Mies pari yötä pois.. Uskallanko katsoa illalla Paranormal Activityn?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mä kanssa
Mä uskon paranormaaliin ja on kokemusta kummittelusta, huh, nyt mua pelottaa jo ennen ku oon koko leffaa katsonut :-/ Miksi ei kannata katsoa jos on kokemusta tai uskoo paranormaaliin ? Mähän oikeen kerjään et mua pelottais :-0
Mut haluan tietää !

tiitu the redhead
itse petyin aikanaan siihen amityvilleen. siis siihen uuteen versioon. luulin että olisi hiton pelottava... toisaalta kauna ja the ring pistivät kyllä nukkumaan valot päällä ja aiheuttivat kylmiä väreitä rappukäytävässä ilta-aikaan :D

kinuski
Alkuperäinen kirjoittaja Mä kanssa:
Mä uskon paranormaaliin ja on kokemusta kummittelusta, huh, nyt mua pelottaa jo ennen ku oon koko leffaa katsonut :-/ Miksi ei kannata katsoa jos on kokemusta tai uskoo paranormaaliin ? Mähän oikeen kerjään et mua pelottais :-0
Mut haluan tietää !
Se on niin aidon tuntuinen, koska on kuvattu vähän kuin dokumentti... Ja mä olin ainakin ihan paskat housussa, kun olin yksin kotona tuon leffan jälkeen... päivälläkin.

Minä petyin kyllä totaalisesti, traileri antaa ymmärtää että olisi oikeasti aivan kamala mutta ei sitä tosiaan ollut. Jotenkin liian ennalta arvattavissa lähes jokainen kohtaus.

Mun mielestä Paranorlal Activity menee samaan kategoriaan Blair Witch Projektin kanssa.

The Ringin alkuperäinen versio oli kylläkin Ringu ;)

Oikein hyvä kauhuleffa (perinteinen) olisi Drag Me To Hell sitä suosittelen.

Yhteistyössä