No nyt se sitten alko. Aivan kauhea olo siis. Mulla menee niska ja selkä niin jumiin, että aiheuttaa hirveän päänsäryn/migreenin :kieh: Tätä oli neidiltäkin, silloin kesti aina vkoon 20. Inhottavampaa vaan nyt kun yhdeksänkuinen painelee menemään hirveää kyytiä ja itsellä olo ihan hirveä. Toivotaan että tätä jatkuu vaan nämä muutama päivä ja sitten on ohi!! Pitää kysyä neuvolassa josko jotakin lääkitystä/apua tähän saisi, migreeni viimeksi yltyi välillä niin pahaksi, että näkeminen oli vaikeaa ja oksu lensi kaaressa. Yök. Aika selkeästikin kultaa muistot, muistelin muutama vko sitten, että voin niin hyvin koko raskauden No ainakin myrkytyksiltä ja muilta vältyin.
Vaunujen selailu täällä aloitettiin jo ennen plussaa Asutaan melkein Tukholman keskustassa joten vierekkäin tai perättäin istuttavat ei ole edes vaihtoehtona. En pääsisi täällä missään eteenpäin Ollaan katsottu sellasia "päällekkäin istuttavia". Ainakin nämä on vaikuttanut netissä selaillessa ihan kivoilta: baby jogger city select, britax b-dual, Icandy pear ja phil&teds vibe.
Ainiin. Ja kertomisesta. Yhdelle mun kaverille kerroin, oli pakko saada kerrottua jollekin. Nyt odotan sitten sinne ultraan ennenkun muille kerron! Tai ainakin yritän.
Iltapalaa vähän ja sitten leffan pariin.
Pikkis ja Mini 5+6
Vaunujen selailu täällä aloitettiin jo ennen plussaa Asutaan melkein Tukholman keskustassa joten vierekkäin tai perättäin istuttavat ei ole edes vaihtoehtona. En pääsisi täällä missään eteenpäin Ollaan katsottu sellasia "päällekkäin istuttavia". Ainakin nämä on vaikuttanut netissä selaillessa ihan kivoilta: baby jogger city select, britax b-dual, Icandy pear ja phil&teds vibe.
Ainiin. Ja kertomisesta. Yhdelle mun kaverille kerroin, oli pakko saada kerrottua jollekin. Nyt odotan sitten sinne ultraan ennenkun muille kerron! Tai ainakin yritän.
Iltapalaa vähän ja sitten leffan pariin.
Pikkis ja Mini 5+6