos se on joku "veri roiskuu"-leffa, niin en halua edes nähdä sitä.
Ei ole veriroiskuu -tyylinen vaan lähinnä mind fuck. Katsomalla kauhuleffoja, pääsee kauhusta. Olen vapautunut vuosia minua kiusanneesta pimeän pelostakin kiitos intensiivisen kauhuleffojen katselun. Eli siitä katsomaan vain.

ä k o
Alkuperäinen kirjoittaja älä katso ollenkaan:
Mä taidan olla jonkin sortin masokisti, kun haluan sen leffan kuitenkin nähdä. Onhan mulla nämä lapset täällä, olisko niistä jotain turvaa yöllä ;)
No katso jos tykkäät valvoa. Itse en katsoisi enää ollenkaan, jos nyt saisi valita. Mikään veri roiskuu leffa se ei ole, enemmänkin psykologista jännitystä.

mie
mä just katsoin sen leffan, ja SURKEA. todella surkea. Kauhu oli todellakin kaukana siitä leffasta, mainos antoi ymmärtää aivan toista!! Lopussa sai nauraa, ku ämmä tippu sängystä. Surkein näkemäni kauhu leffa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä just katsoin sen leffan, ja SURKEA. todella surkea. Kauhu oli todellakin kaukana siitä leffasta, mainos antoi ymmärtää aivan toista!! Lopussa sai nauraa, ku ämmä tippu sängystä. Surkein näkemäni kauhu leffa.
Oliko se loppu sitten niin surkea, että se vei uskottavuutta leffan pelottavuudelta.

Äsken katsoin trailerin Youtubesta, ei se siinä ainakaan pahalta tuntunut..

Alkuperäinen kirjoittaja v:
the ring oli aika pliisu.
No ei mun mielestä. Mielestäni pelottavin kauhuleffa minkä olen nähnyt. Olin siihen aikaan vielä sinkku ja en uskaltanut nukkua ja laitoin tv:n päälle huovan..
Minunkin mielestä pliisu. Alkuperäinen Shutter oli kamalampi leffa, tosin nauroin senkin aikana. Vaikka ei siis mitenkään liity Ringiin
http://www.imdb.com/title/tt0440803/

Mä kanssa
mäkin mietin tuon katsomista tänä iltana, mutta nyt epäilyttää. Olen suht herkkä ja saatan jäädä kelailemaan pitkäksi aikaa näkemääni. Tosin Ringista, Sawsta ja kaunasta olen selvinnyt hyvin ja manaajista, niin enkös tuostakin ? Kertokaa lisää millainen leffa ?

minä
Jos vähänkään on mitään kummittelukokemuksia tai epäilyjä paranormaalien asioiden olemassa olosta, niin en suosittele katsomaan yksin. Jos on hyvin varma, että mitään paranormaalia ei maailmassa ole, niin sitten voi huoletta katsoa.

Yhteistyössä