Lokakuun Onnenmurut 2012 *Maaliskuussa*

Heips!

Tervetuloa kaikille uusille!

Itse olen niin väsynyt, että lueskelen vain teidän tekstejä, mutta oma pää lyö tyhjää.

Tänään oli ultraus aamulla ja kaikki on hyvin. Siellä pienen sydän sykki :heart: Viikkoja oli yksi vähemmän. Seuraava eli tämä ensimmäinen virallinen nt-ultra olisi 3,5 viikon päästä.

Oma olo on ehkä helpompi kunhan vain muistaa syödä tarpeeksi usein. Väsymys on kova, muuten kaikki hyvin.

Tsemiä kaikille!

Tiina & Hippu rv 8+3 LA 13.10
 
Jipsu, voimia! :hug: Pelottaa varmasti, mutta tosi hyvä, että tarkistavat tilanteesi. Kipuilu voi hyvin olla vauvaa liittymätöntä, jonka saavat hoidettua nätisti kuntoon...

ikiäiti: Tuota epävarmuutta on liikkeellä täälläkin, tiedä sitten milloin helpottaa... rakenneultran jälkeen (alan taipua jo siihen, ettei helpota nt-ultrankaan jälkeen vaikka sykkeet löytyisi ja turvotukset olisi ok)? Noilla sun viikoillahan voi etominen jo alkaa hellittää... toivotaan näin. Kysäsepä onko nevolassa ultraa? Kaikki th:t eivät ehkä osaa sitä käyttää, mutta jos ompi voisiko joku nopeasti vilkaista...

Mukavia ultrakuulumisia tullut! ? Aina oppii uutta tuplakohtujakin on... :)

Värjäyksestä... en värjää, mutta enpä värjää muutenkaan, joten ei muutosta normaalin käytäntöön. :)

).( Paksusti voidaan, vaikka etoo julmetusti... farkut sain hädin tuskin kiinni tänään. Pitänee mennä ostamaan mammapökät. Yöhikoilua ja yöllä kertaalleen joudun wc:ssä vierailemaan. Pinna on toooooosi lyhyt! Perjantaina eka neuvola ja ensi viikolla kontrolliultra...


unelma kolme & papunen 8+0 *poks* :)
 
Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista, onneksi niin moni on saanut hyviä uutisia! =) Oikein jännittää kaikkien puolesta =)

Täälläkin tuntuu kuin oireet olis vähän vähentyneet, ei okseta enää niin paljoa eikä oo tullu ylös hetkeen mitään, mutta hajuaisti on selvästi vahvempi, kaikenlaiset tuoksut tunkeutuvat nenään (etenkin ruoka!) ja ne tekevät pahaa, saavat sellaisen yökötysolon aikaan. Muuten on satunnaista jomotusta mahassa, mutta aika vähältä nämä oireet tällä hetkellä tuntuvat aiempiin verrattuna. Niin ja tissit ovat edelleen julmetun kipeät, etenkin iltaisin kun ottaa rintsikat nukkumaan mennessä pois, niin johan saa huutaa hoosiannaa :D

Hiuksia värjään normaalisti noin kerran kuussa, ei oikein ole sitä mahdollisuutta, että olisin värjäämättä kun tyvikasvu on tuon kuukauden aikana jo niin järkyttävä :D Ehkä pitäisi keksiä väriin joku muutos ettei se näy niin selvästi, niin voisi hieman harventaa tuota värjäämisväliä vielä. Olen myös kuullut, että hiuksia voi värjätä raskauden aikana kunhan ei tee sitä viikottain.

Viikon päästä neuvola, niin se aika vaan kuluu vaikka tuntui hetki sitten, että siihen on niin pitkä aika vielä. Josko sitten pääsisi ar-ultraan myös pikkuhiljaa.

minbebis 6 + 1
 
ail
Pikaiset terveiset taas tiputuksesta.Tällä keertaa ihan yön yli osastolla.Siellä oli paljon itkeviä vauvoja ja tuntuu kaukaiselta ajatella että itselläkin olisi vielä nyytti sylissä.Nyt pönttöä halailemaan

ail ja saaga 7+1
 
Moikka !

