Viimeisille odottajille hirmuisesti tsemppiä ja voimia. Pian on teidänkin aika, vaikka se aika tuntuu pitkältä. Mulla olisi tänään ollut yliaikaiskontrolli. Onneksi siihen ei tarvinnut odottaa vaan vauva on jo sylissä. Eilen soittelin kotikäyntiaikaa ja se on ensi viikolla. Vauva ei enää ole niin keltainen, joten siitä ei tarvinne enää huolehtia. Viime yönä neiti oli rinnalla lähes koko ajan. Unet jäi vähempääkin vähiin. Mietin ja huolehdin eikö multa enää tulekaan tarpeeksi maitoa, kun ensin sitä tuli ihan liikaakin. Mutta kyllä se taitaa vaan olla sitä, että vauva tekee maitotilausta omiin tarpeisiinsa ja tiheällä imulla lisää sitä. Korvikkeita meidän lapset ei ole tarvinneet (esikko vasta kun lopetti rinnan syönnin 8kk, sen jälkeen sai korviketta. Kakkonen rinnalla 1,1v asti) joten sitä meille ei ole edes ostettu valmiiksi, Ei meillä ole tuttipulloakaan, ei edelliset ole osanneet pullosta juoda. Vauva saa olla rinnalla niin paljon kuin haluaa, tuttiakaan en ole antanut imuhommia sekoittamaan.
Ajatella, että vauva on jo yhden viikon ikäinen. Vastahan minä synnytin. Neiti on aivan ihana, voisin vaan istua ja katsella häntä. Silittää poskea ja hiuksia. Hormonit meinaa pistää itkemään ihan pienestäkin. Tällaista vauvanhuuruista on elämä tällä hetkellä ja nautin siitä ihan valtavasti Nimiasiaa ollaan mietitty. Kun ei vauva näytäkään siltä millaisen nimen olin suunnitellut Ristiäisiä meillä ei pidetä kun ollaan ateisteja. Pienimuotoiset nimijuhlat. Yritetään viettää ne samalla kun juhlitaan eskarilaisen ja minun synttäreitä. Talon naiset saa juhlia yhtäaikaa toukokuun lopussa =)
Ajatella, että vauva on jo yhden viikon ikäinen. Vastahan minä synnytin. Neiti on aivan ihana, voisin vaan istua ja katsella häntä. Silittää poskea ja hiuksia. Hormonit meinaa pistää itkemään ihan pienestäkin. Tällaista vauvanhuuruista on elämä tällä hetkellä ja nautin siitä ihan valtavasti Nimiasiaa ollaan mietitty. Kun ei vauva näytäkään siltä millaisen nimen olin suunnitellut Ristiäisiä meillä ei pidetä kun ollaan ateisteja. Pienimuotoiset nimijuhlat. Yritetään viettää ne samalla kun juhlitaan eskarilaisen ja minun synttäreitä. Talon naiset saa juhlia yhtäaikaa toukokuun lopussa =)