Nyt mä järkytän teitä (kuva)

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="OOna";25831013]Hei mulla oli ihan sama tilanne (viikkojen ja kohdunsuun tilanteen suhteen)ja samannäköiset jalat, menin äitiyspolille illalla näyttämään ja johan seuraavana aamuna käynnistettiin puhkaisemalla kalvot. 4 tuntia sen jälkeen poika oli maailmassa.[/QUOTE]

Mä veikan mun kans sinne pakko mennä. Koska mä en tiedä kuka mun puolesta sitten ponnsita jos tää jatkuu... edes jos kerrankin oliisn saanut nukutetta, olisi jo eri asia
 
Mä veikan mun kans sinne pakko mennä. Koska mä en tiedä kuka mun puolesta sitten ponnsita jos tää jatkuu... edes jos kerrankin oliisn saanut nukutetta, olisi jo eri asia
hopihopi. ilmotat että kotia et lähe ilman vauvaa kainalossa. Ohan toi ny saatava päätökseen. Joskus täytyy laittaa luja lujaa vastaan ja vaatia. Kerran oot kypsä ni miks ihmeessä eivät vaikka kalvoja puhko.
 
wendiii
kerran viikossahan sitä normaalisti käydään neuvolassa loppu raskaudessa. Jos rr on ongelmia saatetaan antaa mittari kotio, pissa myös tutkitaan samalla käynnillä. Yliaikaisuus kontrolli taitaa olla joskus 41+6 tai jotain.

Joillakin nyt vaan kerää nestettä huimasti lopussakin. Miten muuten olo, särkeekö päätä yms? Googlaa raskausmyrkytyksen oireet ni saat enemmän selville.
 
koko raskaus sama verepaine
Mutta kannattaisi soittaa jos pääsisit tarkistuttamaan tilanteen,ellet voi kotona mitata?
Ja samalla katsottaisi se valkuisen määrä..
Ja kun lääkäri ja hoitajat paikanpäällä näkee ton turvotuksen ja katsovat mitkä viikot menossa..voi olla että laittavat käynnistykseen ja pääset nopeammin eroon noista tuskista.
 
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25830993:
Onko ollut verenpaineen kanssa ongelmia?
Yleensä pelkkä turvotus ilman verenpaineen nousua ei ole raskausmyrkytystä..

Kannattaa kuitenkin käydä näytillä..
Mittaavat verenpaineen ja katsovat onko virtsassa liikaa valkuaista...
Sanoo meidän tohtori. :)
 
Jessus :O
Jos mä oisin sä niin menisin nyt synnärille (enkä soittais edes ekana) ja sanoisin etten lähde kuin vauva kainalossa. Sä oot jo niin kauan kärvistellyt ja la mennyt.
Ihan järkyttävät kintut.
 
Siis synytyksen jälkeen sinulla? Miten sait hoidettua ja mikä syys sinulla oli?

Kyllä mulla pahentunut taas
Tuo kuva siis otettu raskauden loppuvaiheessa. Epäiltiin tukosta kun turvotus oli vain toisessa jalassa, mutta ultrauksessa ei löytynyt mitään. Ei auttanut kuin juoda paljon vettä, levätä, pitää jalkoja koholla. Synnytyksen jälkeen toi "suli" pois ja jalka oli taas normaali. Lääkärin arveli oli että vauva painoi toispuoleisesti laskimoita ja siksi vain toinen jalka paisui.
 
en usko..
Epäilen vähän tuota sun kuvaasi. Näytit paljon laihemmalta muissa kuvissa ja vaikka itse olen lievästi ylipainoinen synnyttäjä aikoinaan ollut ei mullakaan noin kamalasti turvonneet ja jos noin paljon turpoaa niin se on jo raskausmyrkytys! Lääkäri sanoi että jos ei enää mahdu jalkaan kuin kenkälaatikko pitää mennä näytille.
 
[QUOTE="heh";25831052]Sanoo meidän tohtori. :)[/QUOTE]

:D
Joo en kyllä ole,mutta tota samaa sanotaan monessa lääkärikirjassa ja sivustoilla netissä,joissa asiasta puhutaan..

Mut hei jos vastaus oli jotenkin paska tai siinä oli valetta niin korjaa virheet ihmeessä :)
 
Menet sinne tyksiin. Vaadt uudet kokeet, labrat ja stiksaamaan pissan. Otat miehe mukaa ja swn sairaalakassin, ja sanot ettet lähde kotiin ilman vauvaa; itku vaan auttaa asiaa siellä jaoikeasti uskovat tilanteen. LA o kuitenkin jo mennyt ja hyvä on syntyäkin!
 

Yhteistyössä