Facebookissa jo kerroinki, mutta kun kaikki ei oo siellä, nii täytyy täälläkin kertoo hyvät uutiset :) Eli tänää käyty neuvolassa. Niitä näitä juteltiin ja sit tuli puhetta jotain vauvan sykkeestä ja neuvolatäti sit sano mulle et haluanko että kokeillaan dopplerilla sykkeitä. Vastasin ihan innoissani että TOTTA KAI! Varoitteli kyllä mua, että äänet ei välttämättä kuulu ja en saa sit pelästyä. Eka vaan kuulu istukan ääni ja sykkeen sai näkyviin. Vähän ajan päästä ku yritti ja yritti ettiä hyvää kohtaa, nii alko pikkusen sydän pampattaa :) Melkein tuli itku. Miten ihanaa voikaan olla. Nyt tää mamma on täällä ihan innoissaan ja kuulee vieläkin ne pampatukset pään sisällä :) Huomenna aattelin mennä aamulla verikokeisiin ja sit varailla heti aikaa nt-ultaan :)

Janzku & pikkune 9+3
 
  • Tykkää
Reactions: Pakkastyttö :)
Moikka kaikille! Monta päivää on vierähtänyt vain seuraillessa tekstejä ku en oo jaksanu kirjotella.

Tosi mahtavaa et moni on saanut taas hyviä kuulumisia ultrasta!

Hiusten värjäyksestä Itelläkin on kampaaja varattuna parin viikon päähän ja aion kyllä värjätä hiukset. Eipä niitä tuu kun 2-3 kk välein värjäiltyä niin en usko et vaikuttaa mitenkään muruseen. Neuvolassa kätilö kyllä sanoi et kannattaa kuulemma mainita kampaajalle raskaudesta ku muuttaa hiuksia jotenkin??Mun mielestä kuulosti oudolta enkä usko et mainitsen asiasta, koska viikkoja olisi tuolloin kasassa 11 eikä nt-ultraa ole vielä tehty.

vatsakivuista Mulla oli positiivisen testin jälkeen 1-2 ekaa viikkoa jatkuvaa menkkamaista kipuilua, jonka jälkeen silloin tällöin kipuilua vain toisella puolella. Varhaisultrassa gyne sanoi, et toispuoleinen kipu voi johtua kystasta, joka jää siis sinne puolelle munasarjoja, josta hedelmöittynyt munasolu on irronnut. Läheskään aina ei kyse ole onneksi mistään vakavasta.

Tänään poksuu 9+0 ja "enää" 3,5 viikkoa nt-ultraan. Kyllä se varmaan aika nopeeta aika menee vaikka vielä tuntuu pitkältä ajalta. Meillä on sopivasti kaveriporukan sisällä myös kihlajaiset ultraa seuraavana päivänä eli viimeistään siellä pääsee sitten toivottavasti kertomaan kivoja uutisia kolmelle muulle odottavalle kaverille ;)

Apina25 ja tiitti 9+0
 
Iltaa,

Täyty nyt tulla heti ilmottamaan. Eli sairaalassa on istuttu 6h. Pissanäytteet otettu kahteen kertaan ja lisäks verikokeet taas, vaik just eilen otettiin. Juu eri asioitahan niist katottii mut silti. Tarpeeks on ny pistelty vaihteeks.
Mut siis noin viiden tunnin odotuksen jälkeen mut kirjattiin naistentautien osastolle ja siel lääkäri sit tarkisteli. Ultraskin ja raskaus oli onneks kohdunsisänen. Ja siellä se pieni sydän sykki.<3 Vastas viikkoja 6+3 vaik lääkäri sano et aika vaikee näin alus mitata. Eli yhteenvetona vauvalla pitäs kaikki olla hyvin, mut kipuihin ei löydetty mitään järkevää syytä. Soittelevat vielä jos näytteistä löytyy jotain.

