<3<3<3 Heinäkuun Onnenhiput 2011 Maaliskuussa <3<3<3

Voi kukkis! :'( Onneksi lääkärit eivät tuijottaneet pelkkiä viikkoja vaan pääsit kunnon sairaalaan =) Olet ajatuksissa :hug:

Piti tulla kertoilemaan ultrakuulumiset mut nyt mä vaan itken niin että kone kastuu... palailen kohta kun saan itseni kasattua. :ashamed:
 
Kukkikselle ja vauvalle paljon onnea ja suojelusenkeleitä matkaan..Onnex pääsette kunnon hoitoon ja lääkärit antaa pikkuiselle mahdollisuuden..:heart:

omaanapaa sen verran ettei tänne mitään ihmeempiä..tänään oli sokerirasitus ja yök miä vihaan sitä litkua...:x neuvolatäti sano et mikäli arvoissa on jotain niin se soittelee sit mulle,toivotaan ettei puhelua tuu:D

kevätpäivän jatkoja kaikille..:wave:
tähtikeiju ja kirppu 25+1

muoks.ja galluppiin piti vastailla et itelläni pituutta 165 ja sf-mitta oli viime viikolla neuvolassa 22 menee siinä keskikäyrällä,ekan kerran otettiin sf-mitta kuukaus sit ja sillon se meni yläkäyrällä..neuvolatäti sanokin et monilla pari ekaa mittaa menee ihan yläkäyrillä ja tasottuu sit mut kaipa sekin on tapauskohtaista..
 
Viimeksi muokattu:
Paljon voimia ja jaksamista Kukkikselle ja perheelle! Toivottavasti perhe saisi kasvaa kokoa onnellisesti!

Tänään oli siis uusintaultra vauvan sydämestä. Lääkäri syynäsi tarkasti sydämen ja aortan, eikä siellä näkynyt mitään ihmeempää mikä olisi vinksallaan. Helpottunut olo. Poitsulla oli kokoa melkein 900 grammaa ja ihan normaalisti siis on kasvanut. Lääkäri kurkkasi myös kohdunsuulle alakautta, kun kerroin supistuksista. Onneksi sielläkin kaikki paikat oli edelleen kiinni, joten ei syytä huoleen. Nyt puhuttiin jo muutenkin vauvan kääntymisestä ja liikelaskennasta ja muusta. Alkaa vaikuttaa siltä, että kohta päästään jo loppusuoraa kohti:D Mutta ei tietenkään liian aikaisin.

Sain tänään muutenkin asioita eteenpäin: vein äitiysrahahakemuksen ja maksoin hoitokuluvakuutuksen ennakkovarausmaksun. Toivottavasti voitais pian aktivoitua myös vaunu- ja kaukalorintamalla...

Sinadrius ja poitsu 25+2
 
Nonni... mä yritän...

Elikkä siellä ultrassa tänään, ei tutkittu mitään sen kummempia eikä otettu mittoja. Ja se ulkomaalaisproffa teki tutkimusta siitä miten sikiöt liikkuu ja viettää päiväs kohdussa. Joten mä pääsin johonki miljoonan joukkoon amerikkalaiseen tutkimukseen :D

MUTTA ainakin yksi asia tuli yllärinä, meidän prinsessoista toinen oli kääntynyt perätilaan ja vielä isompi ylläri oli se että se julistettiin POJAKSI

No 5.4. uusi ultra taas joten ehkä silloin saadaan edes 80% varmuus kumpia ovat :)

Onneks on molemmille vaatteita synnäriltä 3v asti ;)

Ja toivottavasti tämä kuvan lisäys onnistuu...

tämä siis pojasta tytön kasvoja ei saatu näkyviin koska hänen naamansa oli veljen ahterissa :)



Niisku-rouva + prinssi &prinsessa

 
Kukkikselle voimia! Ihan itku tuli silmäkulmaan! Ei voi olla, et kohta eka heinäkuinen syntyy maailmaan?! Toivottavasti vauva saa olla kohdussa vielä hetken ja saatte terveen vauvan. Kaikkea hyvää vointiisi! :heart:

Niisku-rouva miten ihanaa, nuo sukupuoli-uutiset! Muistelin että sellaista hieman toivoitkin :D Onnea siis poika -ja tyttölupauksista!

Omaan napaan: meillä oli eilen neuvola ja sf-mitta 20cm. Oon 172cm pitkä ja sf-mitta meni ihan keskikäyrää, että voi pitää paikkaansa se, että lyhyemmillä on tuo enemmän?! =) Vatsa on kuitenkin tosi iso, et eipä sitä siihen voi verrata! Kaikki muutenkin kunnossa, mutta painoa tullut jo 10kg :O Ei kivaa...
Tänään oltiin 4d-ultrassa ja sukupuoli pysyi samana ja on nyt 100% tyttö. Se on jo etusivun listassakin. Laitan tuohon yhden kasvokuvan, aika kallista lystiähän tuo oli :D Istukka etuseinämässä peitti aika hyvin ja saatiin ultrattua ihan vatsan sivuilta. Kuvassa vauvan kasvot nojaa istukkaan, joka on oikealla.



