Hakutulokset

  1. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Iit84: Teilläkin uusperhe, onko ollut pitkään? Meillä myös ja aika tuorekin vielä, kun toukokuusta asti asuttu yksissä. Tai siis miehen poika ei asu meillä. On tässä niin paljon ristiriitaisia tunteita, että jos oisin kaikista näistä tiennyt, niin en tiedä olisinko tähän leikkiin lähtenyt. Mutta...
  2. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Ruokahysteriasta sen verran, että mä olin esikoisen kanssa aika tarkka. Ja kaikessa muussakin tein "kirjojen mukaan". Kuopuksen odotusaikaan vähät välitin noista ruokaohjeista, ainakin mätiä vedin onnellisena ja muutenkin otin rennosti. Siihen ehkä vaikutti, että odotin yksin ja ajattelin, että...
  3. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Toki voit syödä Lena- juustoja kuumennettuna :)
  4. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Voimia Anulle vielä tätäkin kautta! Tuo veriryhmä minuakin mietityttää, kun olen veriryhmältäni A-. Mulla oli kesällä se kohdunulkoinen ja ensin luultiin, että mulla on ihan vain keskenmeno kun ultraamalla ei näkynyt mitään. Sitten sain sen piikin. Seuraavana päivänä hakeuduin takaisin...
  5. Tiimarinvihko

    Miksi lapsella ei saisi olla etunimenä pitkää nimeä? Miksi sitä päivitellään niin kamalasti?

    Mä en jaksa ymmärtää sitä miksi jotkut ihmiset eivät vielä aikuisiälläkään ymmärrä että toinen etunimi on oikea nimi siinä missä ensimmäinenkin. Ja toinen etunimi voi siis olla myös kutsumanimi. Mulle ihmetellään yhä edelleen miksi mua kutsutaan "väärällä" nimellä ja sanotaan että ensimmäinen...
  6. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Anu84: Onko sulla kipuja? Jostain neuvolasta eilen saamastani lehtisestä luin, että kohtu kiinnittyy tms. ja näillä viikoilla kun itse olen (8+3 tjs) voisi tulla tiputteluvuotoa. Mutta hyytymät ja klöntit kuulostaa kyllä pelottavalta.. oliko se klöntti siis ihan tumma punainen? Mee nyt ihmeessä...
  7. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa! Valitsin sitten eilen ravintolareissulla pastaa ja lammaspyöryköitä ja kumpikaan ei kyllä maistunut miltään. Pasta ravintolassa on kyllä AINA ollut pettymys, mutta tuntui ettei pihvikään oikein uppoa. Nyt olen lähdössä ensimmäiseen neuvolaan :).. Sori tällasta omaa napaa vaan.. :p
  8. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Mies haluaa viedä mut tänään syömään kun on oltu tässä vähän kireinä toisillemme muutaman päivän.. saapa nähdä löytyykö ko. ravintolan menusta mitään mikä menis alas :D
  9. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    iit84 Mä uskoisin, että ne leivänpäällisjuustot on tehty pastöroidusta maidosta, vaikka siinä lukisi vaan maito. Pelkästään maito luki myös esim. pohjanpoika sulatejuustossa, joka on valmistettu Suomessa, joten oletan että on tehty pastöroidusta maidosta. En kyllä ihan varmaksi tiedä ja...
  10. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    iit84 Lukiko niissä ihan, että tehty nimenomaan pastöroimattomasta maidosta? Luulis että normaali leivänpäällisjuustot olis tosiaan tehty pastöroidusta. Fetasta en olisi niin varma. Mä onneks suosin suomalaisia tuotteita ja oon siis vetänyt sulatejuustoja ja muita hyvällä omallatunnolla kun ne...
  11. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Huomenta! Noista tyttö-/poikaoloista.. Mut esikoisen aikaan saatiin luulemaan, että meille tulee poika, koska KAIKILLA mun kavereilla ja sukulaisilla oli poikaolo ja mun vatsa oli kuulemma niin selkeästi poikavatsa. Mulla ei ollut mitään oloa, mutta ajattelin ettei kaikki voi olla väärässä...
  12. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Voimia Jiiii :( Mun unet on ollut melko tavallisia. Viime yönä tosin näin unta jostain hippien luomasta keski-aikaisesta kylästä keskellä kaupunkia. Siellä oli mun oppaana sellainen rastatukkainen poika.. hassua koska olen itse ollut hippityylinen nuorempana ja ne ajat on pitkälti jäänyt...
  13. Tiimarinvihko

    Nyt mä järkytän teitä (kuva)

    Mäkin varmaan lähtisin vaan.. mua pelottais, että kroppa ei kestä, jos olis tommosta turvotusta.. Menettäisin kotona mielenterveyteni ainakin..
  14. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Huoh, nyt masentaa. Mies ei tunnu ymmärtävän tätä väsymystä, vaan on jokseenkin tympääntynyt sekaiseen kotiimme. Mä itsekin olen tympääntynyt ja pettynyt itseeni, niin toivoisin häneltä vähän ymmärrystä, mutta sen sijaan saan kettuilua ja jonkin sorttista nalkutusta osakseni. Te muut...
  15. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa! Täällä edelleen aivan järkky väsymys.. mua pelottaa miten jaksan ensiviikon, kun on tavallista enempi töitä. Öklötys jatkuu myös eikä oikein muu tunnu menevän alas kuin omppumehu. Mies onneks osti kolmen litran hanapakkauksen ihanaa tuorepuristettua omppumehua :D. Nyt se meinas tulla...
  16. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Moi! Tuplakohtu kuulosti hurjalta! Täällä varmaan sitten pääsee sivistämäänkin itseään, kun saa tietää että millaisia toimia se sitten aiheuttaa :) Hiusten värjäämisestä.. Olen jo hyvän tovin ollut omalla värilläni, joten niin myös raskausajan, mitä pidän kyllä tosi hyvänä asiana...
  17. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Heippa! Täällä väsymys vaan jatkuu. Kämppä on niin karseessa kunnossa, että tekis mieli itkeä. Toivottavasti toi mies ymmärtäisi olla vähän avuksi kotihommissa. Yleensä se olen minä, joka täällä siivoaa. Mies laittelee sitten ruokaa, jos sattuu olemaan siihen aikaan kotona. Sellanen työnjako...
  18. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Tosta dopplerista vielä, niin muistan kun neuvolatädin kanssa juteltiin kuopuksen odotusaikana siitä että kotona maallikon voi olla vaikeaa erottaa mikä on napasuonen syke ja mikä vauvan syke.. Mä en sitten tiedä, kun en ole kotidoppleria koskaan käyttänyt..
  19. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Juu, kyllä mä olen ainakin juustonaksuja syönyt aikaisemmissa raskauksissakin hyvillä mielin. Samoiten esim. hampurilaisia cheddarilla mäkkärissä ja hesessä.
  20. Tiimarinvihko

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

    Huomenta! Teki mieli ottaa kantaa ruoka-asioihin. Mullakin mielitekoina on aika hiilaripitoiset ruuat, tai en nyt sanois että mielitekona, vaan ennemminkin niin että liha ei meinaa upota lainkaan. Normaalisti tykkään paljonkin lihasta ja syödään täysjyvätuotteita. Nyt on tullut osteltua...

Yhteistyössä