Tunnen itteni ihan ylidramaattiseks, mut kipee mä oon vieläki. Katotaan nyt.
Kiitos tsempeistä. :)

Jipsu & Pömppis 6+3
 
  • Tykkää
Reactions: Pakkastyttö :)
Jipsu ihanaa että kaikki on hyvin! :flower: Etkä sä ole ylidramaattinen, tuollaista kipuilua ei pidä sivuuttaa. Aina on hyvä tutkia mikä on, ja saitpahan nähä vaavin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei ail, kurjaa että olet taas joutunut sairaalaan! :/

Onneksi pääsit Jipsu tutkimuksiin, ja toivottavasti kipujen syykin löytyy!

Pää on niin tyhjä ajatuksista että ihan humisee! :D Odotan vaan innolla paniikissa sitä huomista kontrolliultraa, ehkä sen jälkeen on enemmän asiaakin! Joten palaan huomenissa, kohta otan suunnaksi sängyn!

-Minki ja ylläri-
 
pakkastytölle onnea ihanista ultrakuulumisista!

lena-
harmi, että neuvola aika peruuntui :(

jipsu: hyvä kun tutkivat! Toivotaan ettei löydy mitään vakavaa.

Täällä myös iloisia uutisia tältä päivältä. Olin toista kertaa jo neuvolassa, tänään oli vuorossa lääkärikäynti. Muutoin oli niitä ja näitä, mut kuultiin ne maaaaaaagiset sydänäänet :heart: Nyt täälläkin odotellaan sitten kahden viikon päässä siintävää np-ultraa. Mut kyl nuo sydänäänet vaan tuo varmuutta, että joku siellä on.

VÄSYMYS ON VALTAVAA!!! Iltapäivät töissä on ihan tuskaa.

nalle_puh rv 10+0
 
  • Tykkää
Reactions: Pakkastyttö :)
IMN
Pikapikakirjotus että ehtii nukkumaanki :)

Huomenna eka neuvola puoli yheltä, sen jälkeen mökkeilemään joten saattaa mennä viikonloppuun ennen ku ehin kertoo kuulumiset neuvolasta. Ja voi, alle viikko siihen tokaan ar-ultraan :) Neuvolaa en jaksa ees jännittää ku tiiän että se on vaan sitä lässynlässynläätä koko käynti :D

Uusi himo on ilmestynyt, hapankorput! Voisin vetää koko laatikollisen kerralla.

Tosiaan pikakirjotus, nyt alkaa silmät luppasta :D

IMN & Tuutikki 8+1
 
Moi!

Tuplakohtu kuulosti hurjalta! Täällä varmaan sitten pääsee sivistämäänkin itseään, kun saa tietää että millaisia toimia se sitten aiheuttaa :)

Hiusten värjäämisestä.. Olen jo hyvän tovin ollut omalla värilläni, joten niin myös raskausajan, mitä pidän kyllä tosi hyvänä asiana. Esikoisen odotusaikaan taisin värjätä pariin otteeseen.

Tuntuu vaikealta keksiä hirveästi mitään kirjoiteltavaa, mutta kuitenkin tekee mieli ottaa joihin yksittäisiin juttuihin kantaa.. joten älkää välittäkö näistä mun tökerön lyhyistä viesteistä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Ann-ie
Ihana lukea,että teillä on mennyt hyvin neuvolat ja ultrat.
Mä kävin tänään aamusta verikokeissa ja päivällä ä-polilta soitettiin ja sain ajan ensi viikon tiistaille. Eli se on sitten se ensimmäinen kunnallisen järjestämä ultratutkimus. Vähän alkoi heti jo jännittämään,että vieläkö on molemmat pysynyt matkassa mukana.
Tänään on ollut ihan kohtuullisen hyvä päivä oireiden suhteen. Väsymystä on aikalailla ilmassa. Pitäisi vain muistaa levätä aina kun ehtii,mutta olen niin huono pysymään aloillani.
Tänään saimme jo hieman positiivisia uutisia asuntoasioista. Huomenna pitäisi saada varmuus siitä,että saamme varmasti sen asunnon, jonka haluamme. Odotetaan täällä puhelinsoittoa sormet ja varpaat ristissä.
Mies oli ollut ihana ja varannut meille viikonlopuksi yön spa-hotellissa ja miniristeilyn Tukholmaan. Ihana saada muuta ajateltavaa,ennen ensi viikon ultraa ja mahdollista muuttoa. Jotenkin nämä viimiset kaksi viikkoa ovat olleet tosi rankkoja kaiken pahan olon ja muidenkin avonaisten asioiden suhteen.
Ihmettelin eilen neuvolassa,että mistäköhän se th keksi heittää meille uudeksi viikoiksi 10+3. Minun laskujen mukaan 10viikko menisi rikki vasta tämän viikon torstaina. Kun ei me neuvolassa kuunneltu mitään ääniä eikä ultrattu,niin ihmettelen viikkojen muodostumista. Mutta ehkä sekin asia selviytyy siellä ultrassa.
Nyt tämä kömpii sänkyyn lepäilemään :)

