K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon sitä mieltä että ois ihan hölmöä luovuttaa ennen kuin on edes yrittänyt. Kun tuo ei tosiaan paljon aikaa vie, ei ole suhteessa liian suuri panostus, vaikka sitä biisiä ei soitettaisikaan. Se viesti vie saman verran aikaa kuin yksi viesti tänne. Jos useampi laittaa toiveita, niin hyvin mahdollisesti se asia huomataan ja bändi jää toimittajilla vähintäänkin mieleen.
Tämä, joksut tarjoaa meille biisejä ja muuta kontenttia, voitais mekin ton verran tehdä.

vierailija
Huvittavaa, että tietäjät ovat tienneet maaliskuusta asti, mutta kaikki tieto leimattiin tässäkin ketjussa "pakottamiseksi", ettei vain tulisi kenellekään paha mieli siitä, että Bojan rakastui tyttöön.

vierailija
Mulla ois megafoni, kuka lähtee mukaan huutamaan ilosanomaa?
Voit sä heittää asian vitsiksi mut ei siinä mitään ihmeellistä ole että radioon laitetaan musatoiveita. Joskus ne toteutuu, etenkin on enemmän toivojia tai toimittaja ottaa muuten toiveita vastaan. Ihan kuin toivoisit että niitä ei vaan missään tapauksessa soitettaisi missään. Ehkäpä toivotkin. 😄

vierailija
Voit sä heittää asian vitsiksi mut ei siinä mitään ihmeellistä ole että radioon laitetaan musatoiveita. Joskus ne toteutuu, etenkin on enemmän toivojia tai toimittaja ottaa muuten toiveita vastaan. Ihan kuin toivoisit että niitä ei vaan missään tapauksessa soitettaisi missään. Ehkäpä toivotkin.
Mä muuten huomasin ton jo joskus viime vuonna et silloin kun radio ja tv toiveista puhuttiin niin joku tai jotkut alkoi heti vastustaa. Mut mitä väliä, siinäpähän vastustaa.

vierailija
Voit sä heittää asian vitsiksi mut ei siinä mitään ihmeellistä ole että radioon laitetaan musatoiveita. Joskus ne toteutuu, etenkin on enemmän toivojia tai toimittaja ottaa muuten toiveita vastaan. Ihan kuin toivoisit että niitä ei vaan missään tapauksessa soitettaisi missään. Ehkäpä toivotkin.
Täällä nyt kettuillaan tälle, mutta sehän on selvää, ettei millään toiveilla saa biisejä radiosoittoon. Levy-yhtiöt vois laittaa vaikka kuinka paljon anonyymeja toiveita ja ois aika sillisalaatti, jos menis toiveiden mukaan. Mut aina voi laittaa näihin toivebiisi-ohjelmiin, joissa voi puhelimitse toivoa soitettavaa biisiä, se vois olla hyvä idea😊

vierailija
Täällä nyt kettuillaan tälle, mutta sehän on selvää, ettei millään toiveilla saa biisejä radiosoittoon. Levy-yhtiöt vois laittaa vaikka kuinka paljon anonyymeja toiveita ja ois aika sillisalaatti, jos menis toiveiden mukaan. Mut aina voi laittaa näihin toivebiisi-ohjelmiin, joissa voi puhelimitse toivoa soitettavaa biisiä, se vois olla hyvä idea
Toivebiisohjelmat on hyvä idea mustakin. Mutta kyllä muitakin toiveita kannattaa laittaa tottakai. Joskus ne toiveet voi olla se, mikä ratkaisee asian jos se on jo harkinnassa, tai toimittaja voi löytää bändin sitä kautta. Samalla tavalla ihmiset toivoo vaikka TV-sarjoja ja niiden uusintoja ja joskus nekin toteutuu, etenkin jos tulee enemmän pyyntöjä. Toistan sen mitä aiemminkin sanoin, ettei kannata luovuttaa etukäteen, kun asia ei vaadi niin suurta panostusta että se olisi hukkaan mennyttä aikaa. Enemmän tätä aikaa on nytkin kulunut tässä kirjoitellessa. 😅

vierailija
Toivebiisohjelmat on hyvä idea mustakin. Mutta kyllä muitakin toiveita kannattaa laittaa tottakai. Joskus ne toiveet voi olla se, mikä ratkaisee asian jos se on jo harkinnassa, tai toimittaja voi löytää bändin sitä kautta. Samalla tavalla ihmiset toivoo vaikka TV-sarjoja ja niiden uusintoja ja joskus nekin toteutuu, etenkin jos tulee enemmän pyyntöjä. Toistan sen mitä aiemminkin sanoin, ettei kannata luovuttaa etukäteen, kun asia ei vaadi niin suurta panostusta että se olisi hukkaan mennyttä aikaa. Enemmän tätä aikaa on nytkin kulunut tässä kirjoitellessa.
Ei varmaan ketään haittaa, mutta ajatus varmasti, ettette pidä suuria toiveita😊

vierailija
Ei varmaan ketään haittaa, mutta ajatus varmasti, ettette pidä suuria toiveita
Ei tietenkään, eihän nämä tällaiset mitään isoja asioita ole. En mä ainakaan mieti koko asiaa sen enempää, laitoin jo muutaman pyynnön ja se riittää, yrittänyt oon. 😄 Se olis hauska yllätys sitten, jos se jossain soitettaisiin. Siksi ylipäätään heitin asian keskusteluun täällä, että ei yhdestä pyynnöstä paljon hyötyä ole, mutta jos niitä tulee monia samasta asiasta, niin se voi kiinnittää huomion. Jokunen muukin asiasta innostunut täällä vaikutti kuitenkin olevan ja aiemmin kun asiasta puhuttiin, vaikutti olevan useampiakin.

vierailija
Ei tietenkään, eihän nämä tällaiset mitään isoja asioita ole. En mä ainakaan mieti koko asiaa sen enempää, laitoin jo muutaman pyynnön ja se riittää, yrittänyt oon. Se olis hauska yllätys sitten, jos se jossain soitettaisiin. Siksi ylipäätään heitin asian keskusteluun täällä, että ei yhdestä pyynnöstä paljon hyötyä ole, mutta jos niitä tulee monia samasta asiasta, niin se voi kiinnittää huomion. Jokunen muukin asiasta innostunut täällä vaikutti kuitenkin olevan ja aiemmin kun asiasta puhuttiin, vaikutti olevan useampiakin.
Ihanaa, et laitat toiveita, mutta soittolistat menee ikävä kyllä valtavirran mukaan. Ne ois muuten täynnä random biisejä, jos muutamien toiveet otettaisiin huomioon. Se ois ihanaa, et soittais enemmän tuntemattomien artistien biisejä, mut pakko heidänkin mennä raha edellä ja suuri yleisö ei varmaan tykkäisi. Mut kiva ajatus🫶

Yhteistyössä