Hakutulokset

1. S

Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

Täälläkin on saatu pieni nyyti pihalle 14.4. klo 5:51 sektiolla, pieni rinsessa :) Kauheen "kiva" lukea teidän monen pikaisia synnytyksiä koska täällä tuota pientä ihmettä tehtiin kaiken kaikkiaan 29 tuntia!!!! Ja tämän kaiken päätteeksi vielä tyttö tuli ulos leikkaamalla... Lohdutukseksi...
  2. S

Orion: Labrassa pissapurkkien kanssa ravaan myös minä. Symppaan sua täysin :) Ärsyttävää puuhaa...
  3. S

Aurinkoista päivää kaikille!!! Lisää vauvoja, ihanaa!!! <3 Onnea kaikille jotka ovat taas lapsukaisen syliinsä saaneet. Täällä on ekaa päivää tukala olo! Supistuksia ei varsinaisesti ole, mutta ihan samanlainen tunne kuin olisi kuukautiset! Aamulla tuli verensekaista valkovuotoa hiukan...
  4. S

Täällä yksi kateellinen huutelee!!! :) Oikein Paljon Onnea jo vauvan saaneille, kaikille tasapuolisesti :heart: Päivittäin olen käynyt lukemassa teidän viestejä ja moni asia on kolahtanut kyllä niin kohdilleen: hermot menee, ei jaksa enää odottaa, miksi kaikki koko ajan kyselee JOKO JOKO...
  5. S

Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

Mukavaa kun täällä alkaa jo naisilla "tuntua" ja tapahtua. Saadaan vauvoja lisää tähänkin pinoon <3 Tsemppiä kaikille koitokseen! :) Ihan samoilla linjoilla mennään täälläkin kuin moni muukin. Kuullostaa teidän tarinat siltä kuin olisi itse ne kirjoittanut: huonosti nukutut yöt, kuumotus...
  6. S

Eilen oli kyllä niin heviä meininkiä, että huhhu!!! Aivan järkyttävä kipu tuolla alavatsalla, kesti sellaset 45min. Sen jälkeen koko illan supisteli milloin vatsalla, milloin selässä ja vieläpä reissäkin tuntui. Yö meni suht rauhallisesti. Aamulla kävin lääkärillä tsekkauttamassa paikat...
  7. S

Maanantai Iltapäivää vaan Kaikille mammoille!! Ihan aluksi Onnea MAR-I:lle ja tietysti Heituskalle kotiutumisesta!!! :) Olen käynyt ahkerasti lukemassa muiden kuulumisia, mutta en ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. Toisaalta on mennyt niin tasaisesti, mutta toisaalta on ollut vaikka ja...
  8. S

Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

Sunnuntaita kaikille tasapuolisesti!!! Olen taustaillut nyt jo jonkin aikaa. Lukemassa olen käynyt, mutta kirjoittamaan en ole ryhtynyt. Nyt otan oikein spurtin ja annan tulla kaiken mitä tässä useiden viikkojen aikana on mielessä pyörinyt. :) Ensinnäkin Onnea Heituskalle pienestä pojasta <3...
  9. S

Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

Rakenneultra meilläkin takana. Kaikki oli niin kuin piti: sydän ja pää "kohdillaan", sormia ja varpaita molempia oikea määrä. Ylähuulessa ei ollut halkeamaa. Kaveri oli kädet silmillä koko ajan, aivan kuten ekassakin ultrassa. Painoa oli 413g, pituutta ei enää tässä vaiheessa kuulemma voida...
  10. S

Huhtikuun helmet 2011 **marraskuussa**

Sunnuntaita kaikille!!! |O Olen käynyt lukemassa teidän päivityksiä, mutta en ole kauheasti keskusteluihin osallistunut. FB ryhmästä, minäkin fb:stä löydyn, mutta en taida sinne nyt tällä kertaa liittyä. Joku muukin sanoi siitä, että haluaa säilyttää yksityisyyttä mm. työn vuoksi. Itse...
  11. S

