erittäin kuiva t-alue?? meikkiapua, pliiss!!!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
eli siis mun silmienväli ja otsa on kovinkovin kuiva ja
posketkin aavistuksen, ei oikein mikään meikkipuuteri tai voide tunnu passaavan..
sanokaa joku, mikä olisi oikein hyvä kosteusvoide??
ja sitten meikkipuuteri??
mä käytin aina ennen sitä lumenen sinistä meikkipuuteria
ja se sopi mulle täydellisesti, mutta uus mineraalimeikkipuuteri
ei ollenkaan, vaan jää ihan kökköö...
APUA??

vieras
oikeesti, eikö kukaan osaisi auttaa?? kun en nyt menis minnekään stokkan meikkiosastollekaan kysymään, ku ei oo kolmeasataa laittaa meikkituotteisiin.. mut jotain kumminkin??

Luonnonkosmetiikka on ollut mun sekaiholle pelastus.
Käytän Laveraa ja W&S tuotteita.
Lavera on jopa aika edullista!!
Samoin Laveran meikkivoide ja puuteri sopii mulle todella hyvin.Aiemmin kun puuterin laittoi niin itkuha siinä tuli kun ihan kuin olis iho irronnut...
:/

Wesser&Salt on todella tehokasta, ihan tuo kasvovesi ja kosteusvoide jo pelkästään.Jää iho ihan hetkeksi kihelmöimään ja tulee sellanen terve rusoitus kasvoille.
Naamio oli huipputehokas, vaikka pitäessa se kuivasi ja tuntui ikävältä mutta miten ihana tunne kun sen pesi pois.
Mulla on iho paljon parempi nykyään kun luonnonkosmetiikka käytössä.

Samoin koitan välttää tiettyjä lisäaineita.Tai useimpia!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:
En usko että saa sokkarilta.
http://www.allergiakauppa.fi/pesu__puhdistus__ihonhoito_cat_52.html
Ite olen tuolta tilannut.
ok, kiitos, pitää katsoa!! =)
mitä noista laveran voiteista sä suosittelisit oikein kuivalle siis?? kun siell on monta sarjaa?? =)

vieras
onkos sulla myrkky ollu tätä
http://www.allergiakauppa.fi/image_view.php?name=7%2FTintedMoistCream.jpg
käviskö toi puuterin alle, kun en arkeen kaipaa ihan hirveän peittävää tällinkiä??

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NinzkiII:
Käsittääkseni sitä saa Mary kay- konsulteilta, entiedä mistä muualta. Itse olen saanut näitä tuotteita äidiltäni joka on tilannut ne tutultaan joka myy Mary kayta.. Käy kattoo marykay.fi
ok, kiitos =)

En usko että saa sokkarilta.
http://www.allergiakauppa.fi/pesu__puhdistus__ihonhoito_cat_52.html
Ite olen tuolta tilannut.
ok, kiitos, pitää katsoa!! =)
mitä noista laveran voiteista sä suosittelisit oikein kuivalle siis?? kun siell on monta sarjaa?? =)
Itse käytän sitä punaista Rose sarjaa.
On tosi hyvä mun iholle ollut.Puhdistusmaitokin on sellaista että jää kosteutettu olo jo.

Mulla on sellasta intesiivivoidettakin.Se on huippu!
Varsinkin talviaikaan käytin sitä paljon ja kuorintapesua.
Tämä talvi oli kova iholle, pakkaset hirveet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, löysinkin! kiitos kovasti neuvoista, taidanpa tilata tuolta! =) olen epätoivoinen ja testaan mitä vaan :D
Olepa hyvä. Mä olen muuttanut muutenkin luomumpaan suuntaa, ja tuo Laveran puuteri on muuten todella kehumisen arvoinen juttu.
Aina en tarvitse ees meikkivoidetta alle.
Eikä kuivaa iho sen kanssa yhtään.

Vaihdoin todella kaikki meikitkin luonnonkosmetiikkaan...Ja olen ollut tyytyväinen.
Mikään ei ole kamalampaa kun juur nätiks ittensä meikannut ja peilistä iho tavallaan kuoriutuu pois...
Ja hilseilee.
Mä todella ymmärrän sua.

Ja musta on ihana, että nuo ei maksa maltaita ees!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joo, löysinkin! kiitos kovasti neuvoista, taidanpa tilata tuolta! =) olen epätoivoinen ja testaan mitä vaan :D
Olepa hyvä. Mä olen muuttanut muutenkin luomumpaan suuntaa, ja tuo Laveran puuteri on muuten todella kehumisen arvoinen juttu.
Aina en tarvitse ees meikkivoidetta alle.
Eikä kuivaa iho sen kanssa yhtään.

Vaihdoin todella kaikki meikitkin luonnonkosmetiikkaan...Ja olen ollut tyytyväinen.
Mikään ei ole kamalampaa kun juur nätiks ittensä meikannut ja peilistä iho tavallaan kuoriutuu pois...
Ja hilseilee.
Mä todella ymmärrän sua.

Ja musta on ihana, että nuo ei maksa maltaita ees!!
kiva kun jollain on samat ongelmat ku mulla :D
testaan kyllä nuo! =)

Miulla oli sama ongelma,nyt kuorin joka kerta pesulla käydessäni garnierin 3 in 1 kuorintavoiteella kasvot ja sen jälkeen laitan perusvoidetta tai päivävoidetta nassuun ja iho on nyt muutamaan kuukauteen ruennu puhkeemaan kukkaansa =) ,ei ole iällään ollu näin hyvässä kunnossa!

Yhteistyössä