Noniin. Äitipolilta palauduttu. Mennessä vauva oli poikittain, ultrassa ihan nätisti perätilassa, sitten se käännettiin. Oli muuten inhottavaa mutta kääntyihän se. Nyt vaan ootellaan että pysyykö se. Potkut tuntuu ylhäällä vielä. Puolentoista tunnin käyrä oli oikein mallikelpoinen, joskin vauva karkasi koko ajan. Annoin silti kääntää vaikka olin päättänyt ettei tuu kauppoja, mutta en mä leikkaustakaan halua. Kun siitä tokeni niin ei se niin paha ollut. Nyt vaan sit kytätään liikkeitä tarkasti. Ja mä alan vaikka nukkumaan istualtaan etten vahingossa selälleni mene enää ikinä kun se tollasia voltteja kerran aiheuttaa.
Siinä kun lääkäri sitä pyllynpaikkaa ultraili niin voisin melkein pääni pistää pantiksi että sieltä sojotti kaksi niin pyöreää kivestä ettei niitä hyvällä tahdollakaan voi erehtyä luulemaan miksikään muuksi. Näyttäisi siis siltä että esikoinen saa selkeästi pari vuotta nuoremman kaksoisveljen. Ihan samat temput samoilla viikoilla. Edellinen vaan kääntyi niillä akuneuloilla, mutta tälle niitä varmaan koitettiin viikkoa liian aikaisin =)
Siinä kun lääkäri sitä pyllynpaikkaa ultraili niin voisin melkein pääni pistää pantiksi että sieltä sojotti kaksi niin pyöreää kivestä ettei niitä hyvällä tahdollakaan voi erehtyä luulemaan miksikään muuksi. Näyttäisi siis siltä että esikoinen saa selkeästi pari vuotta nuoremman kaksoisveljen. Ihan samat temput samoilla viikoilla. Edellinen vaan kääntyi niillä akuneuloilla, mutta tälle niitä varmaan koitettiin viikkoa liian aikaisin =)