Cappuccino ja papunen 22+5
 
Kauhea tilanne kukkaiskeijulla, mutta toivottavasti kaikki järjestyy! Ja toivottavasti pikkuinen jaksaisi vielä pari päivää pysytellä kohdussa "valmistautumassa". Kaikesta sydämestäni toivon sinne parasta lopputulosta ja jaksamisia :heart:
 
Kukkikselle paljon voimia ja vauvalle suojelusenkeleitä. Toivotaan että pikkuinen jaksaa taistelle ja saisi olla masussa viellä hetken kasvamassa. Kyllä itku tuli kun luin tämän uutisen :'(
Toivotaan että kaikki kääntyy hyväksi :heart:
 
Tunneasiat: aina helpottaa kun ostaa/saa jotain uutta esim. kotiin. Mulla on jotenkin tylsää ja en ole yhtään odottaja tyyppi joten tympii tää odotus ja jo siksi kiukuttelen! Sammakoita on päässyt munkin suusta ja pahasti pelkään suututtaneeni hyvän työtoverinikin, mitä en missään nimessä haluaisi tehdä. Muutenkin tuntuu että aina vain itsestäni ja vauvasta puhun. Eli oman tylsyyteni lisäksi olen tylsää seuraa!

Niiskurouvalla ihania ultrakuulumisia ja sukupuolilupauksia! Sukupuolilupauksista yhdyn täysin aiempaan "menettämis" näkökulmaan!

Cappucino mitä teillä maksoi tuo 4D ja oliko rahanarvoista vai olisitko kaivannut vielä enemmän "näkyvyyttä"?

Omaa napaa (vaihteeks): Eilen menin neuvolan jälkeen töihin eli olin koko päivän aamu 7:sta ilta 20:n saakka liikkeellä. Siinä neljän viiden maissa alkoi sitten vatsa tuntumaan epämukavalta ja oli kivikova. Epäilin harjoitussupistuksiksi. Ei siis ollut kipuja, mutta jotenkin epämukava olotila. Illalla kotona istuin sohvalle ja yhtäkkiä tajusin et mullahan on housut märät! Eka ajatus oli että oonko mä pissinyt housuuni? Toka ajatus oli että voisko se olla valkovuotoa? No menin vessaan pissille ja kun pyyhin paperiin tuli nuppineulan pään verran verta. Ajattelin että ei taas! No nukkumaan siinä sitten yritin rauhoittua. Aamulla ei ollut mitään erikoista, ei märkää eikä verta. Lähdin töihin. Töissä mulla oli kuitenkin tosi epävarma olo ja jotenkin huoletti, tuli vaan mieleen että oisko se voinut olla lapsivettä jota eilen tuli ja kun oli niitä supistelujakin (en ollut siis edes lukenut kukkista koskevaa viestiä vielä)! Työnteosta ei meinannut tulla mitään ja lopulta meidän osastonlääkäri käski käymään synnärin puolella! No siinä sitten tallustin rakennusten läpi synnärille jossa mut vastaanotti ihana kätilö joka oli ehdottomasti sitä mieltä että tutkia täytyy! Kävi hakemassa lääkärin joka ultras ja otti testit. Kaikki oli hyvin! Ei ollut märkä lapsivettä vaan epäilivät erittäin juoksevaksi valkovuodoksi! Kätilö kuitenkin sanoi että hyvä kun tulit varmistamaan ja että on parempi tulla niinsanotusti "turhaan" kuin liian myöhään! Ja mä kun olin pelännyt että ovat vihaisia mun ylihysteriasta! Jäi tosi hyvä mieli käynnistä!

Tiinu ja Jäppinen 22+0 Poks
 
Kukkaiskeiju Kaikki toivonkipinät vauvan selviämisestä lähetän sinne teille :heart: Olet ajatuksissa, toivon niin että kaikki järjestyy ja asiat sujuvat ja saavat onnellisen lopun!
Voimia ja enkeleitä :hug:

Nyt on niin iso pala kurkussa kukkiksen vuoksi että kirjottelut jää tältä erää :(
 
tiinu: Onneksi kaikki hyvin! Nuo vuodot peläyttää aina! Mulla muuten kanssa tota vetistä valkovuotoa, tai ainakin toivon että on vain sitä!
Kukkiksen kuulumisia vain tulin katsomaan, josko olis tullut uutta tietoa tilanteesta... Kovasti täällä pidetään peukkuja ja toivotaan parasta! Onko muuten tietoa miksi ne lapsivedet meni? Vaikuttiko se istukan sijainti siihen? Itsellä sama juttu, joten siksi sitä pohdin....
 