Jumppapallo ja tuplat 10+4
 
ompas tänne kirjoitettu ja uusiakin odottavia tullut!
Täällä on viimeiset pari päivää lähtenyt aika tahmoen käyntiin- nyt melkein kaipaan sitä oireettomuutta. Pahoinvointi on täällä ja kestää voimakkaana puolillepäivin. Myös vatsan turvotus on aika muhkeaa, iltaisin näytän kuin viikkoja olis kasassa 10 enemmän. Muutapa ei olekaan, mutta tämä olo ja oksentaminen onkin ihan tarpeeksi...kiva hoitaa tuota taaperoa, kun tuntuu ettei omat tolpat kanna kokoaikaa. Väsymys tuntuu myös ihan pohjattomalta: eilen oli lähellä etten nukahtanut rattiin, muutenkin torkahdan helposti vaikka istualleen jos siihen tilaisuus tulee. Joten myötätuntoinen pöntönhalaus täältä muille pahoinvoiville( ail varsinkin, koeta kestää).
Ihmettelen kyllä miten erilaisia jo omatkin raskaudet voivat olla. Kaksi ekaa raskautta meni aika oireettomasti, ainoastaan rinnat kipeytyi alussa- muuten olo oli mitä mainioin koko raskauden ajan. Tämä odotus on nyt sitten päinvastainen.No, sentään jokin oire, keskenmennneen raskauden vähäisetkin oireet loppui kuin seinään viikko ennen vuotoa.

Ann-ie
,tuo tuplakohtulöydös on vinkeä! Toivottavasti raskaus sujuu kutenkin hyvin! Ihan uteliaisuuttani kysyn, kärsitkö kuukautisistakin tuplasti, siis vuodatko paljon? Itsellani on myös omituisuus vähän sinne päin, oma kohtuni on osittain väliseinäinen, eli käytännössä sydämen muotoinen. Asia huomattiin ensimmäisessä synnytyksessä, kun päädyttiin sektioon. Minusta on jotenkin ihana ajatus että lapsi kasvaa sydämen sisällä:heart: Käytännössä ainut asia josta sen itse huomaan(nyt kun tiedän asiaa miettiä), oli juuri raskauksien aikana:loppumetreillä lapset oli "jumissa" vain toiseen puoliskoon päin, eli potkivat aina vain toiseen kylkeen.

Mullakin olisi huomenna eka neuvola, mitä nyt en sen enempi innolla odota. Sydänääniä tuskin pääsen kuulemaan(8+0 ja vanha romudoppler), joten tiedän että luvassa on vain tylsä pino (osa turhanpäiväisiäkin?) papereita. Periatteessa ainut itseäni hyödyttävä asia neuvolasta tässä vaiheessa on ultra-aika ja ne seulonnat. Tietysti saan myös kehotuksen liikkua enemmän ja syödä vähemmän. Kiloja on nyt 7 enemmän kun toista odottaessani:eek:pitää yrittää ettei paino nousisi juurikaan tässä odotuksessa...mistähän saisin hankittua itsehilintää, kun tuo herkkuperseukkoni kantaa suklaata ja muuta namia kotiin?


ruuvih ja vauva 7+6
 
Kiva kuulla taas hyviä ultra- ja sydänäänikuulumisia =) Tsemppiä Minkille tämänpäiväiseen ultraan!

