Jonkuhan se on aina tiputtava, myös suosikkien

vierailija
Miksei jaksais. Mukavaa viihdettä. Minusta on tosi tyhmää tulla tänne dissaamaan kenenkään mieltymyksiä. MItäs ite telkkarista katselet, kun olet noin nokka pystyssä?
En ole arvostellut kyseistä ohjelmaa tässä ketjussa. Katsoin jonkin verran ohjelmaa sen alkuvuosina. Tykkäsin sen aikaisista juontajista. Vappu Pimiä ei mielestäni sovi mihinkään ohjelmaan.
Tykkään katsoa vahoja tanssielokuvia ja tanssikisoja. Ex-mökkipitäjäni kahvilassa oli töissä nainen, joka kertoi harrastavansa kilpatanssia. Tanssin paljon nuorena, mutta myöhemmin vain yksin kotona. Tämän ketjun johdosta katsoin eilen Shakiran videotanssin. Upea esitys, josta nousi muinoinen vatsatanssiharrastukseni mieleen.
Minua ei saisi hömppäohjelmiin esiintymään millään rahasummalla.
Tämän palstan Palstapesun kommentti Ylen kuvasta antoi esimakua siitä mitä julkisuuden henkilöt saavat osakseen.
Olen itsekin syyllistynyt tässäkin viestissäni samanlaiseen loan heittoon.
En tykkää Vapusta, ja varmasti Vappu inhoaa minua. Ehkä suurin syy siihen on, että hänen anoppi nosti aikoinaan humalaisen eksäni Tahkon lumihangesta pystyyn.

vierailija
En ole arvostellut kyseistä ohjelmaa tässä ketjussa. Katsoin jonkin verran ohjelmaa sen alkuvuosina. Tykkäsin sen aikaisista juontajista. Vappu Pimiä ei mielestäni sovi mihinkään ohjelmaan.
Tykkään katsoa vahoja tanssielokuvia ja tanssikisoja. Ex-mökkipitäjäni kahvilassa oli töissä nainen, joka kertoi harrastavansa kilpatanssia. Tanssin paljon nuorena, mutta myöhemmin vain yksin kotona. Tämän ketjun johdosta katsoin eilen Shakiran videotanssin. Upea esitys, josta nousi muinoinen vatsatanssiharrastukseni mieleen.
Minua ei saisi hömppäohjelmiin esiintymään millään rahasummalla.
Tämän palstan Palstapesun kommentti Ylen kuvasta antoi esimakua siitä mitä julkisuuden henkilöt saavat osakseen.
Olen itsekin syyllistynyt tässäkin viestissäni samanlaiseen loan heittoon.
En tykkää Vapusta, ja varmasti Vappu inhoaa minua. Ehkä suurin syy siihen on, että hänen anoppi nosti aikoinaan humalaisen eksäni Tahkon lumihangesta pystyyn.
Enhän mä sulta kysynytkä'än vaan tuolta omenansiemeneltä, kun se pyöritteli silmiään ja dissaili muiden telkkumakua.

vierailija
usko vaan, niin korisevalle on pedattu paikka tässä kilpailussa. osasi tanssia tai ei. kansan suosikki. voittas varmaan vaikka seisois paikallaan
En kuulu kyseiseen faniporukkaan. Olen kerran ollut hänen konsertissa Finlandia-talossa. Eksäni teki hänen kanssa yhteistyötä mainoksen puitteissa. Kun hän tuli töistä kotiin, ”hymyn metsästys” mainosfilmille oli ottanut runsaasti aikaa.
Arjasta ei tiedä onko hymy aito vai vain ammattijuttu.
Hänen cd:t pölyttyvät kaapissani. Spotify tietää musiikkimakuni parhaiten, ja osaan minä itsekin laulaa itselleni kelpaavasti.

Yhteistyössä