Ei, tulee paha olo.
plm 23.02.2010 #28 Menis varmaan mut en mä halua syödä sellaista määrää kerralla. Tulee ällö olo ja enemmän v.tuttaa kuin että tulis hyvä mieli.
Menis varmaan mut en mä halua syödä sellaista määrää kerralla. Tulee ällö olo ja enemmän v.tuttaa kuin että tulis hyvä mieli.
m 23.02.2010 #29 Joo menee ja mieluiten viinin kanssa. Mutta ei aina, riippu päivästä. ostan usein pienempiä levyjä tämän takia. Harvoin tulee äklö ölö.
Joo menee ja mieluiten viinin kanssa. Mutta ei aina, riippu päivästä. ostan usein pienempiä levyjä tämän takia. Harvoin tulee äklö ölö.
Haave 23.02.2010 #30 Ennen sain puoli levyä menemään, mutta jostain syystä raskausaikana ei tee suklaata yhtään mieli. Rivin saatan syödä jos avattu levy on turvan alla.
Ennen sain puoli levyä menemään, mutta jostain syystä raskausaikana ei tee suklaata yhtään mieli. Rivin saatan syödä jos avattu levy on turvan alla.
ööö 24.02.2010 #33 Mulla yksi levy kestää yleensä kolme päivää. Vimpaksi illaksi ei kyllä riitä tarpeeksi.
vieras 24.02.2010 #34 Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli: Riippuu levyn koosta. Normaali Fazerin sininen(paras suklaa) ei uppoa kokonaan kerralla. Ainakin 3 riviä jää syömättä. Click to expand... Kuin minä olisin kirjoittanut!
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli: Riippuu levyn koosta. Normaali Fazerin sininen(paras suklaa) ei uppoa kokonaan kerralla. Ainakin 3 riviä jää syömättä. Click to expand... Kuin minä olisin kirjoittanut!
Babylonin Riippuva Puutarha 24.02.2010 #35 Ei. Rivi jää vähintään. Monta siinä linttipaketissa nyt onkaan niitä, 5 kai.