Huomenia!
Synnytyksistä olen palautunut hyvin. Ekasta jouduttiin tekemään eppari ja silloin meni vajaa kaks viikkoa, niin pystyi täysin normaaliin elämään myös makkarin puolella. Toisesta ei tullut tikkejä lainkaan ja sen viikon verran lähinnä jälkivuodon vuoksi odoteltiin. Lenkillä kävin reippaasti jo seuraavana päivänä, eikä tuntunut yhtään pahalta. Aika nopeasti siis molemmista.
Masu Mä jotenkin ymmärrän, että jotkut heltyvät sitä taputtelemaan, eikä asia häiritse yhtään. Yllätyin, kuinka moni täällä koki häiritseväksi. Mä olen kyllä muutekin tällaista halaavaa tyyppiä, tulee usein tervehdittyä halaamalla, joten ehkä minulle ei ole niin tärkeä se oma tila.
Meillä tuo
uroskoira on kyllä selkeästi muuttunut raskauden myötä. Tuntuu, että se pitää nyt huolta tästä mun henk. koht. tilasta
. Asettuu ihan selvästi minun ja muun maailman väliin ja jos vähänkin säikähdän on heti valppaana tarkkailemassa ympäristöä. Se kun on tälläistä vahvasti puolustusviettistä terrierirotua, niin selvästi vahvistunut tämä piirre. Ajattelen sen olevan aika luontaista koiralle, joten suvaitsen hieman enemmän nyt tuota vahtaamista. Edellinen koira ainakin lakkasi tuon hetki synnytyksen jälkeen ja samoin uskon menevän nytkin. Tuohan se itsellekin turvaa =).
Onko kukaan muu kuullut tuosta
ibuprofeiinista mistään. Apteekissa sanoivat, että suositukset olisivat nyt tosiaan muuttuneet niin, että 2 ensimmäistä kolmannesta saisi käyttää... Enpä silti ole uskaltanut, ajattelin nyt ke kysellä neuvolasta, jos muistan...
Ipana pitää kauheaa vauhtia yllä nyt jo n. parin tunnin välein yötä päivää. Tutuu potkut ihan selkeinä muksahduksina ja kuperkeikkaa heittää myös. Olipa eilen ensimmäinen tuntuva hikkakin
. Edellistä odottaessa sanottiin neuvolassa, että sitten kun liikkeet tuntuvat suht säännöllisesti on hyvä alkaa niitä tarkkailemaankin.
Maistuu viinirypäleet, mansikat, vadelmakiisseli, kananmuna, raejuusto, ruisleipä
Hankintoja Hoitopöytä, sitteri, lämpöpussi, vaatteita. Puuttuu vaunut, kaukalo, pinnasänky, lisää vaatteita... Ainakin...
Knox ja Papu 19+4