Heippa taas, tosi kiva ilma tuolla!
Supistuksista oli ollut puhetta. Mulla niitä on ollut jonkin verran aika kauan jo, en nyt kyllä tarkkaan muista millä viikolla alkoivat. On ollut täysin kivuttomia, vähän tukalan tuntuisia ja sitten kerran niitä kipeitä, joiden vuoksi käväisin ä.polillakin. Neuvolassa & lääkärissä sanottiin, ettei oikeasti kivuliaat supistelut kuulu missän nimessä vielä tähän vaiheeseen raskautta, eikä niitä saisi tulla. Pitää siis ottaa rauhassa ja höllätä heti tahtia jos noita ilmenee. Näyttäytymässä lääkärilläkin on kuulemma hyvä käydä jos kipuja tuntuu. Nimenomaan painottivat sitä, että kipeitä supistuksia pitäisi "ennaltaehkäistä", eikä niitä haluta vielä tässä vaiheessa
Mäkin olen nyt miettinyt noita
matkarattaita, ne olis varmasti tosi hyvät jo ihan kauppareissuillakin, muista shoppausreissuista puhumattakaan...
Voi että
Knox noita miehesi isän kommentteja
Kyllä tollasista vois jo herkempi loukkaantua ja saada ihan kunnolla pahan mielen, vaikka kuinka olis hyvällä tarkoitettu.
Mulle kommentoitiin tänään, etten näytä enää siltä, kuin olisin
pelkästään läski, vaan ihan oikea raskausmaha on kuulemma tullut. Oli aika mielenkiintoinen kommentti puolitutun suusta... Lisäsi vielä, että muutama viikko sitten olin kuulemma vain sen näköinen että olisin lihonnut. Onneksi ei ollut osunut pahimman kriiseilypäivän kohdalle nuo kommentit, olis saattaneet vähän jo kirpaista vaikkei mitään ilkeää noissa kai ollutkaan. Mä en tosiaan ole mikään herkkis, vaan ennemminkin tulen tosi huonolle tuulelle ajattelemattomista heitoista, ja täytyy ihan tsempata ettei heitä takaisin mitään tyhmää. En halua kuitenkaan kenenkään mieltä pahoittaa, kun yleensä ikäviltäkin tuntuvat heitot on lähinnä ajattelemattomuutta tai ihan positiivisella fiiliksellä sanottu...
Sukkasillaan, hyvä jos nyt ei mistään vakavasta ole kyse. Mä olen tän raskauden kanssa toteuttanut linjaa "parempi katsoa kuin katua", soitan siis tosi herkästi neuvolaan tai lääkäriin jos jotain epäilyttävää tuntuu. Oon varmaan liian hysteerinen, mutta osa musta pelkää edelleen, että jotain sattuu ja yritän tehdä kaikkeni ettei niin kävisi.
Mies on ollut aivan ihana ja täydellinen. Tekee kotitöitä ja hoitelee jopa koiria omatoimisesti. Hieroo, silittelee, halailee ja on muutenkin mukana jutussa
Tuntuu vielä tekevän asiat mielellään ja vaikuttaa onnelliselta, mikä on tietysti kaikkein tärkeintä. On muuten totta, että toi vatsan positiivinen kommentointi tuntuu erityisen hyvältä
Hjannah, mulla on tuntunut jonkun verran tota painetta. Nykyään aamuisin on selkä ja rinta just kylkiluiden kohdalta kipeät, mistäköhän mahtaa johtua? Ovat tavallaan sellaisia "jumisen" tuntuisia, mutta fiilis menee ohi kun hengittelee syvään hetken ja vähän venyttelee.
Ruokavaliosta, me ei periaatteessa olla millään vähähiilarisella, mutta yritetään katsoa mitä syödään kuitenkin. Pastan & valkoisten jauhojen tilalle kasviksia jne. Samaan tyyliin siis kuin
Mommysmonsters. Voisitko muuten vinkata, mistä löytyy hyvät ohjeet tuohon rd-ruokavalioon?
Cappuccino, mulla on ihan samanlaiset kokemukset tosta puhelinpäivystyksen kohtelusta, sama homma oli Jorvissa. Toivottavasti sun fiilikset on kuitenkin jo paremmat
Nyt täytyy painaa tuonne räntään koirien kanssa. Hauskaa päivää kelistä huolimatta!
Sillis ja pikku-Silakka 23+2