Jumppapallo millä olet itse laskenut noita viikkojasi? Katso netistä muutamalla raskauslaskurilla mitä ne antavat viikoiksi. Ehkä oletkin niin jo tehnyt =) Tai sitten kysy siltä th:lta mistä se saa nuo viikot jos itse et saa samaa.

Jos kierron pituus on normaali 28 päivää ja kierto säännöllinen, niin ei mun mielestä siinä voi kauheita heittoja olla. Eri asia sitten jos kierron pituus vaihtelee ja on epäsäännöllinen. Ultralla näkee sitten todellisen tilanteen, voihan hedelmöittyminen olla tapahtunut luultua aikaisemmin tai myöhemmin, mutta tässä ei tietääkseni ollut ultrattu vielä?
 
Harmi Ail ja Jipsu että olette joutuneet käymään lääkärin kautta mutta josko se siitä <3 Parempihan se on hakea apua kun sitä tarvitsee!

Viime yö meni kyllä ihan harakoille. Heräsin kahden jälkeen siihen kun potutti miehen rahankäyttö niin peevelisti, ettei unikaan tullut. Se mokoma kun ottaa vaan velkaa velan päälle ja samalla naureskelee että "vähänkö säälittävää että joku ottaa pikavipin että voi ostaa pinnasängyn" ja meillä on tilanne kyllä ihan sama. Laina vaan on pankista. Olen tyhmä vielä lainannut hänelle rahaa itsekin aika paljon. Prkl. Syö naista nin että sarvet kasvaa päähän. Mutta minkäs teet.

Huh, onneksi sain jupistua asiast aamulla ja avauduttua täällä, josko tämä olo vähän laantuisi. Mutta positiivinen asia - ketuttaa niin paljon ettei okseta!

Anime ja masuasukki 8 + 3
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!:heart:

Ailille ja Jipsulle tsemppihalit:hug: Hyvä että olette päässeet hoitoon.


Liikunnasta: olen huomannut että liikunta tekee jo aika pahaa vaikka viikolla 10 vasta menossa. Olin ajatellut että kevyesti jaksan pysyä menossa(sali, jumpat.yms) mukana lähes puoleen väliin asti mutta jo nyt alkaa kunto loppua!!:O Keuhkot ovat ihan puhki jo ekan puolen tunnin jälkeen ja sydän jyskyttää rinnassa. Puhumattakaan siitä että alavatsa on kipeä ja raskas ja illemmalla yleensä tuntuu jos jonkinmoista vihlontaakin. Liikunta jota harrastan on ihan kevyttä sykettä nostattavaa, ei millään lailla repivää tai äkkitempoista, harmittaa jos pitää jo näin alussa alkaa miettimään muita vaihtoehtoja kunnon ylläpitämiseen. Onko täällä ketään jolla olisi hyviä ohjeita tai vinkkejä raskauden ajan sisäliikuntaan??:)Edelisessä raskaudessa en liikkunut ollenkaan mutta loppumetreillä puhkesikin sitten diabetes ja kilojakin tuli mukavasti 19 kg:LOL:

Mä en varmaan pysyisi järjissäni ilman tuota kotidoppleria. Heti kun tulee epäilyttäviä tuntemuksia vatsaan tai oireet joko vähenevät tai tulee jotain muuta erikoista tuntemusta, tulee pelko että kesken on mennyt tms. Sitten on pakko mielenrauhan säilyttämiseksi kuunnella sydänäänet :ashamed: No onneksi ne on kuuluneet vielä:LOL:

Jensar kera asukin 9+5
 
Moikka taas kaikille!

