|OHei
pearl! Hyvä että sanoit tosta henkivakuutuksesta
.Miehellä se on mutta mulla ei,enkä tajunnut että sen voi lapsillekkin ottaa.Täytyy heti ens viikolla noi lapsille ottaa,noille kolmelle maksaa jotain 70e vuodessa(yläkanttiin)+oma.Ja jos saa jotenkin yhdistettyä tohon miehen vakuutukseen.Ei paha hinta!
Samoilla linjoilla kun sillis,enmä tykkää muutenkaan että mua tullaa läppimään miksi sitten raskaana ollessa
.Ja joo,aletaan vaan silittämään takasin
.Voisi olla pokassa pitelemistä
.
Mua lähinnä ärsyttää kommentit "onpa sun maha iso!","koska oikeen synnytät,vasta silloin?!!"
Ja sitten jos se olisi pieni masu niin siitäkin tulisi varmana sanottavaa.
Lastenhuone meillä on täyteen buukattu
.Kaikki kolme nukkuu samassa huoneessa,pienet kerrossängyssä ja esikoisella runkopatjasänky siellä.Mutta tykkään tosta huoneesta vaikka aika ahdasta onkin
.Vauva tulee meidän makkariin,nukuttiin olkkarissa aika pitkään että vanhin sai oman huoneen mutta nyt vaihdettiin tämä järjestys jonkun aikaa sitten
olkkariin sohvan taakse jää myös leikkitilaa.Välillä ahdistaa ja haluaisi lisätilaa mutta tässä on todella mukava asua.Meillä siis 75 neliötä+sauna.(ja törky kallis vuokra!!)
Niin ja kakkonen muutti ykkösen huoneeseen kun oli jotain puol vuotta(?) ja kolmonen muutti sinne vissiin samanikäisenä.Mihin tämä aika on mennyt??!.En yhtään muista,tuntuu kuin siitä olisi sata vuotta vaikka toi pienin täyttää toukokuussa kaksi.
Meillä on kaikki lapset nukkunut huonosti alkuun ollut koliikkia ja sen jälkeen on heräillyt kokoajan vaikka vieressä nukkuisivat.Herätyksiä tullut vuoden ikään asti yössä 4-8krt.Varmaan siksi en muistakkaan.Ja noi on aika tykännyt herätä aikasin,joskus 5-6 aikaan
|O Tämän viikon ovat heränneet 5.20,olen nukkunut siinä vieressä kuuteen sitten ollut pakko nousta.
Meniköhän nyt vähän aiheen ohi
.Täytyis varmaan nukkumaan mennä.
Äääh,tänä viikonloppuna pitäisi kuullemma alkaa miettimään miehen kesälomia.Ei tosiaan saa pitää montaa viikkoa kerralla joten hankalaksi menee.Kun tietäisi koska tää vauva meinaa syntyä niin olisi helpompi miettiä.Isyysloma tosiaan sitten mutta kesäloma pitäisi olla jotenkin järkevästi kun "etätyttö" tulee silloin.Oliko täällä muita uusperheellisiä,miten teillä lomat menee??.Ei taas jaksaisi miettiä yhtään.On ollut paljon helpompi synnyttää noita kevät vauvoja kun ei ole mennyt näin hankalaksi
Ja sekin mietityttää kun meillä ei vahteja ole kun mun äiti,miehen suku asuu 500km päässä.joten synnyttämään lähtiessä ei montaa vahtia ole.ja vielä kesä aikaan kun moni on mökeillä ym.
Enkä haluaisi yksin mennä.Kyllä nekin siitä järjestyy,kaikkea vaan osaan stressata
Vointeja!!! Mm itu 21+6