Hakutulokset

  1. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Heippahei kaikki! Meille syntyi ihana Hippula-neiti 27.7 rv 40+6! Kokoa neidillä oli 4080 g ja 53 cm. Synnytys oli nopeahko, vedet meni 3.30, TYKS:ssä oltiin n. 4.45, jolloin kohdunsuu 3 cm auki, kaulaa jäljellä 0,5 cm. Kaurapussilla, jumppapallolla ja suihkulla mentiin n. 7.40 asti, jonka...
  2. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Hurjasti onnea kaikille vauvan jo syliinsä saaneille! Oon ahkerasti käynyt lukemassa, mutta kirjoittamisen suhteen elellyt hiljaiseloa. Ihanaa lukea synnytyskertomuksia ja ne on kyllä auttaneet itseäkin orientoitumaan tulevaan, kiitos niistä! Tutulta tuntuu teidän kanssaodottajien tunnelmat...
  3. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Ihania uutisia täällä!! Paljon onnea uusista tulokkaista Sarah, Niuku, Brianna ja Mayinga :heart: Briannalla olikin oikein elokuvasynnytys!:O Olisi tosiaan ihanaa lukea synnytyskertomuksia sitten, kun niitä jaksatte rustailla! :) Mintulle ja Martsulle voimia :hug: ! Niiskulle...
  4. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Tintti Heh, meillä täsmää myös aika moni juttu: ikää täälläkin 31 v., toista odotellaan, TYKS:issä synnytellään ja 21.7 on laskettu, mutta omien ovis-testieni mukaan se on oikeasti 23.7. Katsotaan, josko sairaalassa törmäillään :) Kurjaa, että sulla on mennyt raskaus noin raskaissa merkeissä :(...
  5. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Kesäkuussa***

    Heippahei kaikille! Viimeisestä kirjoituksesta on jo vierähtänyt aikaa, vaikka ahkerasti oon kyllä käynyt lukemassa kuulumisianne. Tosi hurjaa ja ihanaa, miten lähellä h-hetkeä monet jo ovat! Täällä on tapahtunut niin paljon viime aikoina, etten muista,mihin kaikkeen piti kommentoida...
  6. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Neamma Mä myös oon kuullut, että ultrien antamat mitat heittävät tosi usein, koska se on niin millintarkkaa hommaa! Koita olla murehtimatta etukäteen, vaikka tiedän ettei se aina ole helppoa :hug: Mahtavia ultrakuvia olitte laittaneet, Saabas ja Anna :heart: Onnea myös Tiinulle hyvistä...
  7. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Toukokuussa***

    Kukkikselle paljon, paljon onnea ihanasta pienestä tytöstä <3 Kauniilta näytätte molemmat!
  8. P

    Viimeisen kolmanneksen tunnelmia

    Heh, tulipa tarpeeseen tämä topicci...täällä mennään vasta vkolla 28, mutta loppuraskauden fiilikset ja vaivat alkaa olla totisinta totta. Tuntuu, että toinen raskaus on mennyt paljon vaivaisemmissa tunnelmissa kuin eka. Supparit alkoivat jo puolivälissä vaivaamaan, vähänkin pidempi seisominen...
  9. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Minttu Kiitos selvennyksestä :) Mä kun aloin ajatella, että näkyykö se streptokin sitten mahd. neuvolan pissanäytteissä tms. Toivottavasti sun vaivat häviää antibiooteilla! Tuittumuru ja muut, joilla väsymystä Myös täällä väsymystä ilmassa :( Tuntuu, että kolmas raskauskolmannes on tosissaan...
  10. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Iikkkk..oli vielä pakko jatkaa kun huomasin Marjutin kuvan! Aivan ihkut norsuhousut :heart: Ja söpöjä ovat muutkin! Olikos se Saabas, joka oli myös laittanut kuvia ihanista hankinnoistaan?! Meilläkin alkaa olla hoitopöydän laatikot jo niin täynnä pieniä vaatteita, ettei mua saisi enää...
  11. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Cappuccino Juuh, en mä ainakaan mieltäni pahoittanut, enkä viitannut tekstilläni kehenkään teistä :) Yleisesti vaan tuntuu, että monet ajattelee RD:n syyn olevan aina omissa elintavoissa, joten siksi kommentoin kun halusin tuoda esiin, että siihen liittyy kuitenkin monia tekijöitä. Ylipaino on...
  12. P

    Odottajat Turku + lähialueet!

