vierailija
B:n aidot tunteet kohdistuu yhteen pisamaiseen amerikkalaiseen näyttelijättäreen.
B:n aidot tunteet kohdistuu yhteen pisamaiseen amerikkalaiseen näyttelijättäreen.
Tämä, joksut tarjoaa meille biisejä ja muuta kontenttia, voitais mekin ton verran tehdä.Mä oon sitä mieltä että ois ihan hölmöä luovuttaa ennen kuin on edes yrittänyt. Kun tuo ei tosiaan paljon aikaa vie, ei ole suhteessa liian suuri panostus, vaikka sitä biisiä ei soitettaisikaan. Se viesti vie saman verran aikaa kuin yksi viesti tänne. Jos useampi laittaa toiveita, niin hyvin mahdollisesti se asia huomataan ja bändi jää toimittajilla vähintäänkin mieleen.
Noh 50/50, mut hyvin paljon menee siihen suuntaan kuitenkin.Mikä on mielestäsi todennäköisyys?
Tuokin on tosi hyvä idea, mikä vaan tapa kellekin parhaiten sopii. Itse tykkään laittaa viestillä mieluummin. Voi olla että toivebiisi-illoissa on sellainenkin mahdollisuus.Radiossa on toivebiisi-iltoja muuten, oisko Radio Suomessa, jos en oo ihan harhainen. Niin sinne voi soittaa!
Aika moni siihen vaikutti uskovan kuitenkin, eli kyllä me kärryillä oltiin (jos se siis niin meni).Huvittavaa, että tietäjät ovat tienneet maaliskuusta asti, mutta kaikki tieto leimattiin tässäkin ketjussa "pakottamiseksi", ettei vain tulisi kenellekään paha mieli siitä, että Bojan rakastui tyttöön.
Tai ehkei vielä tuolloin maaliskuussa uskonut niin moni, mutta vähitellen kyllä.Aika moni siihen vaikutti uskovan kuitenkin, eli kyllä me kärryillä oltiin (jos se siis niin meni).
Niin ja nuoret fanit eri maissa tulostaa tarroja ja liimaa niitä pitkin kaupunkia. Tuo viesti radioon on siihen verrattuna aika helppo juttu ja toki myös tehokas, jos biisi päätyy soitettavaksi.Tämä, joksut tarjoaa meille biisejä ja muuta kontenttia, voitais mekin ton verran tehdä.
Mä kannatan tarrojen liimaamista! Oisko niitä?Niin ja nuoret fanit eri maissa tulostaa tarroja ja liimaa niitä pitkin kaupunkia. Tuo viesti radioon on siihen verrattuna aika helppo juttu ja toki myös tehokas, jos biisi päätyy soitettavaksi.
En tiedä mistä on saaneet ne kuvat mitä printtaavat. Toi radio kyllä on paljon tehokkaampi tapa saada biisi ihmisten tietoon. Mutta kiva että fanit on aktiivisia monilla eri tavoilla, jotkut tekee fanitaidetta ja postaa biisilinkkiä edelleen. jne.Mä kannatan tarrojen liimaamista! Oisko niitä?
Mä koen, että tarrojen liimaaminen on tehokkaampi juttu. Oisko jollain tarroja lähettää?En tiedä mistä on saaneet ne kuvat mitä printtaavat. Toi radio kyllä on paljon tehokkaampi tapa saada biisi ihmisten tietoon. Mutta kiva että fanit on aktiivisia monilla eri tavoilla, jotkut tekee fanitaidetta ja postaa biisilinkkiä edelleen. jne.
Mulla ois megafoni, kuka lähtee mukaan huutamaan ilosanomaa?Mä koen, että tarrojen liimaaminen on tehokkaampi juttu. Oisko jollain tarroja lähettää?
Voit sä heittää asian vitsiksi mut ei siinä mitään ihmeellistä ole että radioon laitetaan musatoiveita. Joskus ne toteutuu, etenkin on enemmän toivojia tai toimittaja ottaa muuten toiveita vastaan. Ihan kuin toivoisit että niitä ei vaan missään tapauksessa soitettaisi missään. Ehkäpä toivotkin.Mulla ois megafoni, kuka lähtee mukaan huutamaan ilosanomaa?
Mä lähen messiin, missä ja milloin?Mulla ois megafoni, kuka lähtee mukaan huutamaan ilosanomaa?
Ei kai siinä sit, menkää vaanMä lähen messiin, missä ja milloin?
Mä muuten huomasin ton jo joskus viime vuonna et silloin kun radio ja tv toiveista puhuttiin niin joku tai jotkut alkoi heti vastustaa. Mut mitä väliä, siinäpähän vastustaa.Voit sä heittää asian vitsiksi mut ei siinä mitään ihmeellistä ole että radioon laitetaan musatoiveita. Joskus ne toteutuu, etenkin on enemmän toivojia tai toimittaja ottaa muuten toiveita vastaan. Ihan kuin toivoisit että niitä ei vaan missään tapauksessa soitettaisi missään. Ehkäpä toivotkin.
