Voi, tosi moni on ollut flunssassa, toivottavasti paranette kaikki pian
teddybear osanotot isoäitisi johdosta.
Ei vitsi, mä kun jo luulin että olen tavaroinen ihan kauhean ajoissa, mutta täällähän on tehty jo ihan hurjasti hankintoja! Mulla siis yksi kassillinen vaatteita, eri kokoisia. Vielä siis tarvii ostella vaikka mitä, vaikka miehen mielestä me ei tarvita enää vaatteita
Joo, kyllähän yksi jokaista laatua/kokoa riittää, mitäs niitä turhaan vaihtelemaan
Merlina, mulla vähän sama juttu noiden
liikkeiden kanssa. Naureskelin tuossa just, kun luin jostain, että "tässä vaiheessa sikiöllä alkaa olla selkeät uni- ja valveillaolovaiheet". Voisko joku kertoa tuolle pirpanallekin, että välillä saa toki nukkua
Jatkuvaa kuplintaa, hölskyntää, heiluntaa, tökkimistä. Ihanaahan se vain on.
Etkös ollutkin sinä, joka sanoi ei Manducalle?
Mä olin aluksi ihan samaa mieltä, mutta rupesin miettimään asiaa tossa yks päivä, ja tajusin miten kätevä se on koirien kanssa ulkoillessa & treenatessa + muuten liikkuessa. Kaduilla ja kujillahan vaunujen kanssa vielä kulkee, mutta mä liikun koirien kanssa mielellään esim. metsässä niin että ne saa olla vapaana. Kuvittelen pystyväni myös treenaamaan noiden kanssa lenkkien lomassa vähän, kun on molemmat kädet vapaana.
Hevoshommia kun myös teen, niin uskoisin ton toimivan myös tallilla... Osaisko joku sanoa, onnistuuko tallihommat vauva repussa kiikkuen?
Knox, mäkin kyllä olen halailevaa sorttia, mutta haluan päättää itse ketkä lähelle tulee. En osaa edes selittää miksi se lääppiminen ärsyttää niin paljon. Kuten joku muukin sanoi, sellasen kevyen koskemisen tms. vielä sietäis, mutta muutama on tullut ihan kunnolla, tunnustelemaan, hieromaan ja painelemaan. Ehkä kaikkein eniten mua häiritsee se ajatus tungettelevuudesta, ei niinkään itse toiminta. Voisivat ihmiset edes kysyä, eikä käydä suoraan kiinni
Mä olen kuullu
Buranasta ja kumppaneista vaan sitä vanhaa ohjetta, eli ei raskausaikana.
Tiinu85, leviäminen huolestuttaa täälläkin, enkä ole vielä toistaiseksi saanut itseäni tarpeeksi niskasta kiinni tehdäkseni asialle jotain... Itsekurin saapumista odotellessa siis...
Ihanaa, joku on jo saanut pakkausen! Mä olen vaan joka päivä unohtanut viedä Kelaan sen todistuksen, hakemus tehtiin netissä viime viikolla.
Onnea taas kaikille hyvistä
ultrakuulumisista!
Tällä kertaa ei ihme kyllä ole hirveästi omaa avautumista. Meillä alkaa parin viikon päästä muutto, en malta odottaa! Nyt pitäis tehdä hankintoja ja saada remppasuunnitelmat lyötyä lukkoon. Pakkaamista oon jo aloitellu, mutta vasta ihan vähän.
Nyt hetkeksi jalat ylös, ja sitten koiria aktivoimaan!
Sillis ja ipana
23 tasan:heart: