Minä en taas olekkaan pitkään aikaan joutanut käymään täällä.
Uusi ketjukin tupsahtanut
Ihana kuva
Tervetuloa uusille Onnenmuruja odottaville
Galluppia: Raskausaikanahan saattaa unet olla hieman omituisia ja levottomia?
Onko teillä? Itselläni ainakin on ihan ihmeellisiä ja joskus hyvinkin
ahdistavia unia aika usein.
Jumppapallo: Kyselit aiemmin, että mitenkä perheenjäsenet ovat tiedon ottaneet vastaan.
Meillä molempien vanhemmat ovat oikein hyvin ottaneet uutisen vastaan. Ja olemme saaneet jo pienimuotoisia lahjoituksia sukulaisilta, kun heidän lapset ovat jo sen verran isoja.
Dopplereista: Minäkin olen kovasti miettinyt, että uskaltaisinko hakkia. Jos ei sydänääniä saakkaan kuulumaan, niin olisi vasrmasti hättää kärsimässä. Että ehkei se olekkaan hyvä vaihtoehto.
Sukupuolen selvittäminen: Minä ajattelin myös kysyä sukupuolen, jos sen vain näkee sitten.
( . ) Taas on tauteja liikkellä. Vajaa toistaviikkoa sitten ystävämme Noro tuli visiitille. Ihantolokuton tauti. Välillä tuntui, että usko loppuu, etten ikänä parane siitä.
HUI.
Mutta se mikä on iha ylivoimaista on tuo väsymys! Voi taivas! Se on tuntuu lisääntynee viime viikkojen aikana ihan tolokuttomaksi. Eilen illalla oli pakko laittaa yöunille klo 19:00. ja heräsin ukon herätyskelloon 06:30. Itse teen 3-vuorotyötä, joten sain sitten nlalääkäriltä todistuksen, jonkamukaan raskauden puoliväliin saakka hän ei suosittele yövuorojen tekemistä. Luulis siihen mennessä jo vähä tämä väsymys loppunut. Saas nähdä mikä on hemoglobiini. rv 20 eteenpäin voisi tehdä töitä normaalisti (niitä öitäkin) äitiysloman alkuun saakka.
Taas tuli sellainen olo, että entä jos tuo masuasukki ei olekkaan ok. Että se olisi tuulimuna tai jotakin vastaavaa...
No ultrassapa se selviää 20.3. Hohhoijjakkaa, ku sitä jaksas ootella.
Kun sen koommin mitään oireita ei oikeastaan olekkaan kuin tuo väsymys, ei kipuja, ei öklötystä tai muitakaan tyypillisiä oireita.
Minä olen vähän pihalla, että kuinkahan usein keskenmenossa ei ole vuotoja tai mitään kipuja tms. Ja ultrassa huomattaisiin, ettei masuasukilla sykettä ole ollut toviin aikaan.
Tämä kun on ensimmäinen raskaus, niin en oikein tiedä näistä asioista mitään.
Sachie & Möllykkä 10+5