Yaden ihana uutinen! :heart: mehän olimme vauvakuume puolella samalla palstalla!!!
Minulla on tainnut jo raskausdementia iskeä, ja laiskuus ainakin, sillä en jaksa selata taaksepäin, että kerroinko teille, että kun äitini aikanaan odotti minua, oli hänellä laskettu aika 12.4
Niinkuin minulla on nyt, tätä pikkukakkostamme odottaessa (menkkojen mukaan siis) Minusta se on aika hauska yhteensattuma!
Liitoskivuista: minulla ei ollut viime raskaudessa liitoskipuja kuin vasta puolesta välistä eteenpäin, tänään on nivuset särkeneet todella lujaa ja yököttää kauheasti. Pari kertaa on mahahapot nousseet suuhun, mutta oksentanut en ole.
Soitin yksityiselle lääkäriklinikalle ja varasin varhaisultran, sillä kunnassamme ei varhaisultraa tehdä ollenkaan, joten käymme Helsingissä Femedassa 27.8
(7+3)
Neuvolasta sain ensimmäisen ajan 6.9 (8+6)
Minulle painoa ei saisi tulla yhtään lisää, lihosin hävyttömän paljon esikoista odottaessa ja olen nyt n. 13kg ylipainoinen vielä. Joten aijon nyt yrittää pitää painon kurissa, neuvolasta sanottiin kun sinne soitin, että ruoan suhteen pitää nyt olla todella tarkka. Viimeksi minulla olikin raskausdiabetes joka todettiin aivan loppumetreillä...