kysykää kauniilta Isabellalta

• Viestiketjun aloittaja Isabella
  • Ensimmäinen viesti
Isabella
Jos haluatte vaikka jotain pukeutumisvinkkejä tai jotain? Mun ulkonäkö on mun vahvuus enkä häpeä sitä ja annan mielelläni toisillekin osan siitä jos haluatte jotain vinkkejä tai vaikka osaatte kertoa miten kauneutta vois hyödyntää enemmän elämässä.

Isabella
No sponttaanisti voin sanoa et sopiva urheilu kaunistaa aina ihmistä vaikka olis jo ennestään hoikka. Esim spinning on mun juttu ja korostaa vartalon muotoja kauniisti ja antaa esim luisille pohkeille muotoa.

Isabella
No mun mielestä hymy kaunistaa aina ja tuo parhaita puolia esille oli haastattelija mies tai nainen. Tietty sellanen naisellisuus kannattaa aina miesten kanssa. Jos nainen on työhaastattelussa niin yritän olla väkisin vähän ryhditön olemukselta ja olla vaatimattomampi kuin oikeesti olenkaan koska naisissa herää usein kateus ja saattavat ruveta pitämään uhkana.

Isabella
Mä pidän kesällä ulkona usein mustia legginsejä jos esim pyöräilen mutta kuumana päivänä ja rannalla kannattaa korostaa naisellisuutta ja pitää lyhyttä mekkoa jos se kerranki on mahdollista ilman sukkahousuja ja muita kun ei ole kylmä. Se on täällä Suomessa niin harvinaista herkkua! Mutta jos on paksut reidet niin legginsit voi pitää vähän timmimmän näköisenä jos käyttää minaria.

vieras
joku ihminen pitää itseään taas niin yli kauniina että tietää kaiken mikä on parasta ! kumminkin ruudun toisella puolella on jokin ruma ihminen :D jokainen ihminen on kaunis omalla tavalla eikä sitä sen kummemmin täällä tarvitse alkaa toilottaa !

Yhteistyössä