Moi vaan kaikille1
pariin päivään en oo ehtinyt täällä käydä niin jopas oli tullut tekstiä. Pikaisesti yritin kaiken lukea että voi kommentoida. Ihan ekaksi
facebook asiaa, eli en kuulu naamakirjaan. Boikotoin sitä
_mariahn tapaan. Ehdottomasti täällä kuitenkin haluan jakaa tuntemuksiani jatkossakin joten toivottavasti porukka viihtyy myös täällä. Ja mulla ei oo live-elämässä ketään kohtalotoveria, eli raskaana olevaa ystävää niin tää on tosi tärkee foorumi ajatusten jakamiseen.
Scala niimpä, enää ei oikein saa piilossa pidettyä raskautta, kun maha vaan pullistuu. Töissä oon silti vielä pitänyt hupparia ja saanut vähän piiloteltu. Työkaverit kyllä jo tietää ja ne jotka ei tiiä arvaa. Asiakkailta yritän vielä piilotella. ja mä en oo vielä pomolle kertonut, joten pitäis rohkaista mielensä ja käydä kertomassa. Meidän työpaikalla vaan kun ei kovin lämpimästi suhtauduta odottaviin...
Kävin neuvolassa keskiviikkona. Verenpaine oli ok. Painoa tullut kuukaudessa vain 800g eli ei tosiaankaan paha. Neuvolan täti ihan ihmetteli olenko vähentänyt syömistä tai alkanut liikkumaan enemmän. Mutta oon kyllä ihan tyytyväinen ettei kauheesti ole noussut. Se ehtii vielä. Kokonaissaldo on kuitenkin lähes 5kg nyt. Hemppaa ei otettu vielä vaikka huimausta valittelin. Ens kerralla kuulema vasta. Syke saatiin pitkän etsinnän jälkeen kuulumaan ja voitte arvata että pelästyin kun haetaan ja haetaan eikä kuulu. Mutta ne kuului tosi tosi alhaala.
Sinnlos eli kyllä se on ihan normaalia. Terkka sanoi, että sitä tilaan on kohdussa niin paljon että vauvalla on vara valita paikkansa. Kysyi se sit kuitenkin, että eihän oo supistellut. Mullakin on maha iso ja yllätyin kun vauva olikin niin matalalla. Vaikka siellä ne liikkeetkin kyllä tuntuu.
Mar-i voi kurjuus että alkaa paikat pehmeneen. Nyt vaan tosi rauhassa ettei kovin aikaisin vauva synny.
rocket ONNEA ROUVALLE! :flower:
Tikkipää kannattaa kokeilla tenoja. Mulla kans pissassa tosi voimakas haju. Hormonitko senkin tekee, kun tulehduksia mulla ei oo ollut.
Kotilohikäärme kuinka sait sen lantiovyön? Mulla noi lonkkakivut yltyy koko ajan. Terkka meinas että johtuu nivelsiteiden löystymisestä. Sanoi, että pitäis iltaisin ottaa parasetamolia että sais nukuttua. Mutta mä oon kyllä niin lääkevastainen etten haluais säännöllisesti käyttää. Joku muu keino mieluummin. Liitoskipuja on alkanut kans olemaan.
Vauvan tunteminen vatsan läpi, joku tais siitä mainita. Tuossa pari iltaa sitten pötköttelin ja tunnustelin mahaa niin siellä tuntui ihan kuin jalka tai joku joka sitten nopeesti karkas käden alta. Ihan varmasti oli joku osanen vauvaa
Rv 20 olis sitten jo menossa. Huh, viikon päästä puoliväli täynnä. Tosi nopeeta menee aika.