Siis tiiättekö mikä on tuossa mun miehessä ärsyttävää!?

• Viestiketjun aloittaja gag
  • Ensimmäinen viesti
gag
Muuten ei ole valittamista tuossa miehessä, mutta se ja ps3 on mahdoton yhtälö :kieh:

Sinällään mulla ei ole mitään pelaamista vastaan, itse mä hänelle tuon konsolin ostin joululahjaksi. Mutta se tyyli "ei ehi peli kesken" |O
Pelaa siis netissä online pelejä, ja niitä ei voi ikinä keskeyttää, kun muuten tilastot kärsii.
Jos mä vaikka olen tekemässä ruokaa, ja vauva alkaa itkemään, tai joku lapsista satuttaa itsensä, hän saattaa sen verran reagoida, että huutaa minut hoitamaan lasta, vaikka itse olisi vieressä. Kun sitä vietävän peliä ei voi jättää kesken |O

ap
itse se ei näe tuossa mitään ihmeellistä.

Kyllä mä periaatteessa ymmärrän, että on kiva kehittää hyvät tilastot jne. mutta ei siitä perhe saisi kärsiä.

Ja korostan, että muuten tuo on hyvä ja osallistuva isä, ei mikään sohvakoriste :p

...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen pessakka:
eihä vaa änäriä hakkaa? täällä kohtalotoveri :p
sepä se. en olis ostanut peliä mukaan, jos olisin ton online ominaisuuden tiennyt :D
missä joukkueessa pelailee :D
täällä hirmusta taistelua välillä että kuka sinne ykköseksi pääsee :D
huoh..
kyllä on monesti tehny mieli nakata koko peli metsään mutta sama olis kerralla koko pleikkai nakata

ap
ei hajua joukkueesta, taitaa eri joukkuilla pelata kai.

Saishan tuo pelata, mutta pysyis edes tässä maailmassa. tai pelais silloin kun se ei häiritse muita. Nytkin mulla jäi csi newyork katsomatta, kun ei voi jättää kesken |O

Yhteistyössä