Täällä nyt kettuillaan tälle, mutta sehän on selvää, ettei millään toiveilla saa biisejä radiosoittoon. Levy-yhtiöt vois laittaa vaikka kuinka paljon anonyymeja toiveita ja ois aika sillisalaatti, jos menis toiveiden mukaan. Mut aina voi laittaa näihin toivebiisi-ohjelmiin, joissa voi puhelimitse toivoa soitettavaa biisiä, se vois olla hyvä ideaVoit sä heittää asian vitsiksi mut ei siinä mitään ihmeellistä ole että radioon laitetaan musatoiveita. Joskus ne toteutuu, etenkin on enemmän toivojia tai toimittaja ottaa muuten toiveita vastaan. Ihan kuin toivoisit että niitä ei vaan missään tapauksessa soitettaisi missään. Ehkäpä toivotkin.
Toivebiisohjelmat on hyvä idea mustakin. Mutta kyllä muitakin toiveita kannattaa laittaa tottakai. Joskus ne toiveet voi olla se, mikä ratkaisee asian jos se on jo harkinnassa, tai toimittaja voi löytää bändin sitä kautta. Samalla tavalla ihmiset toivoo vaikka TV-sarjoja ja niiden uusintoja ja joskus nekin toteutuu, etenkin jos tulee enemmän pyyntöjä. Toistan sen mitä aiemminkin sanoin, ettei kannata luovuttaa etukäteen, kun asia ei vaadi niin suurta panostusta että se olisi hukkaan mennyttä aikaa. Enemmän tätä aikaa on nytkin kulunut tässä kirjoitellessa.Täällä nyt kettuillaan tälle, mutta sehän on selvää, ettei millään toiveilla saa biisejä radiosoittoon. Levy-yhtiöt vois laittaa vaikka kuinka paljon anonyymeja toiveita ja ois aika sillisalaatti, jos menis toiveiden mukaan. Mut aina voi laittaa näihin toivebiisi-ohjelmiin, joissa voi puhelimitse toivoa soitettavaa biisiä, se vois olla hyvä idea
Ei varmaan ketään haittaa, mutta ajatus varmasti, ettette pidä suuria toiveitaToivebiisohjelmat on hyvä idea mustakin. Mutta kyllä muitakin toiveita kannattaa laittaa tottakai. Joskus ne toiveet voi olla se, mikä ratkaisee asian jos se on jo harkinnassa, tai toimittaja voi löytää bändin sitä kautta. Samalla tavalla ihmiset toivoo vaikka TV-sarjoja ja niiden uusintoja ja joskus nekin toteutuu, etenkin jos tulee enemmän pyyntöjä. Toistan sen mitä aiemminkin sanoin, ettei kannata luovuttaa etukäteen, kun asia ei vaadi niin suurta panostusta että se olisi hukkaan mennyttä aikaa. Enemmän tätä aikaa on nytkin kulunut tässä kirjoitellessa.
No hei kaikki saa toivoa, vaikka ei ois realististakaan! Aina voi toivoa.Ei varmaan ketään haittaa, mutta ajatus varmasti, ettette pidä suuria toiveita
Ei tietenkään, eihän nämä tällaiset mitään isoja asioita ole. En mä ainakaan mieti koko asiaa sen enempää, laitoin jo muutaman pyynnön ja se riittää, yrittänyt oon. Se olis hauska yllätys sitten, jos se jossain soitettaisiin. Siksi ylipäätään heitin asian keskusteluun täällä, että ei yhdestä pyynnöstä paljon hyötyä ole, mutta jos niitä tulee monia samasta asiasta, niin se voi kiinnittää huomion. Jokunen muukin asiasta innostunut täällä vaikutti kuitenkin olevan ja aiemmin kun asiasta puhuttiin, vaikutti olevan useampiakin.Ei varmaan ketään haittaa, mutta ajatus varmasti, ettette pidä suuria toiveita
Ihanaa, et laitat toiveita, mutta soittolistat menee ikävä kyllä valtavirran mukaan. Ne ois muuten täynnä random biisejä, jos muutamien toiveet otettaisiin huomioon. Se ois ihanaa, et soittais enemmän tuntemattomien artistien biisejä, mut pakko heidänkin mennä raha edellä ja suuri yleisö ei varmaan tykkäisi. Mut kiva ajatus🫶Ei tietenkään, eihän nämä tällaiset mitään isoja asioita ole. En mä ainakaan mieti koko asiaa sen enempää, laitoin jo muutaman pyynnön ja se riittää, yrittänyt oon. Se olis hauska yllätys sitten, jos se jossain soitettaisiin. Siksi ylipäätään heitin asian keskusteluun täällä, että ei yhdestä pyynnöstä paljon hyötyä ole, mutta jos niitä tulee monia samasta asiasta, niin se voi kiinnittää huomion. Jokunen muukin asiasta innostunut täällä vaikutti kuitenkin olevan ja aiemmin kun asiasta puhuttiin, vaikutti olevan useampiakin.
No ei mennyt, eivät ole missään vaiheessa yhdessä olleet?Aika moni siihen vaikutti uskovan kuitenkin, eli kyllä me kärryillä oltiin (jos se siis niin meni).