Minäkin taustalla ahkerasti seurailen, harvemmin vain saan kirjoitetuksi. On niin ihana lukea teidän muiden neuvolakäynneistä omaa odotellessa! (Oma on siis VASTA 19.3 ja lääkäri 27.3) Odottaminen on tuskallista! Harmittaa teidän puolesta, joilla on ollut kipuja ja kamalaa pahoinvointia, mutta tämä asia taitaa olla niin iso ja ihana, että sen pikkuisen tuhisijan vuoksi kestää mitä vain! :)

Itselläni on ollut jotenkin epävarmaolo. Edellisessä raskaudessa oli koko ajan sellainen olo, että kaikki vain menee hyvin, nyt jotenkin oon epävarmempi. Siksikin on kamalaa oottaa ekaa ultraa vielä monta viikkoa. Liikunnasta Olen aina liikkunut paljon ja ekassa raskaudessakin liikuin ihan loppuun asti. Pumpissa kävin viimeisen kerran viikolla 33, salilla ja hiihtämässä vielä viikkoa ennen synnytystä. Hiihtämässä kävin pari viikkoa synnytyksen jälkeen ensimmäisen kerran. Olen aivan varma, että hyvä yleiskunto auttoi raskauden aikana, synnytyksessä (kun ponnistusvaihekin kesti 1,5 tuntia) ja palautumisessa.

Toivottavasti Jumppapallon asuntoasiat järjestyvät! Voin samaistua, sillä ostimme oman asunnon marraskuussa ja se on jännittävää aikaa! :)

Ihania kevätpäiviä kaikille! Ja hyviä vointeja!
 
Täällä yksi taustailija myös. Omassa olossa on sen verran kestämistä että iltaisin kun olisi aikaa olla koneella, ei löydy sitten virtaa ja voimia tehdä yhtikäs mitään. En siis pysty kaikkiin kommentoimaan kun ei päässä pysy ajatukset muistissa kahta minuuttia kauempaa...


Ensimmäinen neuvola oli eilen 9+0 kunniaksi ja eipä siellä mitään kovin uutta tullut. Lääkäriajankin sain jo huhtikuun puoleenväliin, jolloin pitäisi ne sydänäänetkin kuulua. Ja sitä ennen tietty np-ultra synnytyssairaalassa.

Ja tällä kertaa päädyttiin Naistenklinikkaan synnärinä kun edellisellä kerralla kokeiltiin Kättäriä ja traumathan siitä jäi :( Synnytyksen jälkeinen aika oli mulle niin rankka kokemus, että piti sitä yllättäen vähän itkeä eilen neuvolassa. Olin itsekin tosi ällistynyt reaktiostani : / Kätilö myös varoitteli, että toisen synnytyksessä aika puoliintuu eli odotettavissa olisi tosi pikainen reissu. Ensimmäinen kesti 4h ekasta supistuksesta joten taitaa olla teltan pystytys synnärin pihalle edessä lokakuussa...Enhän mä muuten sinne ehdi mitenkään! Henkisesti olen jo varautunut siihen, että mies ei välttämättä ehdi myöskään mukaan koska esikolle ei välttämättä saada tuolla varoitusajalla hoitajaa - varsinkaan jos lähtö tulee yöllä.

Oma olo on siis aika hankala. Housut kiristää, väsyttää, etoo&oksettaa, pinna on millin mittainen ja esikoiselle ärähtelen ihan olemattomista syistä. Tällä hetkellä on kyllä tosi huono äiti-olo :( Tällä viikolla miehellä on vielä iltatöitä, joten olen esikon kanssa kahdelleen. Dvd:t pyörii illalla ahkerasti kun äiti makaa reporankana sohvalla oksennusta pidätellen...No, ehkäpä tästä ei hurjan suuria traumoja tule kenellekään.
 
Anime Täällä yksi joka voi samaistua sun ongelmaan! Edellinen mies oli juuri samanlainen, minkäänlaista järkeä rahankäytössä ei ollut ja sehän kostautuikin sitten aikanaan. Muistan vaan itse juurikin sen saman vitutuksen kun mitään ei oikeastaan voi tehdä muuta kuin muistuttaa asiasta ja kehottaa miettimään onko tuo nyt ihan järkevää. Nykyisin on sanonut ottavansa opikseen, mutta luottamukseni hänen rahankäyttöään kohtaan meni ihan täysin kun näki sen maksamattomien laskujen pinon aina piilotettuna vaatekaapin perukoille..
Mutta jos ja kun se sinua jurppii, niin puhukaa, puhukaa ja puhukaa asiasta :) Me ei sitä tehty, valitettavasti.. :/
Itse kun olen sellainen että jos yksikin lasku myöhässä, niin paniikkia alkaa iskeä että nyt äkkiä maksamaan se..

Muoks. Ja niin, en siis tarkoita etteikö hän laskujaan maksaisi tai muuta, vaan ylipäätään rahankäytöstä jos on kyse niin ne asiat ketuttaa, sitä mää tässä hain takaa.. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hei pitkästä aikaa! Olen ollut kirjoittelun kanssa taka-alalla, koska pelkäsin etten saisi nauttia tästäkään raskaudesta kovin pitkään. No, eilen sitten pahin pelkoni kävi toteen. Kävin ultrassa ja pienen pieni sydän oli lakannut lyömästä. Eilen viikkoja olisi ollut 9+0, mutta pieni oli menehtynyt vain pari päivää aikaisemmin. :'(
Olinkin jo aavistellut asiaa, koska viikonloppuna oireet huomattavasti lieventyivät. Silti toivoin parasta. Eilinen mennyt kokonaan itkiessä ja suru on valtava. Nyt olo on vain jotenkin turta. Odotan ja mietin vain huomista, jolloin menen polille seurattavaksi. Lääkkeellinen tyhjennys siis edessä. En osaa tällä kertaa pelätä sitä, kun viime kokemus oli joten kuten siedettävä. Siis fyysisesti. Henkinen puoli sai tällä kertaa 100-kertaisen kolauksen. Juuri nyt en jaksa uskoa, että meille koskaan suodaan toista lasta. Kyllä kaksi enkelilasta pistää jo miettimään, jaksaisinko käydä tätä läpi enää kertaakaan. No, aika sen näyttää. Nyt on annettava surulle oma aikansa. Kiitos teille mukavasta ketjusta! On ollut ihana lukea juttujanne! Nauttikaa masuissanne kasvavista pienokaisista täysin sydämin! :heart:
*muoks Minut saa siis poistaa listalta.

MiNalo ja enkelivauva
 
Viimeksi muokattu:
Minbebis Kävin yksityisellä ultrassa 23.2 ja silloin kuvien mukaan viikkoja olisi ollut tasan 8 ja lasketuksiajaksi tuli 6.10. Kierto on ollut hyvin säännöllinen,niin siksi ihmettelinkin,että mistä se th sai ihan eri viikot. Mutta eipä sen väliä, ensi viikolla se selviää siellä ultrassa tarkemmin :)
 
  • Tykkää
Reactions: lena-
Todella paljon voimia ja iso halaus MiNalolle ! <3 Melkein itku tuli kun luin kirjoittamaasi :(

Tuntuu nyt itsestä typerältä alkaa hehkuttaan omaa onnea, mutta sitä varten täällä ollaan että kaikki ilot ja surut saadaan yhdessä jakaa.
Sain itse nyt varattua ajan nt-ultraan. Aika olis 2.4 :) Jotenki ooon todella innoissani, mutta vaikka neuvolassa eilen kuulinki pikkusen sykkeet, nii aina on se pelko että päästäänkö sinne rv 12 asti että voin alkaa nauttiin tästä raskaudesta ja isoin riski on poistunut.

Mulla on ällötys olo loppunut. Aamusin tulee kyllä huono olo jos ei syö mitään. Mutta muuten kaikki nyt ok ja tavallinen ruokaki maistuu jo :) Eilen muuten söin ehkä yhden palan naudanpihviä mediumina, kunnes tajusin etten varmaan sais syödä sitä sellasena. Äkkiä mies paisto mulle sen kokonaan kypsäks.

Kaikki jutut kyllä luin, mut saman tien unohdinki, joten nyt jäi muiden asioiden kommentointi.

Janzku & pikkune 9+4
 

Yhteistyössä