Huhtikuun helmet 2011 **lokakuussa**

Mukavasti taas tullut tekstiä "poissaollessa" :) Olen käynyt kyllä lukemassa silloin tällöin, mutta en ole jättänyt viestiä. Jouduin tänään luovuttamaan ja jäämään muutamaksi päiväksi kotiin nukkumaan! Viikonloppuna olen nukkunut hyvät ja pitkät yöunet +päikkärit, mutta silti aivan totaalisen...
  12. S

Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

Heippa vaan kaikille! :) Ultra takana meilläkin. Kaikki oli oikein hyvin: koko vastasi viikkoja, niskaturvotusta 0.9, sydän löi :heart: kovasti, vauva liikkui, löytyi kädet ja jalat :) Toinen oli koko ultran ajan kädet silmillä :) Niskaturvotus otettiin vatsan päältä kun vauva oli...
  13. S

Cheetah :hug: voimia sinulle!!!! Janoschin tarinatuokio totta vieköön meidän porukassa varmasti kaksosten odottajia, toivottavasti se ei ole minä täällä kun kyseessä kuitenkin hormooni raskaus... : / Monet puhuu oireettomuudesta ja minulla ollut samaa. Pariin viikkoon ei ole ollut mahan...
  14. S

Hauskoja nämä sukupuoliveikkaukset, itsekin siihen sortuneena. Mulla on ihan tyttö olo ja jotenkin olen aina tyttöä toivonut. Toki poikakin kelpaa :) Me halutaan kyllä tietää kumpi tulee jos se on vaan mahdollista saada tietää. En tiedä miten ne niitä kertoo täällä päin, näissäkin kai...
  15. S

Onpas totta tosiaan kiva lukea mukavia neuvolauutisia :) Mulla on kaikki mahan vääntämiset hävinneet viime viikolla, nyt jäljellä väsymys, kipeät ja TURVONNEET rinnet sekä toisinaan etova olo. Olen oikein kiitollinen, että kaikki se ihmeellinen vatsan vääntäminen ja selän koskeminen on nyt...
  16. S

:hug: kaikille km:n kokeneille :( Mulla oli ultra 6+5 ja siinä näkyi syke, mutta ei sitä kuulunut. Ainoastaan siitä ruudulta näki kuinka se sydän siellä sykki. En muista minkä kokoinen se silloin oli. Nyt seuraava aika on sitten syyskuun lopulla, sairaalan lääkärille eka käynti. Mä tossa just...
  17. S

Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

Perjantai-iltaa kaikille! Täällä eletään ei niin mukavia hetkiä; viime yön puolen yön maissa alkoi aivan kamala vatsakipu oikealla, se veti selkään asti. Otin Panadolia, auttoi tasan tunnin. Laskin minuutteja aamuun, jolloin läksin lääkärin vastaanotolle. Mulla on TAAS virtsatietulehdus joka...
  18. S

Heippa vaan kaikille uusille ja vanhoilla! =) Täällä ollaan tosi ahkerana kirjoiteltu, itse olen kynyt vain lukemassa mutta nyt oli pakko jo osallistua keskusteluihin. Me ollaan oltu lapsettomuushoidoissa nyt puolisen vuotta ja hormoonien avulla tämäkin Pimpula on masuun nyt tullut...
  19. S

Unohdin tuossa aiemmin kysyä mitä mieltä olette seuraavasta asiasta: jäin nyt miettimään kun viikkoja olikin "niin vähän" että kun neuvola on jo varattu ja se seuraava ultra on vasta sen neuvolan jälkeen. Onko järkee mennä ensin neuvolaan ja sitten vasta ultraan?!? Ultrassa kuitenkin näkyy...
  20. S

Kävin tänään ultrassa ja minun viikot ovatkin vasta ehkä 4+5, ei 5+2 niin kuin kuukautisista laskettuna voisi olla. Ultrassa näkyi sikiöpussi, joka oli kuitenkin kohdussa. :) Nyt odotellaan vielä muutama viikko ja sitten katsotaan uudelleen onko alkanut sikiö kehittymään ja kuuluuko pienen...

Yhteistyössä