tuolleen tulit mulkoilee mun tietsikastani! paa silmee vähä kii jos haluat paremman kuvan meikistä etkä silmästä?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:miks tuommonen ilme?Alkuperäinen kirjoittaja jep:
No hitsi, sinähän se sanoitAlkuperäinen kirjoittaja jep:tuolleen tulit mulkoilee mun tietsikastani! paa silmee vähä kii jos haluat paremman kuvan meikistä etkä silmästä?Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:miks tuommonen ilme?Alkuperäinen kirjoittaja jep:
no vähän kieltämättä joo...Alkuperäinen kirjoittaja moro:tuo alin näyttää mustelmalta.
kauniit sävyt, mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt:
Ei rajauksia, mustaa ripsaria. Sitten on ripaus valokynää ja puuteria, ei muuta. Hiuksetkin on hyvin, kerrankin, jee.
Tää oli anttilassa 5,99? alennuksessa, joku ihme merkki, TCW the color workshop . Värejä on 24 tässä paletissa.Alkuperäinen kirjoittaja anna:tuo alimmainen on kiva. mikä tämä on?? vois itsekkin käydä hakee =))
mansikoita ellei jopa sahramia..Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:kauniit sävyt, mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt:
Ei rajauksia, mustaa ripsaria. Sitten on ripaus valokynää ja puuteria, ei muuta. Hiuksetkin on hyvin, kerrankin, jee.
Sokoksesta muistaakseni 42e.Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:kauniit sävyt, mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt:
KipurajoillaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Sokoksesta muistaakseni 42e.Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:kauniit sävyt, mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt:
Aivan ihanat sävyt, tykkään.Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt:
Eli siitä vaan ostoksille! Kevätuutta, heiAlkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:KipurajoillaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Sokoksesta muistaakseni 42e.Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:kauniit sävyt, mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt:
se on harjoteltava, mutta mä teen normaalisti kynällä, koska eyeliner saa mun silmät vuotamaan ja leviää siksi. Eyelinerilla saa dramaattisemmat ja tehostetummat silmät, sekä selvemmän rajauksen.Alkuperäinen kirjoittaja mk:Miten tuommonen rajaus tehdään? Itse onnistun aina tekeen sen metrin päähän ripsestä tai sit se on liian paksu Onko kynä parempi vain jokin muu vaihtoehto?
onneksi et yllytä! olisin kylä ansainnut..Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Eli siitä vaan ostoksille! Kevätuutta, heiAlkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:KipurajoillaAlkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Sokoksesta muistaakseni 42e.Alkuperäinen kirjoittaja Marsipaanisydän:kauniit sävyt, mitä maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mä voin kertoa. Mulla on silmissä nämä sävyt: