Niin paljon tullu taas tekstiä et kaikkeen en muista kommentoida mihin oli ajatus, muttanyt niihin, mitkä sattui jäämään pääkoppaan!
Ensin
Jipsu, hyvä et pääsettarkistuttamaan tilanteen niin ei tarvi miettiä mistyä kipu johtuu ja olla huolissaan vauvan voinnista. Tulethan kertomaan, mitä sanottiin?
Hiusten värjäyksestä Itsellä siis 6 elävää lasta ja kaikkien aikana oon hiuksia värjänny (en kyllä taajaan vaan n. 2 kk välein) ja niin aion tehdä nytkin(jos matka jatkuu) eikä mulla oo ainakaan lapsiin tai raskauteen tuo millään tapaa vaikuttanu. Kait sesit voi jotain tehdäkin,jos värjäily on lähes tauotonta....
Sitten omaa napaa... Eilen iski varmuus et pikkuinen köllii jälleen elottomana vatsassa
Mulla piti eilen olla kontrolli ultra, mut lääkäri oli tullu kipeeks eli joudun odottamaan nyt perjantaihin, mikä on tilanne. Kipuja tai vuotoja ei ole, mut eipä ollu nois kahdes edellisessäkään (ainakaan heti) eli en osaa huokaista vaik kaikki on päälepäin hyvin.... Etova olo alkoi vähenemään lauantain paikkeille, siitäkinpelkään et onko se merkki jostain huonosta, oon nyt siis pystynyt syömään ilman jälkikäteen alkavaa kovaa röyhtäilyä/etomista. Väsynyt oon edelleen, paitsi aamupäivisin on virtaa lähes normaaliin tapaan, nännit on kosketus arat, lämmöt huitelee varsinkin iltaisin reippaasti yli 37 (normi lämpö mulla 35.8-36.2), mut uskaltaako noihin oireisiin nojata, se onki eri juttu... jotku kirjoitteli et kohtu tuntuu jo selvästi? Mä en tunne sitäkään
Tai välillä luulen tuntevani ja välillä en... Paastoarvooli mulla rajalla(5.3) eli sen tiimoilta huomenna neuvolaan, mut en tiedä uskallanko pyytää siel yrittämään löytää sydänääniä, kun ne ei välttämättä sil vanhalla romulla kuulu kuitenkaanvielä, avrsinkin ku en oo elämäni hoikimmassa kunnossa tällä erää.... Ja jos ne ei kuuluis,ni sit panikoin varmaanviel enemmän, on tää kans yhtä onnelista odotusta
Kaipa tää vuodatus oli nyt tällä erää tässä...
ikiäiti ja pikkuinen (toivottavasti) 10+1