innoM lisäänkö sut jo listalle vai oletko vielä maaliskuisissa?
Mulla jotenkin lyö pää ihan tyhjää, kirjoittaa pitäis vaikka mitä, muttei enää muista mitä ajattelin kommentoida! Alkaa taas tulemaan esikoisen raskausaika mieleen kun pää tuntuu olevan tyhjää täynnä
liinukan miehellä taitaa olla sitten jonkinmoinen noutava koira
Meillä on kanssa metsästyskoira, mutta vähän toiseen tarkoitukseen, lintuja kuitenkin
Mulla oli päivällä töissä niin huono olo, että tuntui että laatta lentää ihan just. Jollain kieroutuneella tavalla olin iloinen että mullekin tulee kunnon "oireita" :ashamed: Ja sama on käynyt täälläkin kun
Cheetahille. Tuntuu että jotain lorahtaa, sitten hirveää kyytiä paniikissa vessaan huomatakseen että se oli onneksi pelkkää valkkaria
g-l-h Kyllä mie varmaan menisin vaellukselle. Mie olin esikkoa odottaessa vielä rv. 25 metsässä tarpomassa. Sillon kyllä meinasi itku tulla kun umpihangessa polviaan myöten neljä tuntia pohrusti ukkojen perässä menemään. Sen jälkeen en enää mennyt, oli niin tukala olo ja rajut liitoskivut sen reissun jälkeen.
Semmoista tällä kertaa, pitää kurkata vielä face ja sitten herättää likka. Enkä ajatellut facessa mitään odotuksesta vielä mainita. Kyllähän ne sitten ihmiset kysyy kun alkaa näkymään