Hakutulokset

1. S

Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

MAR-I minulla sama homma kuin mitä Milas kirjoittaa, verta pissan mukana kun on tulehdus. Syön tälläkin hetkellä antibioottia virtsatulehdukseen. Se teki myös kivun alaselkään. Nyt kun on jo muutaman päivän lääkkeitä syönyt on oireetkin vähentyneet virtsatulehduksen suhteen. Joku kirjoitteli...
  2. S

Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

Heippa kaikille! Ensimmäistä kertaa vierailulla täällä puolella. Olen ollut apuja tarvitsevien listalla mukana, mutta nyt on käynyt niin ihanasti että testit vihdoin ja viimein näyttää plussaa. Ei minullakaan viivat olleen yhtä vahvoja kuin kontrolliviiva, mutta sanoivat neuvolassa sekä...
  3. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset keväällä

Okei kiitos Yrittäjä :) Kyllä se totta vieköön nyt niin taitaa olla, että täällä ollaan raskaana. Maanantaina olen menossa ultraan katsomaan että se on kohdussa eikä sen ulkopuolella. Parin viikon päästä onkin sitten ensimmäinen neuvola. Iik, tosi jännää!!! Tsemppiä kaikille!!!! :flower:
  4. S

Auttakaa nyt hei mua: plussanneet, kuinka tumma se testin viiva teillä on aluksi ollut???!?!? Mulla on nyt 36/30 ja testissä näkyvä viiva, mutta silti haaleampi kuin kontrolliviiva.... Mulle ei ole koskaan tullut edes mitään haalean haaleaa viivaa, tämä on ensimmäinen viiva ikinä!!! Mutta ei...
  5. S

Onnea plussanneille ja tsemppiä tippuneille!!! ON: täällä mennään nyt 35/30 yk ?? en enää muista monesko, aika mones! En ole uskaltanut testailla mitään kun on ollut niin valtavan monta pettymystä jo, en halua nähdä sitä yhtä viivaa siinä testissä. Pitää vielä muutama pv odottaa ja sitten...
  6. S

Onnea vaan plussanneille!!! :) Täällä tiputtiin taas 1/30, ei eka clomi kierto tuonnut vielä meille vaavia. Ehkä ensi kerralla, taas!
  7. S

Onpas täällä taas tapahtunut kaikenlaista :) Tombatar: meillä meni julkisella puolella 2vk kun tulokset oli tulleet, mutta soittoaikaan meni sitten kk että kuultiin ne. Inhotti kun lääkäri periaatteessa tiesi ne jo kaksi viikkoa ennen meitä ja sitten piti venata niin kauan vielä ennen kuin...
  8. S

Niuku: Onnea vaan naimisiin menosta tai siis nyt vielä suunnittelusta :) Tosta aukiolotutkimuksesta; mie otin buranaa 600mg, panadolia 1g ja sitten vielä diapam, eli olin tosi tokkurainen toimenpiteen aikana, mutta kipu oli aivan helvetillinen, suoraan sanottuna. Laskin sekuntteja koska se...
  9. S

No juu, taas mennään. Nyt ollaan päästy jo pieni askel eteenpäin eli: minulle tehty verkokeet, aukiolotutkimukset, yksi satsi clomeja syöty (2tbl/pv) ja nyt sitten ultrattu mitä on satu clomeilla aikaan, 3 (!!!!) suht samankokoista munasolua oikealla, vasenta ei saada näkyviin edes kun on...
  10. S

Heippa vaan, olen ollut aivan hissukseen täällä jo pitemmän aikaa ja tuolla listoillakin mennään ihan huimissa lukemissa :) Mutta tilannehan on se että yk mennyt jo sekaisin ehkä 12 vai 13 ja tänään on 3/30. Me ollaan nyt vihdoin ja viimein päästy lääkärilläkin käymään ja nyt odotellaan vielä...
  11. S

Silentille oikein paljon nyt tarrasukkia matkaan, ja IHANAAAAA!!!!!!!!!!! :) Kiva kun ihmiset täällä plussailee ja jotenkin toivonkipinä itselläkin aina nousee. :) Sen verran läksin tänne vierailulle, että täällä mennää 5/30 yk 11, eli siis vaikka ensimmäinen ovulaatio vuoteen tässä kierrossa...
  12. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Täällä on muillakin jännät paikat ja Silentille tsemppiä siirtoon. Toivottavasti kaikki menee hyvin!!! :) Minä itse täällä jännäilen niiiiiin kovin, että en pysty oikeesti keskittymään edes työn tekoon! Ovis ollut lauantaina ja se hyödynnetty, koska ja kuinka kauan mun pitää odottaa että...
  13. S

ONNEA Plussanneille, ainakin siis Ellalle!! :) Luin muutamia sivuja taaksepäin kun olen taas ollut hiukan taustalla. Mutta nyt oli ihan pakko tulla purkautumaan kun kun... Me ollaan nyt meilkein se vuosi tässä yritetty ja en ole saanut koko aikana yhen ainutta ovulaatiota edes testeihin...
  14. S

Sori kun en ole täällä pyörinyt enkä tilannettani päivittänyt. Olen menossa nyt 9/30 yk 10. Niin kuin jo muutamia sivuja sitten sanoin, että olen täällä hissukseen, niin vielä kuukauden päivät menen pienemmällä liekillä. Kuukauden päästä VIHDOIN päästään aloittamaan kokeet ja hoidot. Tätä on...
  15. S

Pitkästä aikaa taas linjoilla. "Mukava" lukea muiden kuulumisia, vaikka ne ovatkin toisilla hyviä ja aika monella huonoa... Epätoivoa tosiaan ilmassa, kun muutavat poistuvat takavasemmalle. Itse olen ollut hissukseen jo melkein kaksi kuukautta ja aion olla vielä seuraavatkin 1,5 kk, koska meillä...
  16. S

Eipä ole vielä ainakaan meidän onni kääntynyt kun aika monella kuitenkin menkkoja pukkaa vaikka ei niin tarvisi! :headwall: Itsellä jäänyt nyt koko toiveilu vähän taka-alalle ja en ole jaksanut stressata koko asiasta. Olen jotenkin niin asennoitunut tonne kevääseen kun päästään tutkimuksiin ja...
  17. S

Täällä ollut hiljaista kun on ollut kaikenlaista menoa ja meinkiä. Ihan vaan päivittelisin 3/30 yk 9 menoillaan... Että näin, toivotaan parempaa uutta vuotta kaikille!!! :heart:
  18. S

Täällä suunnalla ollut aika hiljaista, lueskelemassa olen kyllä käynyt. Nyt läksin toivottamaa kaikille Oikein ihanaa ja lämpöistä Joulua!!! Ja toivottavasti plussakasta Uutta Vuotta :)
  19. S

Ihan vaan sellaista tuohon listan päivitykseen että täällä on menossa jo yk 8, ei 7. :attn:
  20. S

Täällä mennään 4/30 tänään. Lääkärissä tällä viikolla käyty ja todennäköisesti "vikaa" on, mutta tutkimukset voidaan aloittaa vasta ensi vuoden alkupuolella, koska kansainvälinen lapsettomuus määritys on yritystä 1 vuosi! ARRGHHHH menee hermo! Jos kerran voi jo kertoman perusteella todeta, että...

Yhteistyössä