Hakutulokset

1. S

Apuja tarvitsevat vauvakuumeiset vol 2

Tuloksia siis läksin kirjoittamaan: viivoja tasan yksi, ja vain ja ainoastaan yksi... Niin tuttua! No can do!!!! :headwall:
  2. S

Tämä laittaa miehen reissuun kohta ja kaivaa esille viimeisen testin joka kotoa löytyy. Hitsi vie että osaakin pientä ihmistä jännittää, pakko tänään vielä illalla testata! Tätiä ei kuulu eikä näy, mutta ehkä pientä päänsärkyä ollut havaittavissa, voinee johtua työstressistä tai sitten jostain...
  3. S

Täällä jännätään, kun mennään jo 33/30 eikä mitään oireita menkkojen suhteen. Pieni ajatus takaraivossa oli täsäs kierrossa että josko olisi jopa ovuloinnut. Olen menossa ensi viikolla lääkärin juttusille ja sitä ennen on pakko testailla. Pikkusen noloa mennä sanomaan että ei ovuloi eikä tule...
  4. S

Minustakin jotakin: olen 26-vuotias nainen itä suomesta. Elelen avioliitossa ja esikoista ollaan nyt tämä vuosi toiveltu ja yritetty. Ensi viikolla on lääkäri tilattu josko sitä jotakin apuja saisi. En ole kertaakaan ovista testeihin saanut, vaikka olen sitä useamman kierron testannut ja...
  5. S

Tämä on kirjoittanut joulupukille, josko toisi lahjaksi meille ihan oman vauvan :heart: Kovasti paljon sitä toivotaan ja ollaan oltu myös kyllä kilttejä... Saa nähdä kuinka käy!!! :saint:
  6. S

Heipä hei vaan taas... :) Minulla oli ihan pieniä tuntemuksia tässä kierrossa siihen suuntaan, että olisi ehkä josko mahdollisesti voinut olla jopa ovis tossa maanantaina?!?! Jotenkin oli sellaisia oireita joita ei ole nyt ollutkaan...?!? Piti oikein urakalla leikkiä makkarissa, jos piti...
  7. S

Wannabemama: Et kuule paini tämän asian kanssa yksin. Ei ne ovulaatiot ole tännekään vielä löytäneet yhtään kertaan koko 8kk aikana... Ja toisekseen ei täälläkään ole vielä sitä ensimmäistä eikä toistakaan lasta. Kyllä se totta tosiaan vetää välillä mielen aivan maihin, mutta ei meidän auta kun...
  8. S

Tosi mukava päästä mukaan, vaikka nyt täytyy heti myöntää, että olen täysin untuvikko näiden kaikkien eri hormoonien ja hoitojen kanssa... En ymmärrä ollenkaan mistä te kaikki puhuttu näillä hienoilla lyhenteillä ( ei lasketa ovista ja simppoja mukaan :laugh: ) :ashamed: No jospa minäkin...
  9. S

Lueskelin jonkin verran tämän pinon viestejä, ihan kaikkia ensimmäisten sivujen en jaksanut... Sen verran pääsin "kärryille", että katsoin täällä olevan mukana sellaisia jotka ovat meitä vähemmänkin aikaa yrittäneet. Jospa hiukan jotain meidän tarinasta: Tällä hetkellä 6/30 yk 7. Pillerit...
  10. S

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Täälläpä joku päivittää eli minä olen tippunut 6/30 yk 7 tänään menossa. Viime kierto meni tuonne 39 päivälle... Pikkusen on kroppa sekaisin ja odotan kuin kuuta nousevaan joulukuun puolta väliä kun pääsen lääkärille tämän kaiken sotkun kanssa mikä kehossani näiden kiertojen kanssa on! :headwall:

Yhteistyössä