    Heipsan kaikille! Tulin vierailulle heinäkuun ketjusta ja mieluusti ilmoittaudun tähänkin mammagruppoon :) Olen 31v. Turkuun -99 opiskelemaan muuttanut naisimmeinen, kotona 2-vuotiaan pojan kanssa ja uuden tulokkaan laskettu aika on 21.7. Asumme n. 1,5 km keskustasta. Mulla on se tilanne, että...
  13. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Kukkikselle kovasti voimia ja peukutuksia sille, että pikkuisen keuhkot kehittyisivät mahdollisimman hyvin. Ihanaa, että jaksoit käydä kirjoittelemassa kuulumisia! Rentouttavaa hetkeä herkkujen parissa :) Seinisipelle myös voimia! Tuittumuru Kiva, että teillä muutto ohi ja pääsette...
  14. P

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Huhtikuussa***

    Tervehdys pitkästä aikaa! Lukenut oon tiiviisti, mutta nyt ei ole tullut kirjoiteltua. Liikkeistä Musta se on just noin, että kun on itse liikkeessä, ei juuri tunne vauvan liikkeitä. Kun sitten rauhoittuu istumaan/makaamaan, alkaa masussa tapahtua (tai tosiaan huomaa sen paremmin). Mä tunnen...
  15. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Kukkaiskeiju :hug: Aivan hirveästi voimia sulle, pikkuiselle ja läheisillesi tuskallisen odottavassa tilanteessa! Täällä myös sormet ja varpaat pystyssä teille, toivon ja uskon lujasti että kaikki päättyy parhain päin! Onnea hyvistä ultrakuulumisista Niisku, Sinadrius, Cappuccino ja mei-mei...
  16. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Mullakin on vähän vierähtänyt siitä, kun viimeksi kirjoitin - lukemassa oon kyllä käynyt aktiivisesti. Toivottavasti tosiaan tää meidän pino ei kuihdu facebookin tai muun takia, onkohan siellä miten aktiivista kirjoittelu? Itse en oo liittynyt ja toistaiseksi tää riittää mulle. Kukkiksella...
  17. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Naistenpäiväterkut täältäkin! Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille <3 Täällä myös ultrassa käyty! Kaikki näytti olevan ok ja meille luvattiin rinsessaa <3 Oli kiva huomata, että oma tyttöolo piti paikkaansa. Typy pisteli menemään masussa, minkä kerkesi, joten nyt lopuulisesti hälveni huoli...
  18. P

    <3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

    Elli :hug: Tosi, tosi ikävää kuulla tällainen uutinen :( Voimia suruunne! Kukkaiskeiju ihana ultrakuva <3 Zumbasta vielä Kiitos kommenteistanne! Kyseessä on siis Turun urheiluliiton Jumppala. Ihan avoimesti mainoksissaan tiedottavat tästä zumba-kiellosta. Mä jäin Mayingan tavoin...
  19. P

    <3 <3 <3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Helmikuu <3 <3 <3

    Heissulivei! kommentoitavaa olisi taas vaikka millä mitalla, kun vaan muistaisi...:ashamed: Lukenut oon, mutta kun 2-3 pv vierähtää kirjoittamisesta niin tätä se sit on :) RD En nyt enää kuollaksenikaan muista, ketkä liittyi tähän joukkoon kohtalotovereikseni. Mulla ei ollut rasituksessa...
  20. P

    ~~ RD odottajat 2010-2011 ~~

    Kotilohikäärme Mä oon ihmetellyt aivan samaa, siis sitä, mistä ne arvot oikein nousee..?Mulla tähän asti (rv 19+) aterianjälkeiset yleensä 5,5-6,5. Ainoastaan syömällä suuremman määrän irtokarkkeja tyhjään vatsaan oon saanut sokrut nousemaan yli rajojen (8-9). Sen takia tää diagnoosi...

Yhteistyössä