Nyt mä järkytän teitä (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"nanna"
mulla myös jalat turpos mut aattelin et kuuluu asiaan ja mulla turpoo useinki raajat ku oon amppareille allerginen ja ku oon hoikka nii näyttää pahalta siks ajattelin etten ylireagoi mut sit yöllä alko raju oksentelu ym ja ambulanssilla tuli lähtö ja raskausmyrkytys oli päällä ja sanoivat et olis pitäny tulla paljon aikasemmin. Lapsi joutu viikoks keskolaan ja tuli tooosi tyhmä olo ku riskeerasin vauvan olemalla "sinnikäs".
 
"vieras"
[QUOTE="nanna";25831588]mulla myös jalat turpos mut aattelin et kuuluu asiaan ja mulla turpoo useinki raajat ku oon amppareille allerginen ja ku oon hoikka nii näyttää pahalta siks ajattelin etten ylireagoi mut sit yöllä alko raju oksentelu ym ja ambulanssilla tuli lähtö ja raskausmyrkytys oli päällä ja sanoivat et olis pitäny tulla paljon aikasemmin. Lapsi joutu viikoks keskolaan ja tuli tooosi tyhmä olo ku riskeerasin vauvan olemalla "sinnikäs".[/QUOTE]

Äläpäs nyt pelottele. Kyllä se voi kuulua asiaan ja se voi olla myös raskausmyrkytys.
Minulla oli esikoisesta juurikin tuollaiset jalat ja välillä kädetkin. Minun kroppani keräsi mielettömän määrän nestettä itseensä.
Usein näytti jalat tolta, mutta siihen onneksi auttoi hierominen ja jalkojen ylöspäin nostaminen.
 
"vieras"
[QUOTE="meriska";25831741]Juu varmaan on oma jalkasi:D Äidin, arvaan???? Vieläkö joku uskoo näitä juttuja???????[/QUOTE]

Ilmeisesti et ole kärsinyt PAHASTA turvotuksesta raskaus aikana? :)
 
paksu
Huh, on kyllä tosi paha turvotus. Näyttää pahemmalta kuin minun jalkani näyttivät, ja mulla oli kuitenkin lähtökiloja varmaan melkein tuplasti sinuun verrattuna :( Pystytkö käyttämään käsiäsi kunnolla, onko sormet pahasti turvoksissa?

Onneksi tuo sitten tuosta laskee.
 
"vieras"
eli en pääse kävelemään 2 päivää jo kunnolla, niin siso turvotus että oikein sattu. Supista sen lisääksi kunnolla, hirveä olo ja vauvan pää kun käyn vessassa tuntu että koko ajan menee alas tai että koko vauva tulee vessaan. Kädetkin ihan turvokissa, jopa sattu kirjoittaa:O

nää mun jalat, voitteko kuvitella 3 kerta isommat kun mitä mulla oli. Kun mulla aina jalka oli niin pinei, ettei kenkiä mistä saa. Nyt vain crocsit voivat mahtua. Kuvassakin ei ole pahin totus

Aijaa.com - 9729828.jpg
Onko verenpaineet koholla!
 
Venakko Milanna
mut kun ne ei tee mitään kuitenkaan. Pakkohan mun kärsiä näköjään:/. Jos mä sinne mee ne mua lähetä enemmän jonnekin psyykiatriselle, tuntu ainakin siltä, ettei saa valitaa mistään, heti ne alekirjoittaa psykologia:LOL:
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25831888]Onko verenpaineet koholla![/QUOTE]

siis että lue ketju ennen kuin vastaat! :). No oma mielipiteeni että jos raskaana ja jalat turvoksissa + verenpainetta voi olla kyseessä raskausmyrkytys!
 
¨Hieman ihmetyttää, et jos ihmisellä on noin kauhea olo,että joka paikaan sattuu ja särkee, haluaa lapsen syntyvän niin miksi ei sitten asian eteen tee mitään? Pelkkä soittohan ei riitä se on nyt jokaisella synnyttäneellä jo tiedossa. Miksi ne sinut psykiatrin luo passittaisi? Eihän siinä ole mitään järkeä vai onko niillä jokin syy siihen,että niin tekisi?
 
Venakko Milanna
¨Hieman ihmetyttää, et jos ihmisellä on noin kauhea olo,että joka paikaan sattuu ja särkee, haluaa lapsen syntyvän niin miksi ei sitten asian eteen tee mitään? Pelkkä soittohan ei riitä se on nyt jokaisella synnyttäneellä jo tiedossa. Miksi ne sinut psykiatrin luo passittaisi? Eihän siinä ole mitään järkeä vai onko niillä jokin syy siihen,että niin tekisi?
no kun olin jo 2 kerta sen asian takia
 

Yhteistyössä