Kukkikselle ja pikkuiselle voimia :flower::hug:

Tänään sitten tuli ostettua sisarusrattaatkin, ainakin on yksi huoli vähemmän :p
Tämmöset tuli ostettua: Emma Jule Twin | Pikku Pingviini
Huuto.netisä kun bongasin rattaat+kantokassin+sadesuoja+jalkapeitto, yhteishintaan 165€. Joka ei mielestäni ole pahahinta kun sisältää sitten kaikki tarvittavat :) Ja vuoden verran kun niitä tarvii.

Kelaan täyttelin tänään pakkaus- ja raha hakemukset. Pakkauksen otin nyt rahana, saan sillä 140e ostettua huiman määrän vaatteita, mieleisiä ja sellaisia mitä oikeasti tarvitsen. Kun esikoisen jäljiltä tuo pakkaus on, tai ne mitä koin todella tarvitsevan säästin (haalari, makuupussi,kynsisakset, harja ja olisiko ollut muutama vaatekkin vielä). Mutta tänäänkin ostin kirpparilta 2 puolipotkarit (toiset oli tutan, uudehkot), housut ja potkarin (tutan, uusi) niin yhteis hintaan 2,5€. :) Niinja kun tuon rahan saa tosiaan käyttää pelkästään vauvan vaatteisiin kun kaikki isommat hankinnat jo löytyy. Tosin voi olla että uuden pinnasängyn, ostan, jos jostain löytyisi hyvä ja halvalla :cool:.. tuo nykyinen on aika huonossa jamassa, käytettynä kun ostettu esikoisen aikana.. Ennen tuota meillä oli lainassa sänky ja sitten pitikin antaa se pois yllättäen niin piti vain joku hommata äkkiä alle.

No nyt ei tuu muuta mieleen mitä piti kirjoitella..

Tyttö/poikaoloista vielä, mulle on tullut hirvee epäilys että jos tämä onkin poika, kun silloin saatiin kyllä tyttölupaus ja kehokin on ihan erilainen kun pojan odotuksessa.. Mutta silti, että jos :D Jotenkin alannut ostelemaan enemmän niitä neutraaleja värejä. :)

SaaBas + "Tyyne" 24+4
 
Hirmuisen paljon voimia ja jaksamista Kukkikselle ja pikkuiselle! Toivotaan, että kaikki kääntyy vielä parhain päin! Onneksi nykyään pystytään välillä tekemään lähes ihmeitä, olette varmasti hyvissä käsissä.
 
Neamma sanoivat sielä synnärillä, että raskauden aikana valkovuoto voi joskus muuttua tosi juoksevaksi niin, että omalla kohdalla uskon sen ainakin olevan sitä. Kyllä mulla meinaan kerran on pisi päässy housuun kun kunnolla aivastin, mutta tunsin sen tulevan rakosta ihan selvästi. Sitä eilistä vuotoa en huomannut tulevan ennen ku märkä kangas osus ihoon....

Nyt täytyy kyllä koko ajan käydä vahtimassa palstaa! On vaan niin suuri huoli kukkiksen puolesta! Nyt pieni rukouspiiri pystyyn heidän puolesta!
 
Siis voi ei! Mä oon nyt aivan sekasin tosta kukkiksen jutusta..Itkettää ja päässä huippaa. Kukkis: Jos sä luet tän, niin mä haluan kertoa, että rukoilen sun ja lapsen puolesta. Kovasti voimia ja haleja. Yritä jaksaa. Täällä on varmasti monet peukut pystyssä. Tärkeintä, että lapsi yritetään pelastaa, eikä vaan pyöritellä päitä.

Tuntuu jotenkin absurdilta tulla kertomaan hyviä ultrakuulumisia. Kaikki oli kuitenkin hyvin, vauva vastasi viikkoja 21+2 (Nyt tasan 22 POKS). Laskettuaika pysyy samana. Tyttöä ennustivat. Kätilö ei luvannut 100% varmuudella, mutta ei löytynyt pippeliä, eikä kiveksiä. Paino arvio oli 420g. Kävin shoppailemassa pikkusia vaatteita :heart:

Mä en nyt kykene enempää kirjottaan. Meen laittaan tassut ristiin kukkiksen puolesta..
 
Kukkaiskeiju :hug: Aivan hirveästi voimia sulle, pikkuiselle ja läheisillesi tuskallisen odottavassa tilanteessa! Täällä myös sormet ja varpaat pystyssä teille, toivon ja uskon lujasti että kaikki päättyy parhain päin!

Onnea hyvistä ultrakuulumisista Niisku, Sinadrius, Cappuccino ja mei-mei!

Eilen neuvolassa ja sf-mitta vkolla 22+4 oli 23 cm. Mulla pituutta siis 161.5 cm. Yläkäyrän yläpuolella mennään ja tullaan varmaan menemään läpi raskauden, jos samalla kaavalla menee kuin esikosta. Painoa tullut 6 kg yhteensä.
Paremmalla ajalla taas enemmän tekstiä..nyt vain odotan jännityksellä Kukkiksen kuulumisia. Kiitos, Kultasiipi kun jaksat niitä meille päivittää!

Pihlamaria & Hippula 22+5
 

Yhteistyössä